13AM Games – Το Wii U έχει όφελος απο την υποστήριξη Wiimote κλπ

29 Ιούλ

Runbow_SocialMedia_13AMCarousel_01

Ο ιστότοπος Engadget ανέβασε μια νέα συνέντευξη με δύο παλικάρια απο την 13AM Games. Μίλησαν με τους Dave Proctor και Alex Rushdy, που αναπτύσσουν το Runbow για το Wii U.

Μπορείτε να διαβάσετε τι είπαν παρακάτω με τα θέματα να περιλαμβάνουν την κυκλοφορία του Runbow στο Wii U και τον όρο “indie”.

Σχετικά με το γιατί η συμβατότητα του WiiU με τα Wiimotes είναι ένας απο τους λόγους που το Runbow κυκλοφορεί και στο Wii U…

Πιστεύω επίσης πως μια μεγάλη δύναμη του WiiU που δεν ακούω πολύ κόσμο να συζητάει, είναι το γεγονός οτι είναι συμβατό με όλα τα παλιά χειριστήρια που είχατε για το Wii. Ένας απο τους λόγους που το Runbow θα βγει στο WiiU είναι οτι, γενικά μιλώντας, αν κατέχετε ένα  Wii U, πιθανότατα είχατε κι ένα Wii ή είχατε ένα φίλο που είχε εκείνος ή οτιδήποτε. Οπότε αν θελήσετε να πείτε «Ρε συ, θέλω εννιά παίκτες στο σπίτι μου για να παίξουμε το παιχνίδι», δε χρειάζεται να βγείτε να αγοράσετε 8 χειριστήρια των $60. Πιθανότατα ήδη τα έχετε – Rushdy

Γιατί η ομάδα ανάπτυξης δεν ανησυχεί για τη βάση χρηστών του Wii U…

Όποιος σας πει οτι δεν ενδιαφέρονται για τα πιθανά έσοδα του παιχνιδιού τους είναι τελείως ψεύτης. Έχω αυτοπεποίθηση. Νιώθω καλά. Ναι, δεν είναι και οι υψηλότερες πωλήσεις, αλλά δεν είναι και τόσο μακριά απο του Xbox One που να πω οτι πνίγηκε. Και οι οπαδοί του είναι λυσσασμένοι, κάτι που μ’αρέσει πολύ. Έχουν πολύ καλή – έχω ακούσει καποιες ομιλιες και αριθμούς – έχουν πολύ καλή βάση χρηστών με το eShop για ψηφιακούς τίτλους και τέτοια πράγματα – Proctor

Όταν οι κάτοχοι Wii U γουστάρουν ένα παιχνίδι, το γουστάρουν πραγματικά…η αντίδρασή τους ήταν πάρα πολύ καλή – Rushdy

Στο οτι το Runbow τρέχει απροβληματιστα σε 1080p, που δεν ήταν έυκολo…

Υπάρχουν τεχνικοί περιορισμοί [με το Wii U], όπως υπάρχουν με το κάθετι. Το βολικό για μας, τα είδη των παιχνιδιών που θέλουμε να κάνουμε δεν είναι πολύ βαριά απο τεχνικής απόψεως, εφοσον δεν είναι γκρι και καφέ. Μας αρέσουν τα 2D. Μας αρέσουν τα απλούστερα παιχνίδια. – Proctor

Για τον όρο “indie”…

Θέλαμε να βάλουμε πολλά μέσα ώστε να μην έχει την αίσθηση ενός μικρού indie game. Θέλουμε στ’αλήθεια να δώσουμε στον κόσμο πολλή αξία στα χρήματά του. Οπότε, για πολλούς απο αυτούς τους indies που γίνονται όλο και μεγαλύτεροι, η λέξη ‘indie’ τους κάνει μάλλον ζημιά, κατά κάποιον τρόπο. Ενέχει κάποιο φορτίο. Όσο περήφανος και να είμαι όταν λέω πως είμαι αυτόνομος δημιουργός και το παιχνίδι μας είναι περήφανο που είναι αυτόνομο, υπάρχουν συγκεκριμένα βάρη που φέρνει αυτό. – Rushdy

Πηγή , Πηγή 2

13AM Games – Το Wii U έχει όφελος απο την υποστήριξη Wiimote κλπ

About The Author
-

Ένας βάρβαρος που βγήκε από τη σπηλιά του στο Βορρά για να γράψει για Νιτέντα. Συμφιλιωμένος πλέον με ξυράφια και ψαλίδια, τριγυρνάει τις νύχτες για αθώα θύματα να προσηλυτίσει στο μαγικό κόσμο των video games. Ο γνωστός MasterV ξαναχτυπά.

Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων