Σύμφωνα με το famitsu έχουμε καινούργιες πληροφορίες για το τίτλο

– Ο πρωταγωνιστής/στρια θα λέγεται “Dark Prince” (άρρεν) / “Dark Princess” (θήλεν)

– Χαρακτήρες «κλειδιά» για την πλευρά του Hoshido είναι Ryoma, Hinoka, Takumi και Sakura

– Χαρακτήρες «κλειδιά» για την πλευρά του Nohr είναι Marx, Camila, Leon και Elise

– Casual mode: Δεν υπάρχει μόνιμος θάνατος για τους χαρακτήρες, η συγκεκριμένη επιλογή υπήρχε και στο awakening.

– Phoenix mode: Οι χαρακτήρες που σκοτώθηκαν στην μάχη επιστρέφουν την επόμενη σειρά μάχης.(ήμαρτον)

– Οι χαρακτήρες από τις βασιλικές οικογένειες έχουν μια ειδική κίνηση «ο παλμός του δράκοντα» που τους επιτρέπει να επηρεάζουν το πεδίο της μάχης όπως να επισκευάζουν κατεστραμμένες γέφυρες, να ισοπεδώνουν βουνά κ.α.

– Θα υπάρχουν σύνολο 9 θέσεις για αποθήκευση. Στην αρχή του παιχνιδιού θα έχεις 3 και όταν κατεβάσεις και τα DLC θα αυξάνονται κατά 3 μέχρι το τελευταίο.

– Τα όπλα πλέον δεν έχουν αριθμό χρήσης πριν καταστραφούν.(καλό αυτό)

πηγή, μέσω

Fire Emblem: If καινούργιες πληροφορίες για όπλα, κλάσεις και χαρακτήρες

| 3DS, Νέα | 0 Comments
About The Author
- Άγγελος Ζωχιός a.k.a AkiraGr eAthlete στα παιχνίδια Super Smash Bros. Wii U/3DS/Melee, Pokken Tournament, Splatoon και MarioKart. Ιδιοκτήτης και αρχισυντάκτης του Nintendo Next. Με σιδηρά πυγμή παλεύει μαζί με το ηρωικό party του για την σωστή σας ενημέρωση. Δημιουργός του ελληνικού τμήματος των Nintendo eSport στην χώρας μας αναγνωρισμένο από την Nintendo of Europe. Ακολουθείστε με στο twitter, facebook, google+
  • JimLink

    Μια διόρθωση: Το παιχνίδι θα έχει 3 save files και με κάθε DLC θα προσθέτονται ακόμη 3 με το συνολικό αριθμό που θα υποστηρίζει να φτάνει μέχρι τα 9.

    Η προσθήκη του Phoenix mode είναι τραγική κι ανούσια. Αν κάποιος δυσκολεύεται στο casual mode και με το χαμηλότερο επίπεδο και επιθυμεί το παιχνίδι να ήταν ακόμα πιο εύκολο, καλό θα ήταν να δοκιμάσει κάποιο άλλο παιχνίδι. Πολύ απλά η σειρά δεν του ταιριάζει.

    Δεν είχα κανένα πρόβλημα με το casual mode εφόσον ήταν προαιρετικό και δεν πείραζαν καθόλου το classic mode. Αλλά με μεγάλη μου λύπη βλέπω ότι με τα άπειρα DLC του FEA, τις δύο διαφορετικές εκδόσεις του If και τώρα και με την κατάργηση του weapon durability system πάνε να αλλάξουν την καρδιά της σειράς. Αν τα όπλα δεν φθείρονται με τη χρήση τους με αποτέλεσμα να μην σπάνε ποτέ, τότε δεν υπάρχει λόγος να μην δίνεις στους χαρακτήρες σου μόνο τα δυνατότερα όπλα. Legendary weapons που να μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις άπειρες φορές θα διαστρεβλώσουν τελείως τις ισορροπίες του παιχνιδιού.

    Με όσα έχουμε μάθει από τότε που ανακοινώθηκε το παιχνίδι, λυπάμαι που το λέω αλλά διαπιστώνω ότι έχουν καταφέρει να χάσω κάθε ενδιαφέρον μου για το συγκεκριμένο τίτλο.

    • AkiraGr

      Ευχαριστώ Jim για την διόρθωση. Τώρα θα διαφωνήσω μαζί σου για το θέμα της δυσκολίας στην σειρά. Δεν έχει πέσει η δυσκολία και η στρατηγική απλά έχει αλλάξει η δομή της σειράς των μαχών.

      Η αντοχή στα όπλα είχαν νόημα στα παλιότερα παιχνίδια διότι οι μάχες ήταν συγκεκριμένες.π.χ Path of Radience. Τώρα όμως με τις άπειρες μάχες που κάνεις λόγω streetpass ή από τυχαίες συναντήσεις στο χάρτη θα έπρεπε να αλλάξουν την αντοχή στα όπλα ή το σύστημα της οικονομίας. Διότι δεν μπορείς να φαρμαρεις λεφτά για ανανεώνεις τα όπλα όλων των χαρακτήρων, προσωπικά δεν βρίσκω διασκεδαστικό το φαρμαρισμα.

      Προτιμώ να δώσουν καλύτερο σχεδιασμό στους χάρτες και στις ικανότητες των κλάσεων πάρα να γίνει άλλο ένα Final Fantasy tactics.

      Τώρα για τα DLC είναι τραγικοί απλά. Δεν συμφωνώ με τίποτα αυτό που κάνουν στην σειρά και άμα κρίνω από το Awakening και κινηθούν στο ίδιο μοτίβο δεν θα αγοράσω τίποτα.

      Oπότε μαζί σε το θέμα με τα DLC.

      • JimLink

        Δεν νομίζω η ύπαρξη world map να είναι ο λόγος που κατάργησαν το durability. Και στο Sacred Stones υπήρχε χάρτης όπου μπορούσες να κάνεις μάχες με Risen και μια χαρά δούλευε η φθορά των όπλων. Όσο αφορά το FEA, προσωπικά δεν είχα κανένα θέμα στο Hard με τα όπλα και τα χρήματα του παιχνιδιού. Από τις Risen encounters που τύχαιναν κατά καιρούς έπαιρνες από τους εχθρούς όπλα και ράβδους χρυσού τις οποίες πούλαγες για μετρητά. Επίσης, να αναφέρω τα δώρα που σου έκαναν οι στρατιώτες σου στη βάση και τα πολυάριθμα καταστήματα στο χάρτη και την Anna με τις προσφορές της σε σπάνια αντικείμενα. Ναι όντως στο Lunatic υπήρχε θέμα με την οικονομία του παιχνιδιού, αλλά ασφαλώς και το έκαναν έτσι για να αναγκάσουν τους παίχτες που αντιμετώπιζαν δυσκολία να αγοράσουν το DLC όπου έκανες farming χρυσό και exp. points.

        Δεν διαφωνώ ότι η κατάργηση του weapon durability μπορεί να δουλέψει σωστά. Μπορεί να γίνουν οι απαραίτητες μετατροπές όπως τα καλά όπλα να είναι περιορισμένα και δυσκολότερο να τα αποκτήσεις ή να μην είναι εύκολο να τα μεταβιβάζεις από τον ένα χαρακτήρα στον άλλο ή κάτι άλλο που θα σκεφτούν και το όλο σύστημα θα λειτουργεί σωστά. Έτσι κι αλλιώς, υπάρχουν και παλαιότεροι FE τίτλοι που είχαν ανάλογους περιορισμούς και ήταν μια χαρά. Όμως με αρκετές επιλογές από το πρόσφατο παρελθόν με την αφαίρεση π.χ. των constitution, weight των όπλων ή του magic triangle, δεν βλέπω τους ανθρώπους της Intelligent Systems να μπορούν να δημιουργήσουν κάτι αντίστοιχα πολύπλοκο για να το εξισορροπήσουν.

        • AkiraGr

          Συμφωνώ σε όσα λες φίλε Jim. Και έμενα μου άρεσαν προσθήκες όπως οι μεταμορφώσεις σε χαρακτήρες όπως οι laguz ή το σύστημα του βιορυθμού από το Path of Radiance που σε ανάγκαζε στην ουσία να χρησιμοποιείς διαφορετικούς και ποικίλους χαρακτήρες για να έχεις καλά αποτελέσματα.

          Το Fire Emblem πάντα εισάγει καινούργιους μηχανισμούς. Απλά δεν χρειάζεται να βλέπουμε ένα παιχνίδι με προκατάληψη πριν καν το δοκιμάσουμε.

          Δεν έχουμε ιδέα τι έχουν προσθέσει στον τίτλο ακόμα. Αυτό που μπορούμε να κρίνουμε άφοβα είναι το οικονομικό μοντέλο με τα DLC.

          Αγελάδες κατάντησαν οι οπαδοί της σειράς.

  • AkiraGr

    Ευχαριστώ Jim για την διόρθωση. Τώρα θα διαφωνήσω μαζί σου για το θέμα της δυσκολίας στην σειρά. Δεν έχει πέσει η δυσκολία και η στρατηγική απλά έχει αλλάξει η δομή της σειράς των μαχών.

    Η αντοχή στα όπλα είχαν νόημα στα παλιότερα παιχνίδια διότι οι μάχες ήταν συγκεκριμένες.π.χ Path of Radience. Τώρα όμως με τις άπειρες μάχες που κάνεις λόγω streetpass ή από τυχαίες συναντήσεις στο χάρτη θα έπρεπε να αλλάξουν την αντοχή στα όπλα ή το σύστημα της οικονομίας. Διότι δεν μπορείς να φαρμαρεις λεφτά για ανανεώνεις τα όπλα όλων των χαρακτήρων, προσωπικά δεν βρίσκω διασκεδαστικό το φαρμαρισμα.

    Προτιμώ να δώσουν καλύτερο σχεδιασμό στους χάρτες και στις ικανότητες των κλάσεων πάρα να γίνει άλλο ένα Final Fantasy tactics.

    Τώρα για τα DLC είναι τραγικοί απλά. Δεν συμφωνώ με τίποτα αυτό που κάνουν στην σειρά και άμα κρίνω από το Awakening και κινηθούν στο ίδιο μοτίβο δεν θα αγοράσω τίποτα.

  • Eγώ έχω την υποψία ότι το συγκεκριμένο παιχνίδι θα έχει αρκετά μεγάλη και ικανοποιητική ιστορία με αποτέλεσμα η ΙntSys να προσθέτει ένα νέο επίπεδο δυσκολίας έτσι ώστε το παιχνίδι να μετατρέπεται σε Visual Novel. Όλα τα υπόλοιπα επίπεδα δυσκολίας θα είναι στα κλασσικά επίπεδα.