To RetroGamer έκανε μια συζήτηση με το Yoshiaki Koizumi. Ωστόσο δε μίλησαν για το Super Mario Odyssey.
Τι θέμα είναι προφανές αν δείτε την εικόνα παραπάνω!
Super Mario Sunshine: Το κρυφό παρελθόν
Αντίθετα, η συζήτηση εστιάστηκε στο παρελθόν και συγκεκριμένα στο Super Mario Sunshine.
Ο Koizumi διηύθυνε το Super Mario Sunshineγια το GameCube 15 χρόνια πριν. Αρχικά όμως η ομάδα είχε μια πολύ διαφορετική ιδέα για το παιχνίδι.
Ποιά ήταν αυτή;
Όταν φτιάχναμε τα πρωτότυπα, εξερευνούσαμε την ιδέα ανάκαμψης από μια καταστροφή. Με αποστολές. Κάναμε διάφορα πειράματα πριν το αλλάξουμε σε platform action game. Ήταν πρόκληση το να σκαρφιζόμαστε νέους τρόπους για να προσθέσουμε νέα στοιχεία, χωρίς να φαίνεται περίεργο.
Σε ένα πρώιμο πρωτότυπο, ο παίκτης δεν έψαχνε για shine Sprites. Αντίθετα, η ιστορία λάμβανε χώρα σε ένα νησί που σιγά σιγά ρυπαινόταν από εχθρούς. Η ιδέα ήταν πως θα απομακρύνατε τη ρύπανση με το FLUDD. Θα το χρησιμοποιούσατε επίσης για να νικήσετε τον αρχηγό, την πηγή της ρύπανσης.
Το Super Mario Sunshine, με λίγα λόγια, θα μπορούσε να είναι εντελώς διαφορετικό παιχνίδι!
Εσείς τι λέτε; Θα θέλατε να είχε ακολουθήσει την αρχική του πορεία; Ή μήπως τελικά είναι καλύτερα που έμεινε πιστό στο δρόμο που χάραξε ο προπάτοράς του;
Απόψεις και σχόλια παρακάτω, στο server μας στο Discord ή σε οποιοδήποτε από τα social media προτιμάτε!