Ακριβείς πληροφορίες για το θέμα της έκδοσης του Project CARS στο Wii U.

25 Μαΐ

Project-Cars

To Project CARS κυκλοφορεί ήδη για PC, PS4 και Xbox One, με αρκετή επιτυχία αν κρίνουμε από τις πρώτες ενδείξεις από τα charts πωλήσεων.  Ήταν ένα project που υπέστη αρκετές αναβολές και ειδικά η έκδοση για το Wii U μετακύλησε πίσω χρονικά έχοντας μία ασαφή ένδειξη για ημερομηνία κυκλοφορίας απλά το 2015.  Οι δημιουργοί του παιχνιδιού, Slightly Mad Studios,  και η παραγωγός εταιρεία, Bandai Namco είναι ιδιαίτερα φειδωλοί στην πληροφόρηση για την πορεία της έκδοσης για το Wii U.

Δυστυχώς, φαίνεται ότι η πορεία των εργασιών για την ολοκλήρωση της έκδοσης για το Wii U αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα.  Το περασμένο Σαββατοκύριακο, ο διευθυντής παραγωγής, Ian Bell, απάντησε σε ερωτήματα για την έκδοση στην κονσόλα της Nintendo στο forum του παιχνιδιού και τα νέα είναι μάλλον απογοητευτικά.

ΟΚ, θα είμαι ξεκάθαρος.  Αυτή τη στιγμή το παιχνίδι για το Wii U τρέχει περίπου στα 23 FPS (καρέ ανά δευτερόλεπτο) σε ανάλυση 720p.

Περιμένουμε και ελπίζουμε περισσότερο για την ανακοίνωση μιας καινούργιας κονσόλας στην έκθεση E3…

… Ειλικρινά, εκτός και αν αρχίσουμε τις εκπτώσεις στα γραφικά προσβλέπουμε για την επόμενη πλατφόρμα της Nintendo.

… Υποθέτω ότι εάν δεν ανακοινώσουν κάτι στην E3 ή έστω λίγο αργότερα θα συνεχίσουμε τις προσπάθειές μας.

Σε απάντηση των λεγόμενων του Bell του υπενθύμισαν ότι η Nintendo έχει δηλώσει ότι δεν θα υπάρξει κάποια ανακοίνωση για το NX και εκείνος απάντησε:

…Θα μπορούσαμε να φτάσουμε τα 30 FPS στο Wii U αλλά θα χρειαστεί μάλλον τρομερή δουλειά για να το πετύχουμε.  Από την άλλη, μπορεί καθώς βρισκόμαστε στα μισά του δρόμου η Nintendo να ανακοινώσει μια νέα κονσόλα (δεν έχει πέσει στην αντίληψή μου καμία τέτοια πληροφορία με την ευκαιρία, έχω απλά ακούσει φήμες).  Η δουλειά μας σε ενδεχόμενο μιας τέτοιας νέας κονσόλας θα εκπροσωπηθεί επάξια στα επίπεδα που επιθυμούμε.

Οπότε, αυτή τη στιγμή παίζουμε το παιχνίδι της αναμονής και ναι, τα οικονομικά είναι ένας σημαντικός παράγοντας στο πώς θα προχωρήσουμε.

Με τις εκδόσεις στις άλλες κονσόλες όπως στο Xbox One να υποφέρουν από δραματικές πτώσεις στο framerate (αναπαραγωγής καρέ) δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι η εταιρεία έχει πρόβλημα με το Wii U. Τα λεγόμενα του διευθυντής παραγωγής βέβαια μάλλον λειτουργούν αποτρεπτικά στην είδηση μίας κυκλοφορίας του παιχνιδιού μέσα στο 2015 τουλάχιστον καθώς διαφαίνεται ότι η ανάπτυξη του τίτλου βρίσκετε ακόμα σε πρώιμο στάδιο.

