Τι ακριβώς έγινε στην καταστροφική παραγωγή του Sonic Boom

22 Μαΐ

Ο Liam Robertson ανήκει στον ιστότοπο του Unseen64 αποκαλύπτει παιχνίδια που έχουν ακυρωθεί και τα βγάζει στην επιφάνεια. Αυτή την φορά ανακάλυψε τι πήγε στραβά στην παραγωγή του Sonic Boom.

Η Sega είχε σε παραγωγή το νέο παιχνίδι Sonic στο Wii U περίπου τρία χρόνια, κατά τα λεγόμενα της εκδότριας εταιρίας. Αλλά στην πραγματικότητα η μεταφορά του παιχνιδιού στην κονσόλα ξεκίνησε μετά τον Φεβρουάριο του 2013 όταν ανακοινώθηκε η αποκλειστική συμφωνία της Sega με την Nintendo για τα τρία αποκλειστικά παιχνίδια Sonic στο Wii U.

Η Big Red Button είχε αναλάβει την παραγωγή του Sonic Boom. Μετά την κυκλοφορία του τίτλου και τις τραγικές κριτικές που έλαβε το στούντιο άρχισε να δικαιολογείται ότι δεν είχε την απαραίτητη στήριξη από την Sega. Τους είχε αφήσει στο σκοτάδι για τα χαρακτηριστικά της κονσόλας που θα δούλευαν το παιχνίδι. Όταν ανακοινώθηκε ότι θα δούλευαν αποκλειστικά στο Wii U είχαν ήδη ξεκινήσει την παραγωγή του τίτλου σε πιο ισχυρό τεχνολογικά μηχάνημα χρησιμοποιώντας την Cry Engine 3 σαν κύρια μηχανή. Ισχυρίζονται επίσης πως η μηχανή δεν λειτουργούσε σωστά στο Wii U επειδή δεν υποστηρίζονταν επίσημα από την Crytek, επίσης ο χρόνος ήταν λίγος για να αλλάξουν σε άλλη πιο συμβατή μηχανή με την κονσόλα.

Στην παρουσίαση που είχαν δείξει το Sonic Boom στο Direct του 2014 και στην Ε3 στην πραγματικότητα δεν “έτρεχε” στο Wii U άλλα σε PC με δυνατότερα χαρακτηριστικά. Έτσι η μεταφορά του στο Wii U ήταν μεγάλο πρόβλημα για την Big Red Button. Ταυτόχρονα η Sega έκανε κακοδιαχείριση του χρόνου σε σχέση με το δυναμικό που είχε διαθέσιμο η Big Red Button. H συνεννόηση με το στούντιο ήταν εκτός λογικών πλαισίων με το να πιέζει η Sega να κυκλοφορήσει το παιχνίδι το Νοέμβριο του 2014 ώστε να προλάβει ταυτόχρονη προβολή και προώθηση με την σειρά κινουμένων σχεδίων που είχε ήδη δρομολογηθεί.

Η δική μας θέση πάντως μας βρίσκει να είμαστε δύσπιστοι στις αναφορές ή μάλλον περισσότερο δικαιολογίες της Big Red Button. Διότι πρώτα από όλα αποδεικνύεται ότι λένε ψέμματα. Η Cry Engine 3 υποστηρίζεται κανονικά από το Wii U σύμφωνα με την Crytek στο δελτίο τύπου που ανακοίνωσε την αναβάθμισή της, αρχές του 2014

Cry Engine 3 χαρακτηριστικά.

Όπως το υποστηρίζει και η καινούργια μηχανή Cry Engine 4.

Επίσης το Shadow of the Eternals του Dennis Dyack έτρεχε στο Wii U μια χαρά όποτε δεν τίθεται θέμα μηχανήματος ή χαρακτηριστικών.

Επιπλέον η Big Red Button άρχισε τις απολύσεις πριν καν ολοκληρωθεί το παιχνίδι και κυκλοφορήσει στο Wii U.

Βέβαια η Sega είναι η κυρίως υπεύθυνη για αυτή την κατάσταση που κυκλοφόρησε ο τίτλος και η Nintendo επίσης που δεν πίεσε για διορθωθεί το παιχνίδι αφού πλήρωσε τα δικαιώματα και την έκδοση του τίτλου στην κονσόλα της.

Τουλάχιστον δείτε τι ισχυρίζονται οι πρώην δημιουργοί της Big Red Button στο παρακάτω βίντεο και βγάλτε τα δικά σας συμπεράσματα.

Τι ακριβώς έγινε στην καταστροφική παραγωγή του Sonic Boom

| 3DS, Wii U, Νέα | 0 Comments
About The Author
-

Άγγελος Ζωχιός a.k.a AkiraGr eAthlete στα παιχνίδια Super Smash Bros. Wii U/3DS/Melee, Pokken Tournament, Splatoon και MarioKart.

Ιδιοκτήτης και αρχισυντάκτης του Nintendo Next. Με σιδηρά πυγμή παλεύει μαζί με το ηρωικό party του για την σωστή σας ενημέρωση.

Δημιουργός του ελληνικού τμήματος των Nintendo eSport στην χώρας μας αναγνωρισμένο από την Nintendo of Europe.

Ακολουθείστε με στο twitter, facebook, google+

Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων