Στην προηγούμενη αναφορά προς τους μετόχους ο Satoru Iwata ανέφερε πως η Κινέζική αγορά πρέπει να αντιμετωπιστεί διαφορετικά σε ότι έχει να κάνει με συσκευές ηλεκτρονικών παιχνιδιών. Ένα προϊόν σαν το Wii U στην Κίνα θα είναι δύσκολο να διεισδύσει στο ευρύ κοινό λόγο της υψηλής τιμής του.

Η πρόταση τότε ήταν να εισάγουν στην κινέζικη αγορά φτηνές σε κόστος συσκευές ώστε να γίνουν δημοφιλή τα I.P της Nintendo στο κινεζικό αγοραστικό κοινό.

Από ότι φαίνεται η συνεργασία με την DeNA αλλάζει τα δεδομένα και αναφέρει ο Iwata πως είναι πιο πρακτικό να κάνουν εισαγωγή στις αναδυόμενες οικονομικά αγορές με ψηφιακό περιεχόμενο μέσω των έξυπνων συσκευών, με αργότερο σκοπό να συστήσουν τις κονσόλες τους όταν οι συνθήκες το επιτρέψουν.

Η Nintendo έχει παρουσία στην κινεζική αγορά ακόμα και μετά τον αποκλεισμό που έθεσε η Κίνα το 1980 με την μάρκα iQue που είναι ο Κινεζικός φορέας που συνεργάζεται με την Nintendo, οπότε διαθέτει πείρα για τις ιδιαιτερότητες της συγκεκριμένης αγοράς.

πηγή

Αλλαγή πλεύσης για την αγορά της Κίνας έκανε η Nintendo

| Νέα, Οικονομικά | 0 Comments
About The Author
- Άγγελος Ζωχιός a.k.a AkiraGr eAthlete στα παιχνίδια Super Smash Bros. Wii U/3DS/Melee, Pokken Tournament, Splatoon και MarioKart. Ιδιοκτήτης και αρχισυντάκτης του Nintendo Next. Με σιδηρά πυγμή παλεύει μαζί με το ηρωικό party του για την σωστή σας ενημέρωση. Δημιουργός του ελληνικού τμήματος των Nintendo eSport στην χώρας μας αναγνωρισμένο από την Nintendo of Europe. Ακολουθείστε με στο twitter, facebook, google+