Οι Aonuma και Sano μας λένε περισσότερα για το Twilight Princess HD

12 Μαρ

zelda-twilight-princess-hd-1-656x437

Την περασμένη εβδομάδα, το Stack δημοσίευσε μια συνέντευξη με τον παραγωγό της σειράς Zelda, Εiji Aonuma και την υποδιευθύντρια, Tomomi Sano σχετική με το Twilight Princess HD. Οι δυο τους μίλησαν για το πότε ξεκίνησε η δουλειά στο παιχνίδι, τις προκλήσεις στην ανάπτυξή του,το γιατί επέλεγαν την ομάδα της Tantalus και άλλα πολλά,

Όπως συνήθως, σας έχουμε τα πιο σημαντικά αποσπάσματα παρακάτω. Η πλήρης συνέντευξη βρίσκεται εδώ, στα Αγγλικά.

Ο Aonuma σχετικά με το πότε ελήφθη η απόφαση για τη μετατροπή του Twilight Princess σε HD…

Η απόφαση ελήφθη οριστικά όταν αποφασίστηκε πως η Tantalus θα συνεργαζόταν για τη δημιουργία του τίτλου και η ανάπτυξη ξεκίνησε στα τέλη του 2013 με την επιβεβαίωση της τεχνολογίας.

O Aonuma σχετικά με τις προκλήσεις στο remake ενός παιχνιδιού όπως το Twilight Princess…

Δε χρειάζεται να ειπωθεί πως είναι απαραίτητες πολλές αλλαγές στον κώδικα για να δουλέψει ένα τίτλος σε διαφορετικό υλισμικό και, στη δημιουργία του HD remake, πρέπει να αλλάξουμε τα ήδη υπάρχοντα καλλιτεχνικά υλικά με πιο λεπτομερείς υφές. Επιπλέον, αν απλά σχεδιάσουμε την παραμικρή λεπτομέρεια, μπορεί τα υλικά να χάσουν τις αρχικές τους ποιότητες, οπότε ήταν δύσκολο να βρεθεί μια ισορροπία εκεί.

Επίσης, θέλαμε να φροντίσουμε η αίσθηση του παιχνιδιού να είναι ευχάριστη από τωρινούς παίκτες ακόμα και μετά από 10 χρόνια από την κυκλοφορία του παιχνιδιού, οπότε μέσω της διαδικασίας δοκιμής και πλάνης διορθώσαμε πολλά σημεία.

Ο Aonuma στη μέτρηση του αν υπάρχει κοινό για ένα τέτοιο remake…

Φυσικά, μερικές μορφές ελέγχω τις αντιδράσεις και τα συναισθήματα των παικτών μέσω του διαδικτύου και πάει λέγοντας. Ωστόσο, όσον αφορά αυτό το remake, δεν αποφασίσαμε να το προχωρήσουμε με βάση τη ζήτηση, αλλάαπό την άποψη του αν πιστεύαμε πως θα είχε αξία για τους θαυμαστές της σειράς Zelda. Ειλικρινά, δεν είμαι τελείως σίγουρος για το αν πολλοί θαυμαστές θα το αγοράσουν, οπότε είμαι αγχωμένος και ενθουσιασμένος (χα χα)

Ο Aonuma μιλά για τον πειρασμό να βελτιώσει το gameplay, τους μηχανισμούς ή την ιστορία…

Ναι, μου είναι δύσκολο να μη μπαίνω στον πειρασμό να βελτιώσω ορισμένα στοιχεία. Πιέστηκα πολύ κατά την ανάπτυξη του αρχικού παιχνιδιού, οπότε όταν σταμάτησα για να αναρωτηθώ μόλις το ολοκληρώσαμε, ήταν αναπόφευκτο πως θα υπήρχαν μερικά μέρη του για τα οποία ένιωθα “χμμμμμμ….”

Συνήθως είναι αδύνατον να αναπτύξει κανείς ένα τίτλο από την αρχή, ωστόσο, πάντα θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό που έχω άλλη μια ευκαιρία να το κάνω με το remake αυτού του τίτλου.

Ο Aonuma στο γιατί η Tantalus έμοιαζε η σωστή επιλογή για το HD remake του Twilight Princess…

Ένιωσα πως είχαν ισχυρές ικανότητες ανάπτυξης, βλέποντας τη δουλειά τους πάνω σε remakes άλλων τίτλων, οπότε αποφάσισα να ζητήσω από την Tantalus να αναλάβει το remake.

Το αποτέλεσμα πιστεύω είναι μια καταπληκτική δουλειά που ξεπέρασε τις προσδοκίες μου.

Η Sano σχετικά με τα σχόλια που είχε από τους Miyamoto και Aonuma…

Υπήρξαν διάφορες απόψεις με επίκεντρο τη βελτίωση της ευκολίας του gameplay. Βασικά, τα αρχικά τους σχόλια ήταν “Θέλουμε να διορθώσουμε κάτι! Δε θέλουμε να βάζουμε τα rupees πίσω στο σεντούκι όταν το πορτοφόλι είναι γεμάτο.”

Το ανοιγμένο κουτί είναι πολύ σημαντικό σημάδι για το τι πέτυχε ο παίκτης, οπότε πιστεύω πως πολλούς μπορεί να τους έτρωγε ενώ έπαιζαν το αρχικό.

Ίσως ο κ. Aonuma να ήταν αυτός που τον έτρωγε περισσότερο!

Πηγή

Οι Aonuma και Sano μας λένε περισσότερα για το Twilight Princess HD

About The Author
-

Ένας βάρβαρος που βγήκε από τη σπηλιά του στο Βορρά για να γράψει για Νιτέντα. Συμφιλιωμένος πλέον με ξυράφια και ψαλίδια, τριγυρνάει τις νύχτες για αθώα θύματα να προσηλυτίσει στο μαγικό κόσμο των video games. Ο γνωστός MasterV ξαναχτυπά.

Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων