Το Switch είναι πολύ επιτυχημένο, για να το θέσουμε μετριοπαθώς. Αυτό κάνει πολλούς developers να αρχίζουν να το γλυκοκοιτάνε.
Δείτε παρακάτω τι νέα έχουμε!
Τι έχει να πει η NIS America
Η NIS America έδωσε το παρών στην κυκλοφορία του Switch με το Disgaea 5 Complete. Πριν λίγο καιρό, κυκλοφόρησε και το Touhou Kobuto V: Burst Battle. Τώρα στα σκαριά η εταιρεία έχει τα The Longest Five Minutes και Penny Punching Princess. Το μέλλον φαίνεται ενθαρρυντικό
Σε ένα πρόσφατο τεύχος του MCV, ο πρόεδρος και Δ.Σ. της NIS America, Takuro Yamashita, είπε πως το Disgaea 5 Complete τα πήγε πολύ καλά στην κονσόλα. Για να δούμε τι άλλο είπε:
Το Disgaea 5 αρχικά κυκλοφόρησε στο PS4 και ενάμιση χρόνο μετά κυκλοφόρησε στο Switch και τα πήγε πολύ, πολύ καλά. Αυτή τη στιγμή στην αγορά, το PS Vita είναι εμφανώς σε τροχιά εξόδου, αλλά το Switch είναι πολύ δυνατό. Αυτό που το κάνει τόσο ισχυρό είναι η φορητή του λειτουργικότητα. Στο μέλλον λοιπόν, θέλουμε να στοχεύσουμε το PS4, το Steam και το Switch. Κι αυτό γιατί στα ερχόμενα δύο χρόνια, η αγορά του Switch θα μεγαλώσει και θα γίνει ακόμη δυνατότητερη.
Υπάρχει σίγουρα η αίσθηση πως η Nintendo δε θέλει να χάσει από τη Sony. Έχουν αλλάξει συμπεριφορά, οπότε πιστεύω πως η αγορά θα γίνει πολύ ενδιαφέρουσα στο μέλλον. Θα συνεχίσουμε να στηρίζουμε το Vita ψηφιακά, αλλά το πιθανότερο είναι ο τελευταίος τίτλος λιανικής μας για εκεί να είναι τα Ys VIII και Danganronpa V3.
H άποψη της Nihon Falcom για το Switch
Παρόλη την επιτυχία της κονσόλας, η ομάδα ανάπτυξης πίσω από τα Ys και The Legend of Heroes δεν είναι έτοιμη. Για άλλη μια φορά, στο MCV, ο πρόεδρος Toshihiro Kondo είπε πως η εταιρεία περιμένει και θα δει. indicated that the company is adopting more of a wait-and-see approach.
Συγεκριμένα:
Παραδοσιακά, η Nihon Falcom πάντα ήταν PC developer και δε δημιουργεί παιχνίδια για την casual αγορά, παρά μόνο για τους πολύ hardcore gamers. Πού είναι αυτή η αγορά σήμερα; Η απάντηση είναι το PS4.
To Switch είναι πολύ επιτυχημένο τώρα, αλλά δεν υπάρχει εγγύηση πως η βάση χρηστών του θέλει να παίξει παιχνίδια της Falcom. Πάντα είναι σημαντικό να περιμένουμε για να δούμε πού βρίσκονται οι χρήστες μας. Παρόλο που πιστεύαμε πως πολλοί χρήστες μας είχαν ένα 3DS στην κατοχή τους, μία από τις τάσεις των PC users είναι πως προτιμούν gadgets και μηχανήματα με υψηλότερες προδιαγραφές. Αυτό προφανώς το προσέφερε η Sony. Οπότε μετά από προσεκτική σκέψη, αποφασίσαμε οτι ήταν πιο πιθανό το κοινό μας να παίξει στο PlayStation.
Bonus: Η άποψη ενός indie
Η Nintendo έχει επιδείξει μια ξεκάθαρη προσήλωση προς τους indie developers από την αρχή της κυκλοφορίας του Switch. Η όλη κατάσταση ξεκίνησε από τις μέρες του Wii U, αλλά τώρα, με μανίσια υποστήριξη της Unreal Engine 4 και της Unity, τα πράγματα είναι ακόμα καλύτερα!
Εντυπωσιασμένος δηλώνει ο Tommy Refenes. Για να δούμε τι είπε σε μια συνέντευξη του στο Game Informer:
Έκανα τη μεταφορά του [Super Meat Boy Forever] σε δυο μέρες. Από το “τίποτα” στο “δουλεύει” σε δύο μέρες. Η Micorosoft ήταν παραδοσιακά αυτή που είχε καταπληκτικά εργαλεία. Λογικό, κάνουν τα Windows, οπότε φυσικό να έχουν καλά πράματα. Τα εργαλεία του Switch όμως… Εντυπωσιάστηκα από το πόσο καλά σχεδιασμένα είναι όλα.
Κάποτε ήταν η Sony που προωθούσε του indie devs. Πιστεύω πως τώρα η Nintendo σπρώχνει περισσότερο από τη Sony τώρα. Νομίζω πως τώρα προσφέρουν καλύτερη παρουσία για τους indies.