Περισσότερες λεπτομέρειες για το Monster Hunter Stories

07 Σεπ

monster-hunter-stories-3ds

To τελευταίο τεύχος του Famitsu περιέχει ένα σωρό λεπτομέρειες για το Monster Hunter Stories. Η ανάπτυξη του Monster Hunter Stories ξεκίνησε δύο χρόνια πριν. Ωστόσο, είναι ένα εγχείρημα το οποίο τελεί υπό ανάπτυξη εδώ και πέντε με έξι χρόνια και είναι κάτι που προήλθε απο την επιθυμία μερικών θαυμαστών της σειράς, οι οποίοι ζητούσαν ένα RPG.

Το Monster Hunter επικεντρωνόταν πάντα στην ενδυνάμωση του χαρακτήρα υπο τον έλεγχο του παίκτη, αλλά το κύριο θέμα είναι τα τέρατα. Στο παιχνίδι αυτό, υπάρχει κόσμος που συμπαθεί τα τέρατα, η χρήση τους είναι περισσότερο σαν αθλημα. Η ομάδα επέλεξε την προσέγγιση να επιτρέψει σε όσους αγαπούν τον κόσμο του Monster Hunter να ζήσουν αυτή την εμπειρία.

Το Monster Hunter Stories στοχεύει παίκτες κάθε ηλικίας που πιστεύουν πως θα απολαύσουν το παιχνίδι. Είναι για παλαίμαχους αλλά και για καινούριους. Το Stories διαθέτει ευχάριστα γραφικά με μια πλοκή που ποτέ δε σοβαρεύει υπερβολικά και έχει πιασάρικα designs που συνάμα είναι απλά για να το πετύχει αυτό.

Όπως εχει ήδη γνωστοποιηθεί, το Monster Hunter Stories κάνει χρήση ενός Τρίγωνου συστήματος μάχης χάρη στις εντολές “Power” (Δύναμη), “Technique” (Τεχνική) και “Speed” (Ταχύτητα). Αρχικά, οι εντολές ήταν οι κλασικές “Fight” (Μάχη), “Run” (Τρέχα να φύγεις), κτλ. Σε κάποια φάση ωστόσο, η ομάδα χρησιμοποίησε μια διαφορετική προσέγγιση με τη μάχη που βασίζεται σε γύρους (turn-based combat) και αποφάσισε να τη βασίσει σ’αυτό το τρίγωνο.

Οι μάχες στο Monster Hunter Stories δε βασίζονται μόνο στην τύχη. Τα τέρατα έχουν μοναδικά χαρακτηριστικά και δυνατότητες. Φερ’ειπείν, το Velociprey έχει συνήθεια “speed”. Συχνά, υπάρχει δεσμός μεταξύ της εικόνας του τέρατος και του ειδικού συνήθειού του. Το Monster Hunter Stories είναι πιστό στα RPG, κρατά όμως τη γεύση της ανάπτυξης μας στρατηγικής για το κυνήγι τεράτων μετά απο έρευνα όπως και στα άλλα παιχνίδια της σειράς.

Ένα θέμα που συζητήθηκε στη συνέντευξη με τους δημιουργούς είναι το πώς ο πρωταγωνιστής μπορεί να πολεμήσει πλάι πλάι με τέρατα που ονομάζονται “Otomon”. Παρ’όλο που ο πρωταγωνιστής μπορεί να συλλέξει πολλά τέρατα, πολεμά παρέα μόνο με ένα τη φορά. Θα έχετε τη δυνατότητα να αλλάξετε ποιό τέρας της ομάδαας θα πολεμάει. Αν και ο πρωταγωνιστής πολεμά μαζί με το τέρας, στο τέλος είναι το Otomon που σηκώνει τα πολλά τα βάρη. Λένε πως αν το Otomon είναι ο «επιτιθέμενος», τότε ο πρωταγωνιστής είναι ο «Πανίσχυρος Υποστηρικτής».

Θα υπάρχει και η δυνατότητα να καβαλήσετε τέρατα στο Monster Hunter Stories. Αν οι δεσμοί είναι αρκετά ισχυροί, τότε αυτό το στοιχείο είναι διαθέσιμο. Όλα τα Otomon έχουν τα δικά τους ξεχωριστά χαρακτηριστικά και προσωπικότητες. Οι παίκτες μπορούν να χτίσουν δεσμούς ταξιδεύοντας παρέα, παίζοντας και χρησιμοποιώντας τα τέρατα. Θα υπάρχουν και νέες περιοχές για να παραμείνει πιστό το παιχνίδι στο πνεύμα της περιπέτειας ενός RPG.

Στο Monster Hunter Stories, ο πρωταγωνιστής θα συνάψει δεσμούς με τα τέρατα ως Καβαλάρης. «Τι θα σκεφτόταν για τους Κυνηγούς;» θα είναι ένα πρόβλημα και ένα ερώτημα που θα απαντάται συχνά, δηλαδή θα γίνεται επίδειξη των διαφόρων απόψεων πάνω στο θέμα εντός του σύμπαντος του Monster Hunter. Η ιστορία είναι η ωρίμανση του πρωταγωνιστή μέχρι την ενηλικίωση μέσα σε ένα κόσμο γεμάτο τέρατα και περιβάλλοντα που αλλάζουν. Η ιστορία επίσης καταπιάνεται με το πώς οι Κυνηγοί και οι Καβαλάρηδες θα αντιμετωπίζουν ο ένας τον άλλο. Η κύρια σειρά Monster Hunter καταπιάνεται με αναζητήσεις τεράτων, αλλά τι θα συνέβαινε αν τα τέρατα άρχιζαν να εξαφανίζονται; Υπάρχουν κάποιοι που θα σκέφτονταν πως η ζωή θα γινόταν πιο εύκολη, ενώ άλλοι θα είχαν διαφορετική άποψη.

Σαν τελικό μήνυμα, οι δημιουργοί ζήτησαν απο τους θαυμαστές να περιμένουν ανυπόμονα ένα παιχνίδι που θα μπορούν να απολαύσουν παλαίμαχοι και λάτρες της σειράς. Ο τίτλος φέρνει τον κόσμο του Monster Hunter σε όλες τις ηλικίες. Πριν, ήταν παιχνίδι δράσης. Τώρα είναι RPG. Όποιο κι αν είναι το επίκεντρο, θα βάλουν τα δυνατά τους.

Το Monster Hunter Stories αναμένεται στην Ιαπωνία εντός του 2016. Το παιχνίδι θα είναι διαθέσιμο για να το παίξει το κοινό του Tokyo Game Show μέσα στο Σεπτέμβριο. Επι του παρόντος, η ανάπτυξή του είναι περί το 30% ολοκληρωμένη.

Πηγή

Περισσότερες λεπτομέρειες για το Monster Hunter Stories

| Νέα | 0 Comments
About The Author
-

Ένας βάρβαρος που βγήκε από τη σπηλιά του στο Βορρά για να γράψει για Νιτέντα. Συμφιλιωμένος πλέον με ξυράφια και ψαλίδια, τριγυρνάει τις νύχτες για αθώα θύματα να προσηλυτίσει στο μαγικό κόσμο των video games. Ο γνωστός MasterV ξαναχτυπά.

Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων