Ο Tetsua Takahashi δημιουργός της σειράς “Xeno” αναφέρει πως ωρίμασε η Monolith Soft και το στόχο του Studio

07 Μαΐ

“Στο παρελθόν νομίζαμε πως βλέπαμε την περίπτωση να καταφέρουμε κάτι άμα αγωνιζόμαστε για αυτό, στο τέλος παραιτούμασταν από την προσπάθεια πριν καν αρχίσουμε να παλεύουμε για αυτή. Το αντιλαμβάνομαι αυτό σήμερα όσο πότε άλλοτε, ωριμάσαμε στο σημείο που σκεφτόμαστε τι μπορούμε να κάνουμε για να ευχαριστήσουμε το κοινό, τι πρέπει να κάνουμε για να το πετύχουμε και να το θέτουμε ως απόλυτο στόχο.”

Ο σοφός ομίλησε και τα πλήθη υποκλίθηκαν. Χαίρε μέγα οι μελλοθάνατοι skell-ο-πιλότοι σε χαιρετούν. Ναι μελλοθάνατοι κύριοι διότι 300 ώρες gameplay σε αυτό τον κόσμο ποιος θα σηκωθεί για φαγητό και ύπνο, μου λέτε;

Ο Tetsua Takahashi δημιουργός της σειράς “Xeno” αναφέρει πως ωρίμασε η Monolith Soft και το στόχο του Studio

| Wii U, Νέα | 0 Comments
About The Author
-

Άγγελος Ζωχιός a.k.a AkiraGr eAthlete στα παιχνίδια Super Smash Bros. Wii U/3DS/Melee, Pokken Tournament, Splatoon και MarioKart.

Ιδιοκτήτης και αρχισυντάκτης του Nintendo Next. Με σιδηρά πυγμή παλεύει μαζί με το ηρωικό party του για την σωστή σας ενημέρωση.

Δημιουργός του ελληνικού τμήματος των Nintendo eSport στην χώρας μας αναγνωρισμένο από την Nintendo of Europe.

Ακολουθείστε με στο twitter, facebook, google+

Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων