H Nintendo βοήθησε την Monolithsoft στο κομμάτι του διαδικτυακού παιχνιδιού

14 Μαΐ

Το Xenoblade Chronicles X ήταν ένα έργο τεραστίων διαστάσεων για την Monolithsoft όπου για πρώτη φορά στην ιστορία της έφτιαχνε τίτλο υψηλής ευκρίνειας.

Xenoblade Chronicles X executive director Tetsuya Takahashi μίλησε για τις προκλήσεις και δυσκολίες που είχε η ομάδα φτιάχνοντας ένα παιχνίδι 5 φορές μεγαλύτερο από το Xenoblade Chronicles στο αρχικό Wii όπως επιπλέον αποστολές και όπλα που ξεπερνούν κατά πολύ τον προκάτοχο του. Η μετάφραση είναι από το Famitsu.

Ο όγκος εργασίας ήταν τεράστιος, το πιο δύσκολο έργο ήταν το debugging. Μιας και ήταν ο πρώτος τίτλος υψηλής ευκρίνειας που φτιάχναμε δεν ήθελα να χρησιμοποιήσω την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, διότι το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα όταν αναλογίστηκα ποιες είναι οι δυνάμεις της Monolithsoft ήταν ο όγκος από περιεχόμενο που έχουν τα παιχνίδια μας έχοντας την ικανότητα να τον συνδυάζουμε αρμονικά με πολύ ωραίους μηχανισμούς.

Αργότερα στην συνέντευξη ο Takahashi είπε πως στο διαδικτυακό κομμάτι ήταν πολύ βασικό και χρησιμοποιούσε απλή τεχνολογία, αλλά μόλις η Nintendo ήρθε να βοηθήσει τότε η κατάσταση άλλαξε δραματικά και έμαθε πολλά πράγματα που θα εφαρμόσει στο επόμενο παιχνίδι του.

Σύμφωνα με τον Takahashi

Μπορέσαμε να εισάγουμε διαδικτυακά στοιχεία στο παιχνίδι επειδή βοήθησε η Nintendo. Αρχικά είχαμε στο μυαλό μας να χρησιμοποιήσουμε πολύ απλή τεχνολογία. Όπως είπα αρχικά δεν είχαμε σκοπό να χρησιμοποιήσουμε την τελευταία λέξη της τεχνολογίας. Υψηλή ευκρίνεια και διαδίκτυο ήταν πράγματα που κάναμε για πρώτη φόρα. Είναι παρόμοιο με έναν αγώνα πυγμαχίας, άμα αντέξεις μέχρι το τέλος η κατάληξη θα είναι να βγεις νικητής. Μπήκαμε στην παραγωγή του τίτλου με αυτό σαν σκοπό.

Το Xenoblade Chronicles X κυκλοφορεί ήδη στην Ιαπωνία και θα κυκλοφορήσει αργότερα σε εμάς προς το τέλος του χρόνου. Περισσότερα σε αυτή την Ε3.

πηγή

H Nintendo βοήθησε την Monolithsoft στο κομμάτι του διαδικτυακού παιχνιδιού

| Wii U, Νέα | 0 Comments
About The Author
-

Άγγελος Ζωχιός a.k.a AkiraGr eAthlete στα παιχνίδια Super Smash Bros. Wii U/3DS/Melee, Pokken Tournament, Splatoon και MarioKart.

Ιδιοκτήτης και αρχισυντάκτης του Nintendo Next. Με σιδηρά πυγμή παλεύει μαζί με το ηρωικό party του για την σωστή σας ενημέρωση.

Δημιουργός του ελληνικού τμήματος των Nintendo eSport στην χώρας μας αναγνωρισμένο από την Nintendo of Europe.

Ακολουθείστε με στο twitter, facebook, google+

Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων