Δηλώσεις Miyamoto για τον χειρισμό στο Star Fox Zero

30 Ιούν

star_fox_zero
Ένας από τους μεγάλους ισχυρισμούς για το Star Fox Zero είναι το πως είναι ο χειρισμός του παιχνιδιού. Με χειροπιαστές γνώμες μετά την
E3, κάποιοι αναρωτιούνται αν θα προσφέρουν μία καλή εμπειρία.

Η Γερμανική ιστοσελίδα “Spiegel Online» μπόρεσε να ρωτήσει τον Shigeru Miyamoto για τους χειρισμούς του Star Fox Zero σε μία πρόσφατη συνέντευξη του. Ορίστε το τι δήλωσε:

Spiegel Online: Οι χειρισμοί του “Star Fox Zero” θα είναι μία πρόκληση, εξαιτίας των δύο οθονών.

Miyamoto: Αν το συγκρίνουμε με άλλα παιχνίδια, είναι λίγο περίπλοκοι. Αλλά υπάρχουν πολλοί τρόποι ως προς το πως θα βιντεοπαιχνίδια ψυχαγωγούν τον κόσμο. Ένας από αυτούς τους τρόπους είναι η διαδικασία του να μάθεις το πως δουλεύει ένα παιχνίδι ένας άλλος είναι η διαδικασία του να κάνεις master τον χειρισμό. Με αυτό, βελτιώνεσαι και έτσι ψυχαγωγείσαι. Η πρόθεση μας, δεν ήταν το να λένε οι παίκτες “Υπάρχουν δύο οθόνες, άρα είναι περίπλοκοαλλά να λένε: “Υπάρχουν δύο οθόνες, μπορώ να κάνω διαφορετικά πράγματα στην κάθε μία.”

Spiegel Online: Πόσο καιρό παίρνει για να “μπεις” στο παιχνίδι;

Miyamoto: Είναι δύσκολο να καταλάβεις τα βασικά, αν απλά δοκιμάσεις το Star Fox Zero για λίγα λεπτά σε μία εκδήλωση. Όμως, αν ο κόσμος αγοράσει το παιχνίδι και παίξει στο σπίτι του, μετά από μία-δύο μέρες, θα φτάσουν στο σημείο που θα καταλάβουν το πως δουλεύει και πως να το μάθουντότε είναι η στιγμή που αρχίζει η διασκέδαση..

Δηλώσεις Miyamoto για τον χειρισμό στο Star Fox Zero

| Wii U, Νέα | 0 Comments
About The Author
-

Άγγελος Ζωχιός a.k.a AkiraGr eAthlete στα παιχνίδια Super Smash Bros. Wii U/3DS/Melee, Pokken Tournament, Splatoon και MarioKart.

Ιδιοκτήτης και αρχισυντάκτης του Nintendo Next. Με σιδηρά πυγμή παλεύει μαζί με το ηρωικό party του για την σωστή σας ενημέρωση.

Δημιουργός του ελληνικού τμήματος των Nintendo eSport στην χώρας μας αναγνωρισμένο από την Nintendo of Europe.

Ακολουθείστε με στο twitter, facebook, google+

Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων