Οι δημιουργοί του Splatoon μιλούν για την επιτυχία του

13 Οκτ
Οι δημιουργοί του Splatoon μιλούν για την επιτυχία του

Την περασμένη εβδομάδα, η Nintendo of Europe δημοσίευσε μια συνέντευξη με τον παραγωγό του Splatoon, Hisashi Nogami και το γενικό παραγωγό, Katsuya Eguchi. Χτες, εμφανίστηκε και το δεύτερο μέρος της συνέντευξης.

Διαβάστε παρακατω για να διαβάσετε τα σχόλια των δύο ανδρών, μεταφρασμένα στα ελληνικά!

Nintendo of Europe: Σας ευχαριστώ πολύ που ήρθατε κοντά μας σήμερα. Έχουμε μια καυτή ερώτηση που θέλουμε να σας κάνουμε από την αρχή – όταν αναπτύσσατε το Splatoon, στοχεύατε σε ένα shooter, ή ήταν κάτι που συνέβη οργανικά;

Hisashi Nogami: Αρχικά, όταν ξεκινήσαμε τη δημιουργία του Splatoon, δεν προσπαθούσαμε να δημιουργήσουμε ένα shooting game, όχι. Θέλαμε να ξεπεράσουμε κάθε ήδη υπάρχον franchise και να δημιουργήσουμε ένα ολοκαίνουριο παιχνίδι – αυτό ήταν το αρχικό κίνητρο. Ωστόσο, όσο δοκιμάζαμε διάφορα κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης, μας ήρθε η ιδέα του βαψίματος του κοσμου με το μελάνι και η μάχη για το χώρο.

Όταν την αναπτύξαμε λίγο περισσότερο, είχαμε την ιδέα να μπορεί να βυθιστεί κάποιος στο μελάνι για να κινείται ταχύτερα και προσθέσαμε διάφορα όπλα για μεγαλύτερη ποικιλία σε δυνατότητες επίθεσης. Στη συνέχεια σκεφτήκαμε πως μπορούμε να σχεδιάσουμε πίστες για να επιτρέψουμε περισσότερες πτυχές στρατηγικής. Όσο εμπλουτίζαμε το περιεχόμενο του παιχνιδιού, μεταμορφώθηκε σε κάτι που μοιάζει με shooting game.

NoE: Υπήρξε ποτέ η σκέψη να συνδέσετε κάποιο γνωστό franchise με το Splatoon;

HN: Όλη η ιδέα ήταν να μη δεσμευτούμε από κάποιο υπάρχον franchise. Το επίκεντρο ήταν πως το παιχνίδι έπρεπε να είναι διασκεδαστικό και, όταν το πετυχαίναμε αυτό, θα σκεφομασταν τους χαρακτήρες και τον κόσμο για να ταιριάξουν τέλεια με το gameplay. Νιώσαμε πως ένας κόσμος με νέους χαρακτήρες θα ταίριαζαν καλύτερα κι έτσι γεννήθηκε το νέο franchise.

NoE: Πιστεύω πως και οι παίκτες νιώθουν το ίδιο. Το Splatoon έχει ένα πολύ ιδιαίτερο στιλ – από τα γραφικά, τη μουσική, υπάρχει μια μοναδική αίσθηση σε όλο το παιχνίδι. Από που προήλθε η έμπνευση;

HN: Θέλαμε πολύ η αίσθηση και το λουκ να ταιριάζουν με το gameplay. Μπορείτε να βάψετε ένα Μανιταροβασίλειο, ή τον πραγματικό κόσμο. Σκεφτήκαμε πως οι παίκτες θα είχαν πιο δυνατό κίνητρο να βάψουν ένα πιο ρεαλιστικό τοπίο. Οπότε, για το hub, χρειαζόμασταν μια πόλη που να δείχνει αληθινή.

Μετά σκεφτήκαμε τα Inklings που θα απολάμβαναν κάτι τέτοιο – θα τους άρεζε να περνάνε καλά και να σαχλαμαρίζουν, θα λέγαμε. Γι’ αυτό το λόγο, τα Inklings στο παιχνίδι είναι έφηβοι. Στο παιχνίδι, η «μελανομαχία» για την πλάκα είναι σαν το σκέιτ ή το ποδήλατο στον κόσμο μας. Είναι λίγο επικίνδυνο και η μάχη γίνεται στους δρόμους, οπότε είναι λίγο εμπνευσμένο κι από τα extreme sports.

Φανταστήκαμε τι είδους μόδα θα άρεζε στα πλάσματα αυτά και η skater fashion μας φάνηκε ταιριαστή για να ενσωματώσουμε στο gameplay. Οι δημιουργοί του Splatoon είναι περίπου 30 χρονών και μεγάλο μέρος του ρουχισμού στο παιχνίδι είναι εμπνευσμένο από το στιλ που γνώρισαν οι δημιουργοί όταν ήταν έφηβοι.

NoE: Οπότε είναι σαν την ομάδα ανάπτυξης να είναι έφηβοι ξανά στο παιχνίδι;

HN: Ναι! Είναι πολύ 1990s.  Μεγαλώσαμε με αγάπη για εκείνο το στιλ και το αναπαράγαμε στο παιχνίδι. Πιστεύω πως το αναγνωρίζουν όσοι μεγάλωσαν με τις ίδιες επιρροές.

NoE: Και παραμένει cool για το νεότερο κοινό σήμερα!

HN: Στοχεύαμε και σ’ αυτό. Πιστεύω πως οι τάσεις επανέρχονται κάθε είκοσι χρόνια περίπου, οπότε φαίνεται φυσιολογικό στα παιδιά τώρα. Όσον αφορά τον ήχο, δημιουργήσαμετη μουσική που θα άκουγαν οι έφηβοι Inklings στο παιχνίδι. Αυτή την εικόνα είχαμε για τη μουσική που παίζει στη διάρκεια των μαχών – είναι σα να υπάρχει ένα συγκρότημα και δημιουργεί hits για τα νέα παιδιά. Αρχικ, υπήρχαν μόνο πέντε μουσικά κομμάτια που έπαιζαν στις μάχες, αλλά δύο μήνες αργότερα ξεκίνησε νέα τάση, οποτε προσθέσαμε κι άλλη μουσική με το update! (γέλια)

NoE: Πάει ένας χρόνος τώρα από την κυκλοφορία του Splatoon. Τι σας εξέπληξε περισσότερο με την επιτυχία του;

HN: Αυτό που μας εκπλήσσει είναι το πόσος κόσμος παίζει ακόμη το παιχνίδι. Οραματιστήκαμε πως θα απολάμβανε μια μεγάλη ποκιλία παικτών το Splatoon και ήμασταν πολύ σίγουροι πως κάναμε ένα παιχνίδι που θα μπορούσε κανείς να παίζει με τις ώρες. Μέσα από τα συνεχή updates, προσθέαμε νέο περιεχόμενο και πίστες και την ίδια στιγμή ρυθμίσαμε με προσοχή το παιχνίδι. Επιδιώξαμε να δημιουργήσουμε ισότιμα Match-ups και ένα περιβάλλον όπου θα μπορείτε να κάνετε μια ομάδα και να αξιοποιήσετε τις ικανότητές σας.. Μας πήρε καιρό να βελτιστοποιήσουμε αυτή την άποψη του παιχνιδιού και είμαστε πολύ, πολύ χαρούμενοι που βλέπουμε τόσο κόσμο να παίζει ακόμα το Splatoon.

NoE: Οι Squid Sisters έγιναν κι εκείνες πολύ δημοφιλείς! Ήδη έχουν το πρώτο τους CD στην Ιαπωνία και έκαναν και συναυλίες. Πού θα θέλατε να τις δείτε στη συνέχεια;

HN: Αυτές υποτίθεται πως θα δίνανε πληροφορίες στους παίκτες – δεν περιμέναμε να γίνουν τόσο δημοφιλείς, ειλικρινά! Απέκτησαν και το δικό τους amiibo και η τελική Splatfest έγινε προς τιμήν τους κι όλα αυτά από την ανταπόκριση των παικτών απέναντί τους. Είδαμε πως ήταν δημοφιλείς και θέλαμε να το εκμεταλλευτούμε στο έπακρο. Οπότε τι είδους δραστηριότητες θα κάνουν στο μέλλον εξαρτάται από τους παίκτες και θα ανταποκριθούμε ανάλογα. Αλλά για την ώρα δεν υπάρχουν συγκεκριμένα σχέδια.

NoE: Γιατί πιστεύετε πως υπήρξε τόσο θετική ανταπόκριση από τους παίκτες;

HN: Πιστεύω πως, για πολλούς, το Splatoon είναι ένα είδος παιχνιδιού που δεν είχαν πολλή εμπειρία. Είναι ένα third-person shooter, αλλά δε νικάτε απλά τον αντίπαλό σας – ο καθοριστικός παράγοντας για τη νίκη είναι το πόσο έδαφος έχει καλύψει η ομάδα σας. Πιστεύω επίσης πως η συνεργασία με την ομάδα σας είναι κάτι που πολλοί θεωρούν αναζωογονητικό και ίσως γι’ αυτό τους έλκει το παιχνίδι.

Όταν πηγαίναμε σε gaming events στην Ιαπωνία, ο κόσμος που έπαιζε το Splatoon πάντα περνούσε καλά, αλλά ακόμη κι αυτοί που απλά παρακολουθούσαν περνούσαν καλά. Συχνά βλέπω πως, όταν παίζει ένα παιδί, οι γονείς του είναι από πίσω του και του λένε «Πρέπει να κάνεις αυτό! Πηήγαινε εκεί! Κάνε αυτό!» Είναι ένα παιχνίδι που είναι διασκεδαστικό και για όσους παρακολουθούν και, όταν το βλέπεις, θέλεις να μπεις κι εσύ στο παιχνίδι. Πιστεύω πως είναι κάτι που έχει προσελκύσει μεγάλο αριθμό ανθρώπων.

NoE: Αυτή τη στιγμή, υπάρχει ένα online τουρνουά Splatoon που ονομάζεται Go4Splatoon Europe έχει βάλει φωτιά στην ήπειρο. Έχετε κάποια συμβουλή για τους διαγωνιζόμενους;

HN: Μιλήστε με τους συμπαίκτες σας και βρείτε μια καλή στρατηγική. Σκεφτείτε διαφορετικούς τρόπουςνα προσεγγίσετε διαφορετικές περιστάσεις και να βρείτε τακτικές για την κάθε πίστα. «Σ’ αυτή την πίστα, τότε να το προσεγγίσουμε έτσι. Ας επιτεθούμε έτσι στην αρχή και αν προκύψει αυτή η περίπτωση, τότε θα την ξεπεράσουμε έτσι». Οι τακτικές κάτι που πρέπει να συζητείται, αλλά και η προπόνηση είναι εξίσου σημαντική. Πρέπει να κάνετε προπόνηση! Είναι πολύ σημαντικό να το θυμάστε αυτό.

Φυσικά, θα πρέπει να προπονηθείτε με τα όπλα που σας αρέσουν για να γίνετε ικανοί. Από την άλλη, θα πρέπει να μάθετε όλα τα όπλα για να μπορείτε να προσαρμοστείτε και να εκπληρώσετε το ρόλο σας στη στρατηγική, ειδικά για να κερδίσετε. Αν απλά παίζετε για την πλάκα, ωραία. Το νόημα σε ένα τουρνουά όμως είναι να προσπαθείτε να κερδίσετε, οπότε, με τους συμπαίκτες σας θα πρέπει να συζητάτε τακτικές από πριν. Αυτή είναι η συμβουλή μου.

Πηγή 1, Πηγή 2

Οι δημιουργοί του Splatoon μιλούν για την επιτυχία του

About The Author
- Ένας βάρβαρος που βγήκε από τη σπηλιά του στο Βορρά για να γράψει για Νιτέντα. Συμφιλιωμένος πλέον με ξυράφια και ψαλίδια, τριγυρνάει τις νύχτες για αθώα θύματα να προσηλυτίσει στο μαγικό κόσμο των video games. Ο γνωστός MasterV ξαναχτυπά.

Kατηγορίες

Nintendo Next Newsletter

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο newsletter του Nintendo Next για τα τελευταία νέα και τουρνούα στα παιχνίδια της Nintendo.

Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων