Eternal Darkness 2: και το δράμα συνεχίζεται

25 Μαΐ

shadowofeternals

Σήμερα είχαμε δύο νέες ειδήσεις σχετικά με το Eternal Darkness. Η πρώτη έχει σχέση με το τρίτο παρακαλώ αίτημα παράτασης της Nintendo ώστε να παραμείνει αποκλειστικότητα της  το εμπορικό σήμα του παιχνιδιού, κάτι που ελπίζουμε να οδηγήσει σε νέο παιχνίδι. Η δεύτερη έρχεται από την συνέντευξη του Denis Dyack στον ιστότοπο nichegamer όπου ο πνευματικός διάδοχος Shadow of the Eternals παραμένει σε ανάπτυξη παρά την αποτυχία να χρηματοδοτηθεί από το Κickstarter. Συνεχίζοντας τόνισε πως δεν μπορεί να δηλώσει τίποτα παραπάνω για την ώρα αλλά θα υπάρξουν ανακοινώσεις στο μέλλον. 

Για όσους δεν γνωρίζουν ο Denis Dyack είχε εργαστεί στην ανάπτυξη του Eternal Darkness (GameCube) αλλά ήταν και Πρόεδρος της Silicon Knights που είχε αναλάβει το σχεδιασμό. Η Silicon Knights χρεοκόπησε μετά από αποτυχίες που ακολούθησαν και πλέον εργάζεται στην Precursor Games ως director βοηθώντας παράλληλα στο Shadow of the Eternals. Η Nintendo τους έδωσε την ελευθερία να αναπτύξουν το παιχνίδι χωρίς να το χρηματοδοτήσει δίνοντας τους μάλιστα την ευχέρεια να καταλήξει και σε άλλα συστήματα.

Ας ελπίζουμε πως η Nintendo έχει βάλει το χεράκι της μιας και η μυστικοπάθεια είναι δικό της χαρακτηριστικό. Όση περισσότερη ποικιλία υπάρχει στο WiiU τόσο καλύτερο για εμάς, μετά από το Fatal Frame 5 ένα Eternal Darkness 2 (ή όπως αλλιώς θα ονομάζεται) δεν θα με πείραζε καθόλου. Εσάς;

Eternal Darkness 2: και το δράμα συνεχίζεται

| Wii U, Νέα | 5 Σχόλια
About The Author
-
  • FoM

    Ψήνομαι. Το αρχικό video του παιχνιδιού ήταν πολύ όμορφο και το Eternal Darkness είναι άλλο ένα εκπληκτικό και ανεκμετάλλευτο IP. Καιρός να αλλάζει αυτή η παράδοση σιγά σιγά.

  • MasterV

    Διαβάζοντας το πρώτο μέρος της συνέντευξης στο Nichegamer εχω γεμίσει red flags απο αυτά που λέει ο Dyack.

    Ο Ulyaoth να βάλει το χέρι του αμα ξαναρχίσουν την ανάπτυξη με αυτόν επικεφαλής.

    • AkiraGr

      ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ καλά ρε master όλα μαύρα τα βλέπεις; Φίλε ο Xel’lotath το έχει βάλει ήδη το χεράκι στο κεφάλι του Dyack πριν από τον Ulyaoth διότι το παιχνίδι είναι πιο νεκρό και από τον Mantorok.

      This can’t be happening.

      • MasterV

        Ε, όταν βλέπω να μιλάει για το πόσο καταπληκτικό “game” ήταν το Shadow of the Eternals, όταν ήταν απλά ένα προτηγανισμένο demo και να μου κλαίγεται οτι κανείς δεν κάλυψε το παιχνίδι, τι να υποθέσω;

        Ειδικά όταν λίγο παρακάτω αρχίζει τα περί Ε3 2006 και οτι δε θεωρούσε σωστό να γίνονται previews για παιχνίδια….αλλά το να γίνουν previews για το δικό του «παιχνίδι» θα ήταν ηθικότατο, ε;

        Ή είναι πιο τρελός κι απο τον Maximilian, ή μας δουλεύει και απλά είναι publicity stunt.

        Παρατηρώ επίσης οτι απέφυγε επιμελώς να κάνει αναφορά στις χοντράδες του παρελθόντος του, αν υπάρχει και συνέχεια στο 2ο μέρος.

        • AkiraGr

          Ο Dyack είναι γνωστός για τις κοτσάνες που πετάει. Μπορεί να είχε κάποια αξία το 1998 σαν όνομα και εταιρία στην τότε βιομηχανία αλλά τώρα την εποχή που είσαι γνωστός για την φλόμπα Too Human και παρακαλάς για κάλυψη ενώ σε είχε βγάλει το IGN, εεε τότε είσαι απλά τραγικός.

          Κρίμα διότι αν έμενε στη Nintendo σαν second party η Silicon Knights μπορεί να επιβίωνε σαν studio και να είχε την ευκαιρία τώρα στο Wii U να κάνει ένα Eternal Darkness 2 ή να έβγαζε το Too Human και να ήταν καλό με την βοήθεια της Nintendo.

Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων