Σε περίπτωση που δεν το γνωρίζατε, αν κάνετε pre-load ένα παιχνίδι στο Nintendo eShop, τότε η αγορά σας “κλειδώνει”.
Δε μπορείτε να ακυρώσετε την προαγορά σας με κανένα τρόπο κι αυτό φέρνει μπελάδες στη Nintedo.
Ο νομικός πονοκέφαλος της Nintendo
Ο ιστότοπος PressFire έχει στα χέρια του μια επιστολή που απέστειλε το Νορβηγικό Συμβούλιο Καταναλωτών. Σύμωνα με την επιστολή, το Συμβούλιο ζητά διευκρινίσεις σχετικά με το πώς μπορεί κάποιος να ακυρώσει την ψηφιακή προ-παραγγελία του. Αν δεν υπάρχει τέτοιος μηχανισμός,απαιτείται η δημιουργία του άμεσα. Σύμφωνα με σχόλια του ιστοτόπου Polygon, η τρέχουσα πολιτική της Nintendo αντικρούει στα Ευρωπαϊκά Δικαιώματα του Καταναλωτή που θεσπίστηκαν το 2011. Αυτά προσφέρουν “υψηλού επιπέδου προστασία για τους καταναλωτές… στη χώρα τους ή οπουδήποτε στην Ε.Ε.”
“Ακόμη και με πρότερη συγκατάθεση, η Nintendo δε μπορεί να απαγορεύσει στον καταναλωτή να ακυρώσει ή να αποσυρθεί από ένα ψηφιακό συμβόλαιο πριν την κυκλοφορία”, σύμφωνα με το Νορβηγικό Συμβούλιο Καταναλωτή. Υπάρχει σχετική πρόβλεψη που απαιτεί την ύπαρξη δυνατότητας στον καταναλωτή να μπορεί να ακυρώσει οποιαδήποτε Online αγορά. Όχι μόνο αυτό, αλλά ο καταναλωτής θα πρέπει να αποζημιωθεί εντός δύο εβδομάδων από την ακύρωση.
Το τοπίο της Βιομηχανίας Video Games
Εταιρείες όπως οι Sony, Microsoft, Ubisoft και άλλες προσφέρουν ακυρώσεις και αποζημιώσεις για προ-παραγγελίες. Το Νορβηγικό Συμβούλιο λέει πως η Nintendo είναι από τις ελάχιστες εξαιρέσεις. Τώρα η Nintendo πρέπει να αποκαλύψει αν υπάρχει κάποιος κρυμμένος τρόπος να “ακυρωθούν δωρεάν προ-παραγγελίες ή προ-αγορές” και το πώς γίνεται αυτό. Αν οι καταναλωτές δε μπορούν να αποζημιωθούν, το Συμβούλιο απαιτεί εξηγήσεις για το πώς αυτό δεν παραβιάζει τα Δικαιώματα του Καταναλωτή.