Να και κάτι ολίγον αναπάντεχο. Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης της Unreal Engine στην GDC 2018, έγινε η ανακοίνωση του ARK: Survival Evolved για το Switch!
Λεπτομέρειες παρακάτω:
Tι είναι το ARK: Survival Evolved;
Στο παιχνίδι ξυπνάτε ξεβράκωτος, πεινασμένος και παγωμένος σε ένα αφιλόξενο, απομονωμένο νησί. Ένα νησί που ο χρόνος φαίνεται να σταμάτησε μερικά εκατομμύρια χρόνια πριν, γιατί οι δεινόσαυροι ακόμη ζουν και βασιλεύουν!
Φυσικά, σκοπός σας αρχικά είναι να επιβιώσετε στο φονικό αυτό περιβάλλον. Πώς; Μα, φυσικά, εξημεμερώνοντας του δεινόσαυρους! Και ναι, μπορείτε να κάνετε ό,τι φαντάζεστε: Να καβαλήσετε Δεινόνυχες, να πετάξετε με Πτεροδάκτυλους, να διαλύσετε τα πάντα στο διάβα σας με ένα Βροντόσαυρο και πολλά ακόμη! Το νησί έχει το δικό του, δυναμικό οικοσύστημα, του οποίου μέρος είστε θα πλέον κι εσείς. Μπορείτε να φτάσετε στην κορυφή της τροφικής αλυσίδας;
Μα πώς γίνεται να έρθει ένα τέτοιο παιχνίδι στο Switch;
Αυτό είναι ένα πολύ καλό ερώτημα! Η απάντηση έρχεται από την Abstraction Games, που έχει αναλάβει τη μεταφορά. Ο Δ.Σ. της εταιρείας, Ralph Egas μίλησε με τον ιστότοπο GamesIndustry σχετικά με την πρόοδο της ομάδας του για το ARK: Survival Evolved στο Switch:
Το Studio Wildcard μας ζήτησε απλά να το κάνουμε να παίζει. Αυτό όμως δε σημαίνει μεταφορά. Μπορεί να παίζει, αλλά να μην έχει ήχο. Ή να μην έχει cutscenes. Ή να μην έχει ενσωματωθεί ο χειρισμός. Ίσως μπορείς να περπατήσεις, αλλά δε μπορείς να κατασκευάσεις τίποτα ακόμη. Αυτό συμφωνήσαμε να κάνουμε. Εμείς όμως πήγαμε ένα βήμα παραπέρα και έχουμε κάνει μεταφορά όλων των υποσυστημάτων και όχι μόνο. Έχουμε ακόμη δουλειά, αλλά το παχνίδι τρέχει κοντά στα 30 FPS στις περισσότερες περιπτώσεις.
Πόσο δύσκολη είναι όμως η μεταφορά;
Το Switch δεν είναι τόσο δυνατό όσο ένα PS4 ή ένα XBox One. Όλοι το γνωρίζουν αυτό. Παρόλα αυτά όμως, η διαφορά δεν είναι τόσο μεγάλη όσο θέλει να σας πει η γενική αντίληψη. Σε μερικές τοποθεσίες έπρεπε να ελαττώσουμε λίγο την απόσταση που μπορείτε να δείτε. Αλλά όχι όσο νομίζατε σε σχέση με τα Xbox One και PS4. Προφανώς, αν μιλάμε για τα Xbox One X και PS4 Pro, είναι μια άλλη ιστορία. Αλλά σε σχέση με τις βασικές πλατφόρμες, το Switch δεν είναι και τόσο άσχημο.
Το πρόβλημα δεν είναι οι επιδόσεις. Αντίθετα, το πρόβλημα είναι το μέγεθος των carts. Οι 32GB carts είναι ακριβές, οπότε όλοι θέλουν να τις αποφύγουν. Πρέπει λοιπόν να χωρέσουν όλα σε 16GB, ενώ τα συνηθισμένα παιχνίδια στο PS4 είναι πολύ, πολύ πιο μεγάλα. Μιλάμε για τρελή συμπίεση. Ωστόσο, ευτυχώς, υπάρχουν πολλές ευκαιρίες να γίνει αυτό χωρίς να αλλάξουμε κάτι που να βγάζει μάτι. Το άλλο που μπορούμε να κάνουμε είναι μια cartridge version με διαδοχικά downloads για να είναι πλήρες το παιχνίδι. Αυτό είναι το πιο δύσκολο από όλα. Να βρεις όλες τις παραξενιές μιας νέας πλατφόρμας.
Φυσικά, όσον αφορά τη μνήμη δεν έχουμε την άνεση που έχουμε στα PS4 ή Xbox One. Αυτό σημαίνει πως πρέπει να ελαττώσουμε το περιεχόμενο που χρησιμοποιεί το παιχνίδι την κάθε στιγμή. Εν μέρει αυτό σημαίνει λιγότεροι δεινόσαυροι εδώ κι εκεί και ελάττωση του περιεχομένου. Είναι όμως μικρές οι αλλαγές. Τα υπόλοιπα είναι έξυπνοι αλγόριθμοι συμπίεσης.