Είναι θαυμάσια τέτοια ειλικρίνεια αλλά θα πρέπει να προσθέσουμε ότι αυτά τα σχόλια έρχονται σε πλήρη αντίθεση με παλαιότερα φιλόδοξα σχόλια από την ίδια εταιρεία. Να υπενθυμίσουμε ότι ο Andy Tudor, που επίσης εργάζεται στην ίδια εταιρεία, την Slightly Mad, είχε αναφέρει πέρσι τα εξής:

Όταν λέμε ότι η έκδοση του Wii U θα καθυστερήσει για το 2015 το λέμε κυρίως γιατί χρειαζόμαστε περισσότερο χρόνο και αυτό είναι όλο.  Θέλουμε απλά να βεβαιωθούμε ότι θα τρέχει σωστά όπως και στις υπόλοιπες εκδόσεις. Για να το πετύχουμε αυτό. Χρειαζόμαστε απλά λίγο περισσότερο χρόνο.  Έχω δει να τρέχει η έκδοση για το Wii U και την παρακολουθώ συχνά.  Έχει όλα τα εφέ δυναμικού χρόνου αλλαγής κατά τη διάρκεια μιας ημέρας, αλλαγές καιρικών συνθηκών – φαίνεται ήδη καταπληκτικό. Και η ίδια η κονσόλα είναι πολύ καλή.

Τα συμπεράσματα λοιπόν, δικά σας.

Ακριβείς πληροφορίες για το θέμα της έκδοσης του Project CARS στο Wii U.

| Wii U, Νέα | 7 Σχόλια
About The Author
-

Άγγελος Ζωχιός a.k.a AkiraGr eAthlete στα παιχνίδια Super Smash Bros. Wii U/3DS/Melee, Pokken Tournament, Splatoon και MarioKart.

Ιδιοκτήτης και αρχισυντάκτης του Nintendo Next. Με σιδηρά πυγμή παλεύει μαζί με το ηρωικό party του για την σωστή σας ενημέρωση.

Δημιουργός του ελληνικού τμήματος των Nintendo eSport στην χώρας μας αναγνωρισμένο από την Nintendo of Europe.

Ακολουθείστε με στο twitter, facebook, google+

  • inboygr

    Καταρχήν δεν περιμένω από ένα ανεξάρτητο νεοσύστατο στούντιο να κρατήσει υποσχέσεις που ούτε άλλοι μεγαλοδιανομείς της βιομηχανίας κράτησαν. Κατά άλλα δεν καταλαβαίνω αυτές τις μπαρούφες δηλώσεις ότι σόι και καλά θα ανακοινωθεί νέο σύστημα και μάλιστα οικιακό. Οι δυτικές εταιρίες θα μας τρελάνουν τελείως, μετά την προπαγάνδα της ΕΑ που κάποια στιγμή σταμάτησε έχουμε τώρα και αυτό.

    Βέβαια φταίει και η Ν σε αυτό που τους έδωσε πάτημα με την ανακοίνωση του ΝΧ η οποία δεν είχε κανένα νόημα κατά την γνώμη μου, μπορούσαν να δηλώσουν πολύ απλά ότι συνεχίζουν να εργάζονται πάνω σε νέα συστήματα και να τελείωνε εκεί.

    Και εδώ που τα λέμε από την στιγμή που το παιχνίδι θα καθυστερήσει να κυκλοφορήσει στο WiiU λίγη σημασία έχουν όλα αυτά γιατί όπως και εμείς έτσι και αυτοί ξέρουν πολύ καλά ότι δεν θα πουλήσει τίποτα.

  • Constantinos Lapiotis

    Ένα ακόμα λυπηρό στοιχείο είναι ότι αρχικά χρηματοδοτήθηκε επί το πλείστον από χρήστες PC και Wii U αφού γι’αυτές τις δύο πλατφόρμες πρωτοανακοινώθηκε η ανάπτυξη του τίτλου. Τι κάνουν σε αυτή την περίπτωση αυτοί που έδωσαν τσάμπα τα χρήματά τους;

  • TheGodfather GR

    To εχω στο ΧΒΟΧ ΟΝΕ και ειλικρινα θα ειναι αθλος να τα χωρεσουν ολα αυτα στο wii U χωρις να θησιασουν πολλα!Και ειναι κριμα να βγει στην κονσολα της nintendo!

    • AkiraGr

      Κατά αρχήν καλώς τον, αλλά θα διαφωνήσω μαζί σου αγαπητέ. Αυτό που αναφέρεις στερείτε λογικής. Δεν είναι δυνατόν να ισχυρίζεται το ίδιο studio πως θα μπορούσε άνετα το Wii U να τρέξει τον τίτλο τεχνικά πριν από τρία χρόνια όταν ήταν σε χρηματοδότηση ΜΟΝΟ για το PC και το Wii U από τους φαν και ξαφνικά μόλις μπαίνει στην παραγωγή μια εκδότρια εταιρία σαν την Bandai Namco να εμφανίζονται τεχνικά προβλήματα στην έκδοση του Wii U.

      Από τα έγγραφα παραγωγής έλεγαν πως το Wii U είναι σε αρχικό στάδιο Alpha Built και έτρεχε τα πάντα χωρίς ιδιαίτερη διαχείριση στην μηχανή γραφικών.

      Μόλις ανακοινώθηκε η έκδοση για το Ps4 και το Xbox One η έκδοση του Wii U καθυστέρησε ενώ οι φαν του Wii U είχαν ήδη πληρώσει για την παραγωγή του τίτλου.

      Χωρία την ψηφοφορία που έδειχνε πως το Project Cars ήταν η πιο δημοφιλής έκδοση στο Wii U όταν την έκανε στο site τους Slightly Mad Studios.

      http://www.projectcarsgame.com/home/category/poll

      Μην παραπονιούνται οι τρίτες εταιρίες λοιπόν όταν συμπεριφέρονται με λογική απατεώνα σε ένα κοινό και να νομίζουν πως θα συνεχίζει να τους υποστηρίζει.

      “Σας φάγαμε τα λεφτά και δεν σας δίνουμε τίποτα αλλά πληρώσατε για να παίξουν το παιχνίδι σας όλοι οι υπόλοιποι”

      Αν εσύ λοιπόν το θεωρείς κρίμα ότι θα αδικηθεί το παιχνίδι τεχνικά στο Wii U που δεν μπορεί να υποστηριχθεί με λογικά επιχειρήματα μιας και η ίδια η εταιρία το είχε δηλώσει και βάση του παραπάνω άρθρου, εγώ προσωπικά θεωρώ απατεωνιά και κλέφτες τους Developers που πήραν λεφτά από όσους πλήρωσαν για την έκδοση του Wii U.

      Ας δώσουν τα λεφτά πίσω και ας ακυρώσουν την έκδοση λοιπόν.

      • GameDemon

        Μακάρι όλοι οι developers να έκαναν τόσο ειλικρινείς δηλώσεις όσο η Slightly Mad.
        Από όσα διαβάζω η παράγωγή του WiiU δεν έφτασε τους κατασκευαστικούς στόχους. Για το ποιός φταίει δεν ξέρω, αλλά λόγω του disparity του WiiU, μαλλόν πρέπει να πέσει δουλεία στην δημιουργία νέων assets που θα “σηκώνει” η κονσόλα. Από αυτή την άποψη, το να βγει σε επόμενη ισχυρότερη κονσόλα είναι αποτελεσματική κατανομή πόρων και ανθρώπινου δυναμικού.
        Το να λέμε απλά “μας κορόιδεψαν” δεν είναι και η πιο ώριμη προσέγγιση, ε;
        Α, και στο poll steamOS και Windows μαζί σχεδόν αγγίζουν το μισό γιατί και εγώ αυτήν την αντίληψη είχα, οτί κυρίως “καίγονται” οι πισάδες.

      • TheGodfather GR

        Εδω με βρισκεις συμφωνο!Ας ακυρωσουν αν θελουν την εκδοση για wii u και να δωσουν τα λεφτα του κοσμου πισω αν δεν φτιαξουν τον τιτλο. Απλα οσα ελεγαν για το wii u ισχυαν στα λογια!Αν δεις ολα τα builts του τιτλου ηταν ΜΟΝΟ στο PC και στο τελευταιο 8 μηνο περιπου εμφανιστηκαν στις κονσολες PS4,ONE. Και εγω ξαναλεω,επειδη το παιχνιδι απο την μερα που το αγορασα δεν εχει βγει απο την κονσολα, οτι αυτο που εχουν φτιαξει ειναι δυσκολο να περαστει στο wii u. Για να γινει αυτο θελει αρκετες θησιες ή να ειχαν δουλεψει στην κονσολα αρκετα περισσοτερο ωστε να παρουν ενα ικανοποιητικο αποτελεσμα.Τωρα αυτα που λενε να δουμε τι θα ανακοινωση η nintendo για κονσολα και μετα συνεχιζομαι ειναι μπαρουφες. Εδω εχει προβληματα η εκδοση για xbox one ειδικα στο frame rate που μαζευτηκε με το χθεσινο update αρκετα.

Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων