Όλοι οι θαυμαστές της Nintendo έχετε μια επαφή με τη σειρά Zelda.
Φυσικά, θα έχετε προσέξει πως το καθένα έχει διαφορετικό art stlye, το ίδιο και το Breath of the Wild.
Ο Satoru Takizawa της Nintendo μας δίνει την απάντηση στο γιατί, μέσα στο βιβλίο Breath of the Wild, the Master Works.
Η Zelda και τα art styles της
«Γιατί αλλάζει το art style για κάθε παιχνίδι της σειράς Zelda;» Είναι ένα ερώτημα που πιθανότατα έχει απασχολήσει πολλούς. Είναι το αποτέλεσμα της διαδικασίας δοκιμής και πλάνης κατά την ανάπτυξη του κάθε τίτλου. Προσπαθούμε να καταλάβουμε με ποιό θα μπορούσε ο κόσμος να ενθουσιάσει τους παίκτες για την περιπέτεια που τους περιμένει.
Το συμπέρασμα [σ.σ: για το Breath of the Wild] ήταν να παντρέψουμε την πειστικότητα του κόσμου με το playability. Έτσι θα ικανοποιούσαμε την «αναθεώρηση των συμβάσεων του Zelda» και θα δημιουργούσαμε ένα art style που θα θεωρείτο το απόλυτο στάνταρ για το Zelda.
Αυτό οδήγησε σε πράγματα όπως το «κωμικό» εφέ όταν ένα δέντρο κάνει «πουφ» και γίνεται δεμάτια από ξύλα. Οτιδήποτε ήταν πιο ρεαλιστικό θα χαράμιζε το χρόνο του παίκτη.
Ο Takizawa γνώριζε πως αυτό το art style που αξιοποιούσε λιγότερο ρεαλιστικές και περισσότερο στυλιστικές επιλογές θα δούλευε στο παιχνίδι και το σκοπό του. Παρόλα αυτά ήταν ανήσυχος σχετικά με το αν θα γινόταν αποδεκτό από το ευρύ κοινό. Οι ανησυχίες του, φυσικά, εξανεμίστηκαν μετά τη θετική αποδοχή που είχε το πρώτο trailer του Breath of the Wild στην Ε3 2014.
Η αρχική μετάφραση από τα Ιαπωνικά έγινε από τον Matt Walker του Source Gaming.