Το Best Buy Canada δημοσίευσε μια συνέντευξη με τον Andrew Scharf, στέλεχος παραγωγής των Bethesda Game Studios.
Η συζήτηση προφανώς περιστράφηκε γύρω από το Skyrim στο Switch.
Πάμε να δούμε τι είπαν:
Bethesda και Nintendo
Paul Hunter: Ο ερχομός του Skyrim στo Nintendo Switch είναι προφανώς μια μεγάλη στιγμή για το gaming. Ειδικά για τους Nintendo fans. Ποιός έκανε την πρώτη προσέγγιση για να έρθει αυτό το τεράστιο παιχνίδι στο Nintendo Switch;
Andrew Scharf: Η ομάδα μας εδώ στα BGS ενθουσιάστηκε με το Switch και τα σχέδια της Nintendo από τη στιγμή που είδαμε ένα demo της τεχνολογίας του. Πήραμε φωτιά με τις πιθανότητες και, ως μεγάλη εταιρία, πάντα θέλουμε να επεκτείνουμε τα παιχνίδια μας σε νέες πλατφόρμες και νέο κοινό. Ήταν προφανές πως θέλαμε να συνεργαστούμε με κάποιον τόσο τρομερό όσο η Nintendo και να φέρουμε τον αχανή κόσμο του Skyrim, όπου μπορείτε να πάτε οπουδήποτε και να κάνετε οτιδήποτε, σε μια πλατφόρμα που μπορεί κι αυτή να πάει οπουδήποτε.
[…]
Συζητώντας το Skyrim στο Switch
PH: Παρόλο που το Skyrim έχει εμφανιστεί σε πολλές πλατφόρμες, είναι η πρώτη φορά που έρχεται σε κονσόλα της Nintendo. Αυτό σημαίνει και ένα δυνητικά ολοκαίνουριο κοινό. Πώς θα συνοψίζατε το Skyrim (ίσως και όλη τη σειρά Elder Scrolls) στους αδαείς;
AS: Tο Elder Scrolls V: Skyrim είναι η επική φαντασία των Bethesda Game Studios και νικητής πάνω από 200 Game of the Year Awards. Η θρυλική περιπέτεια open-world επιτρέπει στους παίκτες να γίνουν οποιοσδήποτε και να κάνουν οτιδήποτε. Παίξτε ό,τι είδους χαρακτήρα φαντάζεστε και κάντε οριδήποτε θέλετε. Η θρυλική ελευθερία επιλογών, η αφήγηση και η περιπέτεια των Elder Scrolls παίρνει μορφή όπως ποτέ άλλοτε.
Το Elder Scrolls V: Skyrim για το Nintendo Switch περιλαμβάνει ολοκαίνουριες λειτουργίες gameplay όπως motion controls για τη μάχη και την παραβίαση κλειδαριών. Επίσης, εξοπλισμό από τη σειρά Legend of Zelda με επιπλέον loot που ξεκλειδώνεται με τα συμβατά Legend of Zelda amiibo. Σφάξτε εχθρούς με το Master sword, προστατευτείτε με τη Hylian Shield ή ντυθείτε σαν ήρωας με το Champion’s Tunic. Στο Skyrim περιέχονται επίσης όλα τα επίσημα add-ons – Dawnguard, Hearthfire και Dragonborn.
Skyrim – Τι μας περιμένει
PH: Πέρσι το Φεβρουάριο ο Todd Howard είπε πως «δε μπορεί να πει» ποιά έκδοση του παιχνιδιού θα έρθει στο Switch. Τώρα που η κυκλοφορία απέχει λίγες μόνο ημέρες, μπορείτε να μας πείτε αν είναι το original game, η Special Edition, ή κάποια version ειδικά σχεδιασμένη για το Switch;
AS: Κάθε πλατφόρμα είναι διαφορετική, αλλά το Skyrim στο Switch αναπτύχθηκε ειδικά για το υλισμικό και έχει βελτιστοποιηθεί και εξευγενιστεί για να προσφέρει έναν υπέροχο συνδυασμό σταθερών επιδόσεων και πανέμορφων γραφικών. Πιστεύουμε πως η Switch version δείχνει και παίζει φανταστικά και ανταποκρίνεται στη φήμη του Skyrim και όλης της σειράς Elder Scrolls.
PH: Αναφέρατε πως περιλαμβάνονται και τα τρία DLC expansions στη version αυτή. Πόσο επιπλέον περιεχόμενο προσθέτουν όλα αυτά, χοντρικά μιλώντας, και ποιά είναι μερικά από τα κύρια στοιχεία για όσους δεν έχουν παίξει τα DLC;
AS: Δύσκολα μπορούμε να θέσουμε ένα νούμερο για τις επιπλέον ώρες περιεχομένου. Κυρίως γιατί ο κάθε παίκτης παίζει διαφορετικά. Μπορούμε όμως να πούμε πως, σε συνδυασμό με το κεντρικό παιχνίδι, μιλάμε για εκατοντάδες ώρες περιεχομένου.
PH: Το Skyrim και όλα τα DLC χωράνε σε ένα cartridge; Ρωτάμε γιατί φαντάζει τεράστια η ποσότητα των δεδομένων. Θα απαιτείται επιπλέον χώρος στην κονσόλα και/ή κάποια SD card για να τρέξει;
AS: Η digital version του Skyrim στo Switch είναι 14,3 GB. Δεν απαιτείται κάποια SD card.
Zelda + Skyrim
PH: Η προσθήκη αντικειμένων από τα Legend of Zelda, όπως τα Master Sword, Hylian Shield και Champion’s Tunic μας ενθουσιάζει. Πώς προέκυψε αυτή η ιδέα; Υπάρχουν άλλα αντικείμενα στο παιχνίδι που θα μας εκπλήξουν;
AS: Ήμασταν στις απαρχές της ανάπτυξης, μόλις είχαμε ξεκινήσει με το υλισμικό του Switch και ο Todd (σ.σ. Howard) το πρότεινε στη Nintendo και την ομάδα του Zelda. Λάτρεψαν την ιδέα και προσφέρθηκαν να συνεργαστούν μαζί μας για να φροντίσουν πως οι απεικονίσεις των Champion’s Tunic, Hylian Shield και, φυσικά, του Master Sword ανταποκρίνονταν στα σχέδιά τους, όντας ταυτόχρονα και χρήσιμα αντικείμενα και πανοπλίες για το Skyrim.
PH: Αναφέρατε πως το Skyrim στο Switch είναι συμβατό με τα Legend of Zelda series amiibo και γνωρίζουμε οτι δίνουν τη δυνατότητα να ξεκλειδώσουμε Zelda gear. Υπάρχουν άλλα amiibo που είναι συμβατά με το Skyrim και, αν ναι, τι προσφέρουν;
AS: Βασικά, μια φορά ανα 24ωρο (μια ημέρα στον πραγματικό κόσμο δηλαδή), μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα Zelda amiibo για να εμφανίσετε ένα Zeldο-σεντούκι με 20% πιθανότητες να περιέχει ένα Zelda themed item. Εναλλακτικά, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε άλλο amiibo για να εμφανίσετε ένα Skyrimο-σεντούκι με διάφορα είδη loot.
Skyrim, motion controls και Switch
PH: Τα motion controls είναι μια νέα προσθήκη του Skyrim για το Switch. Τι ακριβώς μπορούμε να κάνουμε στο παιχνίδι με motion controls; Χρησιμοποιείται καθόλου το HD rumble;
AS: Lockpicking, Bow and Arrow motion control aiming (όπως και στο Zelda BOTW) καθώς και η δυνατότητα να στοχεύετε τα μαγικά σας. Όλα αυτά μπορείτε να τα κάνετε με motion controls. Όλα αυτά φυσικά είναι ανενεργά εξαρχής, αλλά ο παίκτης μπορεί να τα ενεργοποιήσει, ανάλογα με το πώς θέλει να παίξει.
PH: Από το λίγο που έπιασα στα χέρια μου το Skyrim, το ένιωσα να ανταποκρίνεται σωστά, έδειχνε απίστευτο και φόρτωνε γρήγορα. Πόσο μεγάλο τεχνολογικό κατόρθωμα ήταν να επιτευχθεί αυτό το επίπεδο ποιότητας;
AS: Πάντα υπάρχουν βασικές προκλήσεις όταν μεταφέρεται ένα παιχνίδι σε μια νέα πλατφόρμα. Για παράδειγμα, η μετατροπή της μηχανής σε μια νέα αρχτεκτονική υπολογισμών και η εργασία σε ένα νέο «αγωγό» γραφικών. Είμαστε τυχεροί που δουλέψαμε με τους ταλαντούχους προγραμματιστές των Iron Galaxy Studios για να φέρουμε το Skyrim στο Switch. Έκαναν τη διαδικασία σχετικά άψογη. Το τελικό αποτέλεσμα, όπως είπες, δείχνει εξαιρετικό και έχει φοβερές επιδόσεις. Όλα αυτά, σε μια έκδοση του Skyrim που μπορεί να πάει οπουδήποτε.
Bethesda & Nintendo: Το μέλλον
PH: Το μέλλον φαίνεται εξαιρετικά λαμπρό για τη Bethesda και τη Nintendo. Έχουμε τα Skyrim, DOOM και Wolfenstein II να έρχονται στο Switch. Βλέποντας το μέλλον, τι θα θέλατε να πείτε στους Nintendo fans για αυτή τη γοργά εξελισσόμενη συνεργασία με τη Nintendo?
AS: Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που κυκλοφορούμε τα παιχνίδια μας στο Switch και η Nintendo υπήρξε φανταστική συνεργάτις. Οι fans του υλισμικού της Nintendo μας στήριξαν πολύ και ενθουσιάστηκαν για τα παιχνίδια. Ελπίζουμε να απολαύσουν την εξερεύνηση στο Skyrim, αλλά και τη σφαγή των δαιμόνων στο DOOM και τη μάχη ενάντια στους Naz στο Wolfenstein II. Δε έχουμε ανακοινώσει τίποτα για το Switch μετά το Wolfenstein II για το 2018, αλλά αν και όταν γίνει αυτό, θα το μάθετε.