Dark Souls Remastered: Τεχνική ανάλυση και σύγκριση των εκδόσεων

22 Οκτ
Dark Souls Remastered: Τεχνική ανάλυση και σύγκριση των εκδόσεων

Άργησε περισσότερο από όσο περιμέναμε, ωστόσο το Dark Souls Remastered επιτέλους έφτασε και στο Switch. Πώς είναι σε σχέση με τον ανταγωνισμό;

 

 

Η τεχνική ανάλυση του Dark Souls Remastered

Ευθύς εξαρχής είναι εμφανές πως, οπτικά, η Switch version είναι βασισμένη στην αρχική έκδοση του παιχνιδιού. Με άλλα λόγια έχουμε να κάνουμε με ένα port προηγούμενης γενιάς. Αυτό δυστυχώς μπορεί να ενοχλήσει όσους περίμεναν τη νέα και ανανεωμένη έκδοση. Από την άλλη, το μεγαλύτερο μέρος των φανατικών οπαδών της σειράς θεωρεί τις κακές τις αλλαγές που έγιναν στα γραφικά των remastered εκδόσεων σε PS4 και XBOne.

Παρόλα αυτά, η Switch έκδοση διαφέρει από αυτήν του XBox 360 σε πολλούς τομείς και πρωτίστως στην ανάλυση. Όσο έχετε την κονσόλα στο dock, τότε θα παίζετε το μεγαλύτερο μέρος του παιχνιδιού σε 1080p. Σκηνές με έντονη δράση βέβαια μπορούν να ρίξουν την ανάλυσης στα 1600×900, αλλά στο μεγαλύτερο μέρος του το παιχνίδι τρέχει σε ανάλυση Full HD. Το handheld mode βέβαια διατηρεί σταθερή την 720p ανάλυση σε όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού.

Μια άλλη αλλαγή σε σχέση με τις αρχικές εκδόσεις έχει να κάνει με την ποιότητα των εφέ και ειδικά τις διαφάνειες. Τα εφέ όπως οι φλόγες των δράκων και της Quelaag είναι σαφώς χαμηλότερης ποιότητας στο Switch. Η Switch version τουλάχιστον καταφέρνει να διατηρήσει πολύ πιο σταθερά τα 30 FPS απ’ όσο μπορούσε το 360. Ωστόσο αυτό δε σημαίνει πως το framerate είναι πάντα σταθερό, καθώς υπάρχουν πτώσεις όταν η δράση επί της οθόνης είναι πολύ έντονη. Πτώσεις οι οποίες συμβαίνουν συχνότερα αν παίζετε σε handheld mode. Το ευτύχημα είναι πως οι πτώσεις αυτές δεν είναι τρομερές και σίγουρα δεν είναι σαν μονοψήφια framerates των PS360.

 

Η ετυμηγορία μας και το βίντεο του Digital Foundry

Όπως όμως φαντάζεστε, αν συγκρίνουμε τη Switch version με αυτή των PS4 και XBox One, τότε οι διαφορές μεγαλώνουν. Πέρα από τα ανανεωμένα γραφικά, οι remastered εκδόσεις στις άλλες κονσόλες στοχεύουν στα 60 FPS και σε υψηλότερες αναλύσεις. Τελικά φαίνεται πως αυτό που πήραμε είναι μια φορητή port του αρχικού παιχνιδιού. Κι αυτή όχι ξεκάθαρα βελτιωμένη… Από την άλλη, για πολλούς ίσως αυτό να αρκεί.

Η πλήρης ανάλυση του Digital Foundry σας περιμένει παρακάτω:

Dark Souls Remastered: Τεχνική ανάλυση και σύγκριση των εκδόσεων

About The Author
- Ένας βάρβαρος που βγήκε από τη σπηλιά του στο Βορρά για να γράψει για Νιτέντα. Συμφιλιωμένος πλέον με ξυράφια και ψαλίδια, τριγυρνάει τις νύχτες για αθώα θύματα να προσηλυτίσει στο μαγικό κόσμο των video games. Ο γνωστός MasterV ξαναχτυπά.

Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων