Συνέχεια της συνέντευξης του Takahashi στο Famitsu για την δημιουργία των Skells

18 Μαΐ

Στο πιο πρόσφατο τεύχος του Famitsu συμπεριλαμβάνει την συνέντευξη με τον δημιουργό Tetsuya Takahashi γενικό διευθυντή του Xenoblade Chronicles X. Ένα από τα θέματα που ανάφερε ήταν για τα τεράστια μηχανικά επανδρωμένα ρομπότ και το ρόλο τους στο παιχνίδι.

Σχετικά με το τι ζήτησε η Monolithsoft από τον σχεδιαστή και δημιουργό των Skells Takayuri Yanase, Takahashi είπε: “Είπαμε πως θέλαμε να είναι εύκολα στον σχεδιασμό, εύκολα στο να μετατραπούν σε 3D περιβάλλον.”

Επόμενο θα αναφέρουμε τι είπε ο Takahashi γιατί υπήρχαν τόσοι σχεδιαστές για την δημιουργία όπλων, πανοπλιών και Skellls:

Υπήρχαν δύο λόγοι. Πρώτον, υπάρχουν πολλές δυνάμεις με την δική τους κουλτούρα. Θέλαμε να δώσουμε σε κάθε δύναμή και οργανισμό τα δικά τους μοναδικά χαρακτηριστικά όπως έχει στα σχεδία της η Toyota και η Nissan που μεταξύ τους διαφέρουν, ανεξάρτητα αν είναι και οι δύο ιαπωνικές εταιρίες που σχεδιάζουν αμάξια. Ο δεύτερος λόγος είναι ότι υπάρχουν πολλοί εξοπλισμοί μέσα στο παιχνίδι και ήταν δύσκολο για ένα δημιουργό να τα φτιάξει όλα, για αυτό είπαμε σε πολλούς σχεδιαστές να συνεργαστούν μαζί μας.

Ο Takahashi μοιράστηκε επίσης πληροφορίες για τα υπέρ όπλα των Skells:

Ta υπέρ όπλα είναι πολύ δυνατά εξοπλιστικά προγράμματα που είναι δύσκολο να αποκτηθούν. Έχουν τοποθετηθεί σαν αποστολές για να δίνουν κίνητρο στον παίχτη από την στιγμή που θα αποκτήσει ένα Skell, αλλά επίσης θέλαμε να δημιουργήσουμε δυνατά όπλα και όπλα που αλλάζουν σχήμα και όψη στο Skell. Αποκτήστε τα και χρησιμοποιείστε τα για μεγαλύτερη ποικιλία στην εμφάνιση σας.

Σαν επιπλέον περιεχόμενο μεταφράσαμε τι είπε ο Takahashi για το Xenoblade Chronicles X και το σύστημα ανταλλαγής των θησαυρών ουσιαστικά το χαρακτηριστικό που επιτρέπει ανταλλαγές εξοπλισμών ανάμεσα στους παίχτες της ίδιας ομάδας.

Επίσης:

Δεν γνωρίζω κατά πόσο το σύστημα ανταλλαγής θησαυρών θα χρησιμοποιηθεί αλλά για μας είναι μια ευκαιρία να μετατραπεί η συντροφικότητα των παιχτών σε μια ουσιαστική φιλία. Άμα γίνεις φίλος με κάποιον μετά θα μπορείς να ενταχθείς στην ομάδα του και να συμμετέχεις σε αποστολές με αυτόν.

Πηγή

Συνέχεια της συνέντευξης του Takahashi στο Famitsu για την δημιουργία των Skells

| Wii U, Νέα, Συνέντευξη | 0 Comments
About The Author
-

Άγγελος Ζωχιός a.k.a AkiraGr eAthlete στα παιχνίδια Super Smash Bros. Wii U/3DS/Melee, Pokken Tournament, Splatoon και MarioKart.

Ιδιοκτήτης και αρχισυντάκτης του Nintendo Next. Με σιδηρά πυγμή παλεύει μαζί με το ηρωικό party του για την σωστή σας ενημέρωση.

Δημιουργός του ελληνικού τμήματος των Nintendo eSport στην χώρας μας αναγνωρισμένο από την Nintendo of Europe.

Ακολουθείστε με στο twitter, facebook, google+

Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων