H Valhalla Games Studios έκανε μόνη της τη μετατροπή της Unreal Engine 3 για το WiiU

23 Ιούλ

devils-third-4

Η μετατροπή του Devil’s Third για το Wii U δεν ήταν εύκολο εγχείρημα για τη Valhalla Game Studios. Κι αυτό λόγω της μηχανής που χρησιμοποιήθηκε στην ανάπτυξη του παιχνιδιού, της Unreal Engine 3.

Ο Tomonobu Itagaki, δημιουργός του Devil’s Third, σημείωσε στη σελίδα του στο Facebook πως η ομάδα του αντιμετώπισε δυσκολίες όσο δούλευε με την Unreal Engine 3. Παρόλο που η Valhalla Game Studios μπόρεσε να αποκτήσει τον πηγαίο κώδικα που ήταν αναγκαίος για να τρέξει η μηχανή στο WiiU, έπρεπε να την προσαρμόσουν οι ίδιοι με «ειδικές παραμετροποιήσεις». Οι δημιουργοί ανέπτυξαν επίσης τα δικά τους δυαδικά συστήματα (binaries).

Πηγή 1Πηγή 2 , Πηγή 3

H Valhalla Games Studios έκανε μόνη της τη μετατροπή της Unreal Engine 3 για το WiiU

About The Author
-

Ένας βάρβαρος που βγήκε από τη σπηλιά του στο Βορρά για να γράψει για Νιτέντα. Συμφιλιωμένος πλέον με ξυράφια και ψαλίδια, τριγυρνάει τις νύχτες για αθώα θύματα να προσηλυτίσει στο μαγικό κόσμο των video games. Ο γνωστός MasterV ξαναχτυπά.

Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων