Αλλαγές στις πωλήσεις των Toys-to-life

24 Αυγ
Αλλαγές στις πωλήσεις των Toys-to-life

Σύμφωνα με το NPD Group, τα έξοδα για τα gaming-related accessories – συμπεριλαμβανομένων των toys-to-life figures – είχαν μια πτώση της τάξης του 5% έτος ανά έτος. Το ποσό αντιστοιχεί σε $117,1 εκατομμύρια τον περασμένο μήνα στις Η.Π.Α. Παρόλο που οι πωλήσεις των amiibo και Skylanders έπεσαν, οι πωλήσεις των LEGO Dimensions, καθώς και του Disney Infinity ανέβηκαν.

Ο αναλυτής της NPD, Sam Naji, είπε πως υπήρξε μια «αλλαγή της τάξης του 34% σε μερίδιο αγοράς» από τα Skylanders και amiibo στα Disney Infinity και LEGO Dimensions. «Παρόλο που τα συνολικά έξοδα για τα διαδραστικά gaming toys έπεσαν κατά 3% σε σχέση με πέρσι, οι καταναλωτές ξόδεψαν 55% επιπλέον σε αξεσουάρ για τα Disney Infinity και $3 εκατομμυρίων στα Lego Dimensions, τα οποία κυκλοφόρησαν τον Σεπτέμβριο του 2015» είπε ο Naji.

Η άνοδος του Disney Infinity συνέβη λόγω εκπτώσεων σε καταστήματα λιανικής για τα παιχνίδια μετά την ανακοίνωση της ακύρωσης της σειράς. Όσον αφορά τα amiibo, οι νέες κυκλοφορίες επιβράδυναν, αν και τα πράγματα μπορεί να ανέβουν λίγο περισσότερα με τη νέα σειρά Mario το Νοέμβριο.

Πηγή 1, Πηγή 2

Αλλαγές στις πωλήσεις των Toys-to-life

| amiibo, Wii U, Νέα | 0 Comments
About The Author
-

Ένας βάρβαρος που βγήκε από τη σπηλιά του στο Βορρά για να γράψει για Νιτέντα. Συμφιλιωμένος πλέον με ξυράφια και ψαλίδια, τριγυρνάει τις νύχτες για αθώα θύματα να προσηλυτίσει στο μαγικό κόσμο των video games. Ο γνωστός MasterV ξαναχτυπά.

Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων