H Nintendo μιλά για τη φιλοσοφία του Switch

27 Δεκ
H Nintendo μιλά για τη φιλοσοφία του Switch

Τo Switch είναι μια επιτυχία. Κανείς δε μπορεί να το αμφισβητήσει αυτό.

Τι οδήγησε όμως στη δημιουργία της νέας κονσόλας της Nintendo; Πάμε να δούμε!

 

Πότε ξεκίνησε η ανάπτυξη του Switch;

Όσοι γνωρίζετε το πώς δουλεύει η Nintendo, γνωρίζετε πως κάθε φορά που κυκλοφορεί μια νέα κονσόλα, ήδη ετοιμάζει νέες ιδέες για την επόμενη γενιά. Δε θα σας εκπλήξει το γεγονός πως ο Shinya Takahashi είπε πρόσφατα στον ιστότοπο Toyo Keizai πως η εταιρεία σκεφτόταν το concept του Switch από το 2012.

Ο Takahashi πρόσθεσε πως όσο πλησίαζε το 2014, η Nintendo είχε εστιάσει σε δύο κεντρικές ιδέες. Το ένα ήταν να μπορεί ο κόσμος να παίζει εύκολα με δύο αποσπώμενα χειριστήρια, τα οποία έγιναν Joy-Con. Το άλλο σημαντικό στοιχείο ήταν να μια οικιακή κονσόλα που να μπορεί να μεταφερθεί και σε εξωτερικούς χώρους.

Ο γενικός παραγωγός του Switch, Yoshiaki Koizumi, μίλησε κι εκείνος. Είπε πως η Nintendo παρατήρησε πρόσφατα πως υπάρχει μια διχοτόμηση στον πληθυσμό του gaming ανάμεσα σε αυτούς που παίζουν χαλαρά σε smart devices και τους πιο gamers στα PlayStation 4 και PC. Με το Switch, υπήρχε η επιθυμία να συνδυαστούν τα στοιχεία των «έξυπνων» συσκευών με αυτά των οικιακών κονσολών.

 

 

Παρόλα αυτά, η δημιουργία του Switch δεν ήταν εύκολη. Σε παλαιότερες συνεντεύξεις, η Nintendo έχει πει πως η λέξη κλειδί ήταν η «ισορροπία».

 

 

Το Switch και το κυνήγι των ισορροπιών

Ο Yoshiaki Koizumi σημείωσε πως οι game developers τείνουν να ενδιαφέρονται για μνήμη, δυνατή GPU και γενικά υψηλές προδιαγραφές. Όντας και ο ίδιος developer, ο Koizumi το κατανοεί αυτό. Ωστόσο, υπήρχε η ανάγκη να είναι το μηχάνημα ελαφρύ, μικρό και στιλάτο, ενώ έπρεπε να ληφθεί υπόψιν και η μπαταρία. Μαζί με όλα αυτά, η Nintendo είχε περιορισμένο χρόνο και πόρους για να παράγει τη νέα κονσόλα. Οπότε, στο τέλος, το πιο δύσκολο μέρος της ανάπτυξης του Switch ήταν η ισορροπία μεταξύ όλων αυτών.

 

Ο Shinya Takahashi πρόσθεσε πως για να επιτευχθεί αυτή η ισορροπία, οι ομάδες υλισμικού και λογισμικού ήταν συνδεδεμένες πιο στενά από ποτέ. Στόχος ήταν να υπάρξει μια κονσόλα στην οποία να μπορεί να παίξει κανείς κάτι σαν το Zelda: Breath of the Wild και να το διασκεδάσει.

Επίσης, και στους δύο τέθηκε το ερώτημα σχετικά με το πόσα πρωτότυπα δημιουργήθηκαν. Ο Koizumi είπε πως δε μπορούσε να μιλήσει για ακριβείς αριθμούς, καθώς δε μέτρησε και ποτέ. Ο Takahashi, από την άλλη, είπε πως υπάρχουν περίπου πέντε. Τουλάχιστον τόσα είδε ο ίδιος.

Επιπλέον, ο Koizumi σημείωσε οτι η Nintendo σκέφτηκε διάφορους τρόπους για να συνδέονται τα Joy-Con στην κεντρική μονάδα. Έκαναν ακόμη και πειράματα με μαγνήτες και εξαρτήματα που έμοιαζαν με πιάτα. Στο τέλος, όλοι γνωρίζουμε πως κατέληξαν με τα «συρταρωτά» χειριστήρια.

H Nintendo μιλά για τη φιλοσοφία του Switch

About The Author
- Ένας βάρβαρος που βγήκε από τη σπηλιά του στο Βορρά για να γράψει για Νιτέντα. Συμφιλιωμένος πλέον με ξυράφια και ψαλίδια, τριγυρνάει τις νύχτες για αθώα θύματα να προσηλυτίσει στο μαγικό κόσμο των video games. Ο γνωστός MasterV ξαναχτυπά.

Kατηγορίες

Nintendo Next Newsletter

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο newsletter του Nintendo Next για τα τελευταία νέα και τουρνούα στα παιχνίδια της Nintendo.

Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων