Η συνέντευξη είναι από το περιοδικό Nintendo Dream και μετάφραση από το Nintendo Everything.

ND:Υπήρχε κάποιο συγκεκριμένο κριτήριο για τις αποφάσεις στις καινούργιες υπέρ εξελίξεις στα pokemon;

Ohmori: υπήρχαν κάποια κριτήρια, αλλά αρχίσαμε να επεξεργαζόμαστε τα pokemon που θέλαμε να υπέρ εξελίξουμε λόγο του σεναρίου. Όπως τα Pokemon από τους αρχηγούς των οργανώσεων Maxie και Archie με τα Pokemon Camerupt και Sharpedo αντίστοιχα. Τα υπόλοιπα αποφασίστηκαν με βάση την δημοτικότητα και την ισορροπία των μηχανισμών της μάχης.

ND:Σχεδιάζεται την υπέρ εξέλιξη κάνοντας από πριν τον σχεδιασμό ή απλά όταν θέλετε να δώσετε κάποιο ιδιαίτερο χαρακτηριστικό σε συγκεκριμένο Pokemon δημιουργείτε την ανάλογη υπέρ εξέλιξη.  
Ohmori: Υπήρχαν πολλές υπέρ εξελίξεις που ο σχεδιασμός ήταν προτεραιότητα. Είναι τελείως διαφορετικός ο τρόπος αντίληψης από τον σχεδιασμό ενός καινούργιου Pokemon.

Sugimori: Να τονίσουμε όμως πως ο σχεδιασμός των υπέρ εξελίξεων δεν θεωρείται καταναγκαστικό να περιορίζεται από τις ικανότητες και μόνο. Δεν είναι κάποια τυποποιημένη διαδικασία, κάθε περίπτωση είναι μοναδική.

Morimoto: Υπήρχαν περιπτώσεις που έπρεπε να ανεβάσουμε χαρακτηριστικά όπως η επίθεση και η ταχύτητα. Αυτά τα χαρακτηριστικά είχαν προτεραιότητα όποτε επηρέασαν τον σχεδιασμό .

πηγή

Η ομάδα Pokemon εξηγεί πως αποφασίζονται οι υπέρ εξελίξεις στα πλάσματα του παιχνιδιού

| 3DS, Νέα | 0 Comments
About The Author
- Άγγελος Ζωχιός a.k.a AkiraGr eAthlete στα παιχνίδια Super Smash Bros. Wii U/3DS/Melee, Pokken Tournament, Splatoon και MarioKart. Ιδιοκτήτης και αρχισυντάκτης του Nintendo Next. Με σιδηρά πυγμή παλεύει μαζί με το ηρωικό party του για την σωστή σας ενημέρωση. Δημιουργός του ελληνικού τμήματος των Nintendo eSport στην χώρας μας αναγνωρισμένο από την Nintendo of Europe. Ακολουθείστε με στο twitter, facebook, google+