Η αλήθεια είναι πως το λανσάρισμα του Wii U και σε λιγότερη έκταση του 3DS ήταν σαν την περίπτωση της Πομπηίας το 79 μ.Χ. Ξεκίνησε με μια εντυπωσιακή έκρηξη πωλήσεων όπως ο Βεζούβιος αλλά στην συνέχεια η «λάβα» του κακού marketing τα ισοπέδωσε όλα.

Μην παρεξηγηθώ, δεν νομίζω πως ο μοναδικός λόγος εμπορικής αποτυχίας του Wii U οφείλετε στο κακό marketing αλλά στην ουσία η εικόνα της κονσόλας δεν βελτιώνονταν ούτε από την πλευρά της ίδιας της Nintendo στην κοινή γνώμη. Η μια ανόητη διαφήμιση διαδέχονταν την άλλη, δεν μπορούσε η ομάδα που είχε αναλάβει την προώθηση του Wii U με τίποτα να επικοινωνήσει το προϊόν που είχαν στα χέρια τους. Εν τω μεταξύ ο ειδικός τύπος είχε «ξεσαλώσει» ρίχνοντας τόνους λάσπης για τις τεχνικές δυνατότητες της κονσόλας, βγάζοντας κάθε καρυδιάς καρύδι που δεν είχαν δει developer kit στην ζωή τους να λένε το κοντό και το μακρύ τους, πάντα ανώνυμα, δημιουργώντας πολύ αρνητικό κλίμα για την κονσόλα.

Πως αντέδρασε σε αυτό το μπαράζ αρνητικού τύπου η ομάδα marketing της Nintendo; Δείτε την παρακάτω διαφήμιση από την NintendoUK:

Ναι… Ακριβώς, δεν ξέρω τι σκεφτόντουσαν εκείνη την στιγμή που ενέκριναν το παραπάνω σχέδιο για προβολή αλλά ήταν άσχημο. Είμαι επιεικής να σκεφτείτε με τον χαρακτηρισμό.

Αρκετά με το παρελθόν και πάμε στο παρόν, πλέον η Nintendo έπραξε αυτό που έπρεπε να κάνει εξ αρχής με την κονσόλα. Να κυκλοφορήσει ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ παιχνίδια. Έστρωσε λοιπόν το επιτελείο του Wii U με την ίδια και τους συνεργάτες της πέφτοντας με τα μούτρα στην δουλειά.  Από την κυκλοφορία του Pikmin 3, δεν έχω αφήσει το gamepad κάτω. Παιχνίδια όπως Wonderful 101, The Legend of Zelda Wind Waker HD, Splinter Cell Blacklist, ZombiU, Deus Ex Human Revolution DC, Bayonetta 1&2, Super Mario 3D World, Hyrule Warriors, Monster Hunter 3 Ultimate, Lego City Undercover Donkey Kong: Tropical Freeze, Smash Bros. Wii U, Mario Kart 8 και τόσα άλλα παιχνίδια που τα περισσότερα είναι αποκλειστικά στην κονσόλα με έχουν συνεπάρει.

Που είναι όμως το marketing πίσω από αυτά τα παιχνίδια; Πουθενά δεν ήταν, μέχρι σήμερα. Η Nintendo ξεκινά μια καινούργια καμπάνια με το Wii U ως κέντρο με την ονομασία #PlayOn.

Επιτελούς η Nintendo αποφάσισε να δείξει την πραμάτεια του Wii U και πραγματικά όποιος βουτήξει στα νερά της κονσόλας σήμερα θα πάθει την πλάκα της ζωής του άμα βέβαια αγαπά τα βίντεο παιχνίδια. Πρόκειται για τα καλύτερα παιχνίδια που έχει κυκλοφορήσει η Nintendo από όποια κονσόλα είχε στο παρελθόν.

 

Απολαύστε λοιπόν τα πρώτα βίντεο που δείχνει τι να περιμένει ο άλλος με την αγορά ενός καινούργιου Wii U.

Εμείς θα είμαστε εδώ να τον ενημερώνουμε ανελλιπώς για ότι κυκλοφορεί στην κονσόλα ακόμα και με κάποιες ετεροχρονισμένες, λόγο της χρονολογίας που σηκώθηκε ο ιστότοπος, κριτικές για τα παιχνίδια του Wii U.

Επίσης μπορείτε να στείλετε στην Nintendo of Europe, για όσους έχετε την κονσόλα, κριτική για το ποια είναι τα αγαπημένα σας παιχνίδια και να κερδίσετε χρηματική πίστωση στο λογαριασμό σας στο eShop.

Κάντε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμό και συνεχίστε να παίζετε Nintendo:
#PlayOn

 

Αλλαγή κατεύθυνσης marketing για την Nintendo; Το Nintendo Next εγκρίνει τα μάλα!

| Editorial, Wii U, Νέα | 0 Comments
About The Author
- Άγγελος Ζωχιός a.k.a AkiraGr eAthlete στα παιχνίδια Super Smash Bros. Wii U/3DS/Melee, Pokken Tournament, Splatoon και MarioKart. Ιδιοκτήτης και αρχισυντάκτης του Nintendo Next. Με σιδηρά πυγμή παλεύει μαζί με το ηρωικό party του για την σωστή σας ενημέρωση. Δημιουργός του ελληνικού τμήματος των Nintendo eSport στην χώρας μας αναγνωρισμένο από την Nintendo of Europe. Ακολουθείστε με στο twitter, facebook, google+