Οι δημιουργοί του Genei Ibun Roku #FE αναφέρουν πως διάλεξαν τους χαρακτήρες από το σύμπαν του Fire Emblem

02 Φεβ

WiiU_ShinMegamiTensei_and_FireEmblem_05-1-656x369

Η συνέντευξή δόθηκε στο ιαπωνικό περιοδικό Nintendo Dream από τους Hitoshi Yamagami (Nintendo), διευθυντή Kaori Ando (Nintendo), παραγωγό Shinjiro Takata (Atlus), διευθυντή Eiji Ishida (Atlus), διευθυντή παραγωγής Wataru Hirata (Atlus), και καλλιτεχνικού διευθυντής Fumitaka Yano (Atlus).

ND: Πως αποφασίστηκε το παιχνίδι να λαμβάνει χώρα στο χώρο του καλλιτεχνικού θεάματος; 

Takata: Τα στοιχεία που θα διαδραματίζεται η ιστορία του παιχνιδιού αποφασίστηκαν αφού είχαμε δημιουργήσει τους μηχανισμούς του τίτλου. Ήθελα το παιχνίδι να έχει όσο το δυνατόν περισσότερα καθημερινά στοιχεία όπως είχα βάλει στον προηγούμενο τίτλο που είχα δημιουργήσει με το όνομα Devil Survivor. Όλα τα συμβάντα διαδραματίζονταν κατά την διάρκεια ενηλικίωσης των χαρακτήρων κάτω από αλλόκοτες συνθήκες. Αλλά τελικά κανένα στοιχείο της καθημερινότητας πουν ήθελα δεν κατάφερε να μπει στο παιχνίδι. (γέλια)

Ando: Ταυτόχρονα θέλαμε να βρούμε ένα κοινό σημείο στην ιστορία όπου θα έδινε την ευκαιρία στους ήρωες να παλέψουν με τον Chrom. Είχαμε συζητήσεις στο πως θα επικαλούνταν οι ήρωες σαν δαίμονες όπως το Shin Megami Tensei, αλλά είχαμε διαφωνίες από που θα προέρχεται η συγκεκριμένη δύναμη.

Takata: Στο τέλος καταλήξαμε στις λέξεις “παράσταση και τέχνη” βασισμένοι στην ιδέα του Hirata.

ND: Ποια ήταν η γενική ιδέα του Hirata;

Hirata:  Όταν συζητήσαμε πως θα ήταν η καθημερινότητα του Taketa, σκέφτηκα, “Ήθελα να δημιουργήσω μια πραγματικότητα όπου η κρίση και η καταστροφή του κόσμου δεν θα φαίνονταν στην επιφάνεια. Άλλα το σχολικό θέμα είναι σταθερό στους τίτλους μας οπότε δεν θα ήταν καλύτερα να εστιάσουμε σε κάτι νέο;” Μόλις προχωρούσα στην Shibuya ακούγοντας μουσική και βλέποντας τις φωτεινές επιγραφές σκέφτηκα πως ο χώρος του θεάματος είναι τόσο απόμακρος στο να συμμετέχεις αλλά τόσο κοντά όταν τον παρακολουθείς όπου αν καταφέρεις να παρεβρεθείς σε αυτόν σε κάνει λαμπρό αστέρι άμα προσπαθήσεις πολύ.

ND: Σκέφτηκες το χώρο του θεάματος κάνοντας μια βόλτα στην Shibuya!;

Hirata: Στην αρχή η ομάδα της παραγωγής με κοιτούσε απορημένη (γέλια). Αλλά επέμεινα: “Ωστόσο η χάρη και η ομορφιά δεν παίρνουν κάποια μορφή, αλλά είναι κάποιο είδος δύναμης. Δεν θα μπορούσαμε να το κάνουμε μηχανισμό στο παιχνίδι;” Μετά από αυτή την πρόταση η ομάδα συμφώνησε. Όσο για την δύναμη της επικλήσεώς που ανεφέρε ο Ando, η τέχνη προήλθε από τα θεατρικά έργα Noh όπου η θεματολογία τους έχει να κάνει με το μεταφυσικό, οπότε συνδυάζοντας αυτά τα δύο έχουμε νοηματική συνοχή για την ιστορία του τίτλου.

Yamagami: “Αν και τώρα μπορώ και αναφέρομαι σε αυτό με ευκολία δεν ήμουν σύμφωνος με την θεματολογία του παιχνιδιού, δηλαδή τι σημαίνει κόσμος του θεάματος;”

Όλοι: (γέλια)

Yamagami: Ένοιωθα νευρικός και εκτός κλίματος. Αλλά στο τέλος κατάλαβα πως οι χαρακτήρες και ο παίχτης οδεύουν προς την επιτυχία κατά την διάρκεια του παιχνιδιού. Όταν ο παίχτης γίνεται ισχυρότερος είναι σαν να κάνει για πρώτη φορά την εμφάνιση του στο χώρο του θεάματος. Μόλις αντιλήφθηκα αυτή την ιδέα όλα τα υπόλοιπα έβγαζαν νόημα, στο τέλος σκέφτηκα πως ο χώρος του θεάματος είναι εντάξει.

ND: Γιατί οι μόνοι χαρακτήρες είναι που διαλέξατε είναι από τα παιχνίδια Shadow Dragon, Blade of Light και Awakening;

Ando: Μάλλον υποθέτω πως όλοι σκέφτονται τα παιχνίδια Shadow Dragon και Blade of Light μόλις αναφέρεις το όνομα Fire Emblem. Και το Awakening ήταν ο τελευταίος τίτλος που φτιάχτηκε όταν ξεκινήσαμε την παραγωγή οπότε διαλέξαμε χαρακτήρες από το αρχικό παιχνίδι και το τελευταίο που γνώρισε ο κόσμος..

ND: Αν εξαιρέσουμε την Tiki, πως αποφασίστηκαν οι 7 παρουσίες των κυριών χαρακτήρων; Ειδικά χαρακτήρες όπως ο Draug και Virion.

Hirata: Στην αρχή σκεφτήκαμε ποιες κλάσεις θα ήταν καλές για το παιχνίδι όποτε μας ήρθαν στο μυαλό ένας Ιππότης και ένας τοξότης. Μιλώντας εκ του αποτελέσματος, οι ήρωες αποφασίστηκαν από την σχέση μεταξύ των κεντρικών χαρακτήρων και της επίκλησής τους.

ND: Οπότε δημιουργήσατε του κεντρικούς χαρακτήρες πρώτα;

Hirata: Όχι δημιουργήθηκαν ταυτόχρονα..

Ando: Πράγματα όπως μια ηρωίδα πρέπει να είναι μια Ιππότης Πήγασος αποφασίστηκαν εκ των προτέρων.

ND: Είχατε το μυαλό σας την ισορροπία από χαρακτήρες μεταξύ του Awakening και του Shadow Dragon;

Hirata: Όχι δεν είχαμε στο μυαλό μας κάποια ισορροπία..

Ando: Αποφασίσαμε τις κλάσεις και μετά συζητήσαμε ποιοι χαρακτήρες με αυτή την κλάση έκαναν την μεγαλύτερη εντύπωση. Κάναμε την σύγκριση με τους κεντρικούς χαρακτήρες της ιστορίας και προέκυψαν ενδιαφέρον συνδυασμοί. .

ND: Οι κεντρικοί χαρακτήρες έχουν ιδεογράμματα που συμβολίζουν την κλάση τους, ήταν εσκεμμένο σαν ιδέα;

Hirata: Τα ονόματα αποφασίστηκαν κατά την διάρκεια της δημιουργία των χαρακτήρων. Ο συγγραφέας ήθελε να βάλει τα συγκεκριμένα ιδεογράμματα σαν προσθήκη στα ονόματα των χαρακτήρων οπότε συνέπεσε σαν αποτέλεσμα.

[*Για παράδειγμα το όνομα Tsubasa κυριολεκτικά σημαίνει ‘φτερά’ και είναι Ιππότης Πήγασος]

ND: Ποιο είναι το αγαπημένο σας Fire Emblem;

Hirata: Μου αρέσουν όλα,άλλα το αγαπημένο μου είναι το Fire Emblem Genealogy of the Holy War. το έχω πει πολλές φορές (κοιτάζει τον Yamagami) σας παρακαλώ κάντε μια επανέκδοση!

Yamagami: Εεε, αυτό είναι περίπλοκο.

Ευχαριστούμε πολύ το Nintendo Everything για την Αγγλική μετάφραση που με την σειρά μας την μεταφράσαμε στην Ελληνική.

Πηγή

Οι δημιουργοί του Genei Ibun Roku #FE αναφέρουν πως διάλεξαν τους χαρακτήρες από το σύμπαν του Fire Emblem

About The Author
-

Άγγελος Ζωχιός a.k.a AkiraGr eAthlete στα παιχνίδια Super Smash Bros. Wii U/3DS/Melee, Pokken Tournament, Splatoon και MarioKart.

Ιδιοκτήτης και αρχισυντάκτης του Nintendo Next. Με σιδηρά πυγμή παλεύει μαζί με το ηρωικό party του για την σωστή σας ενημέρωση.

Δημιουργός του ελληνικού τμήματος των Nintendo eSport στην χώρας μας αναγνωρισμένο από την Nintendo of Europe.

Ακολουθείστε με στο twitter, facebook, google+

Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων