Το Game Informer έπιασε στα χέρια του το Xenoblade Chronicles 2.
Σα να μην έφτανε αυτό, μίλησε και με δύο στελέχη της Monolith για τις λεπτομέρειες του επικού RPG για το Switch!
Ο διευθυντής Tetsuya Takahashi και ο παραγωγός Koh Kojima είπαν μερικά πολύ ενδιαφέροντα πράγματα. Μεταξύ άλλων, μίλησαν για το art style, πιθανές συνδέσεις με τα άλλα Xeno games, το μέγεθος του κόσμου, το μέλλον και πολλά ακόμη!
Μπορείτε να βρείτε παρακάτω μερικά σχόλια των δημιουργών. Φυσικά, η πλήρης συνέντευξη υπάρχει εδώ.
Όσον αφορά το art style
Takahashi:
Νιώσαμε πως στα Xenoblade Chronicles 1 και X, οι εκφράσεις των προσώπων ήταν λίγο τραχιές.Κάπως δύσκαμπτες. Θέλαμε πολύ να εστιάσουμε σε πιο εκφραστικούς μορφασμούς για τους χαρακτήρες. Γι’ αυτό επιλέξαμε αυτή την κατεύθυνση, η οποία θα λέγαμε κλίνει προς το Japanese animation.
Ποιά η σχέση του παιχνιδιού με τα Xenoblade Chronicles / Xenogears / Xenosaga;
Takahashi:
Είναι τελείως διαφορετικό όσον αφορά τον τόπο, το χρόνο και το χώρο. Προφανώς δε μπορώ να αποκαλύψω όλες τις λεπτομέρειες, αλλά όταν παίξετε το παιχνίδι, θα καταλάβετε γιατί ονομάζεται Xenoblade Chronicles 2.
Υπάρχουν πολλά που δε μπορώ να σας πω, γιατί δεν έχουν αποκαλυφθεί ακόμη. Ελπίζω να γίνει σύντομα αυτό. Πιστεύω πως υπάρχει περιεχόμενο που θα εκπλήξει ευχάριστα τους παλιούς θαυμαστές της σειράς.
Σχετικά με το μέγεθος του κόσμου
Takahashi:
Επειδή το παιχνίδι είναι πιο story-driven, δεν πιστεύω πως είναι απαραίτητα ταιριαστός ένας open world. Και νιώθω μπορέσαμε να κάνουμε ένα παιχνίδι με ένα ταιριαστό κόσμο, που στηρίζει αυτή την πτυχή του. Για παράδειγμα, αν το συγκρίνουμε με το Xenoblade 1, υπάρχουν πολλά μέρη και κόσμοι να εξερευνήσετε. Αν όμως δείτε μόνο την επιφάνεια, είναι λίγο μικρότερο από το Xenoblade Chronicles X. Όπως ανέφερα και πριν, δε νομίζω πως είναι απαραίτητο ένα τέτοιο αχανές διάστημα*. Αντί λοιπόν να επικεντρωθούμε στην ωμή επιφάνεια που θα καλύψουμε, σκεφτήκαμε πως είναι σημαντικότερο να αυξήσουμε την πυκνότητα και να χώσουμε όσο περισσότερη ποικιλία γίνεται. Να μπορέσει ο κόσμος να απολαύσει το περιβάλλον όσο διατρέχει και εξερευνεί τον κόσμο.
* Όταν γράφουμε διάστημα, το εννοούμε ως απόσταση ή έκταση.
Διάρκεια;
- Το παιχνίδι θα χωρίζεται σε 10 κεφάλαια.
- Στο 4ο κεφάλαιο, το Game Informer είχε περάσει περί τις 45 ώρες με το παιχνίδι.
Τάδε έφη Takahashi:
Όπως ίσως περιμένατε, ο χρόνος που απαιτεί το παιχνίδι είναι κάπως πολύς. Αν απλά παίξετε την κεντρική ιστορία, υπάρχουν αρκετά για να τη συγκρίνετε με το Xenoblade 1. Αλλά, όπως και στα παλαιότερα Xeno games, αν απλά παίζετε την ιστορία, θα συναντήσετε κάποιον αρχηγό ή εχθρό που είναι ίσως πολύ ζόρικος. Σας συνιστώ να αφιερώσετε χρόνο στην εξερεύνηση, στη μάχη, στην εύρεση αντικειμένων, το Level Up και τα quests.
Τι να περιμένουμε στο μέλλον;
Takahashi:
Προχορώντας μπροστα, αν κάνουμε άλλο ένα Xenoblade, σκεφτόμουν να συνεχίσουμε με την αρίθμηση.
Kojima:
Τώρα που τελειώσαμε τη διαδικασία ανάπτυξης, είμαστε σε θέση που σκεφτόμαστε τι θα κάνουμε στη συνέχεια. Πραγματικά έχουμε τα μάτια μας ανοιχτά για να βλέπουμε τι ζητούν οι θαυμαστές μας, τι περιμένουν. Απολαύσαμε αυτή τη συνεργασία με τη Nintendo ως τώρα. Πραγματικά σκεφτόμαστε που να πάμε στη συνέχεια. Εκεί είναι το μυαλό μου τώρα.
Νέο υλικό από τις μάχες του Xenoblade Chronicles 2
Επειδή μας αρέσει να σας κακομαθαίνουμε, βρήκαμε ένα βιντεάκι με συσσωρευμένο το υλικό από το ιαπωνικό site του παιχνιδιού. Πόσες ιαπωνικές τσιρίδες από κοριτσάκια αντέχετε;
Θα μάθετε παρακάτω!