Οι δημιουργοί του Genei Ibun Roku #FE μας μιλούν για τις επιλογές που έκαναν πάνω στο παιχνίδι

01 Φεβ

genei2-656x369

Την περασμένη εβδομάδα δημοσιεύσαμε μερικά αποσπάσματα από τη συνέντευξη που πήρε το Nintendo Dream από την ομάδα ανάπτυξης του Genei Ibun Roku #FE. Ήταν αρκετά ενδιαφέρουσα, καθώς συζητήθηκαν οι απαρχές του παιχνιδιού και το πώς κατέληξε ως RPG το παιχνίδι. Αν δεν το διαβάσατε ακόμα, βρείτε το εδώ.

Έχουμε και μερικά ακόμα αποσπάσματα από τη συνέντευξη. Αυτή τη φορά, η θεματολογία αφορά την επιλογή του σκηνικού της ιστορίας και το πώς αποφασίστηκε ποιοί χαρακτήρες του Fire Emblem θα κάνουν την εμφάνισή τους.

Ειδικές ευχαριστίες στον ιστότοπο Nintendo Everything.

Υπενθυμίζουμε πως το Nintendo Dream μίλησε με τον παραγωγό Hitoshi Yamagami (Nintendo), τη διευθυντή Kaori Ando (Nintendo), τον παραγωγό Shinjiro Takata (Atlus), το διευθυντή Eiji Ishida (Atlus), αρχιδιευθυντή Wataru Hirata (Atlus) και τον καλλιτεχνικό διευθυντή Fumitaka Yano (Atlus).

ND: Πώς κατέληξαν να είναι οι show business το σκηνικό για το παιχνίδι;

Takata: Σκέφτηκα ποιά στοιχεία θα ήταν τα χαρακτηριστικά του παιχνιδού όταν αποφασιζόταν τα συστήματα του παιχνιδιού. Ήθελα να έχω όσο περισσότερα στοιχεία από την καθημερινότητηα γινόταν, καθώς ήδη έχω δημιουργήσει κάτι παρόμοιο για την ωρίμανση μέσα από ασυνήθιστα γεγονότα στο Devil Survivor. Αλλά σκέφτηκα και να μην έχουμε καθόλου καθημερινά στοιχεία, καθώς δεν το έχω κάνει ποτέ (γέλια)

Ando: Την ίδια ώρα θέλαμε να βρούμε ένα λόγο γιατί πολεμάτε στο πλευρό του Chrom. Είχαμε συζητήσεις για το πώς καλείτε τον Chrom και τους άλλους όπως τους δαίμονες στο Shin Megami Tensei, αλλά υπήρχαν διαφωνίες σχετικά με την πηγή της δύναμης για τέτοιες επικλήσεις.

Takata: Στο τέλος καταλήξαμε στη λέξη κλειδί «παραστάσεις», βασισμένοι στην ιδέα του Hirata.

ND: Η οποία ήταν;

Hirata: Όταν συζητούσαμε τι να κάνουμε με τα καθημερινά στοιχεία του Takata, σκέφτηκα «Θέλω να κάνω καθημερινή ζωή ούτως ώστε η κρίση και η καταστροφή του κόσμου δε φαίνεται στην επιφάνεια. Η σχολικη ζωή όμως θα ήταν επανάληψη των άλλω τίτλων μας, γιατί λοιπόν δεν ψάχνουμε για κάποια άλλη λέξη κλειδί;». Περπατώντας στη Shibuya ακούγοντας μουσική και βλέποντας τις διαφημίσεις, μου ήρθε η ιδέα πως ο κόσμος των show business είναι τόσο κοντά και συνάμα μακριά, αλλά θα μπορούσε να λάμψει.

ND: Σας ήρθε η ιδέα για τις show business περπατώντας στη Shibuya!;

Hirata: Στην αρχή όλο το προσωπικό με κοίταζε έτσι παραξενεμένο (γέλια). Επέμεινα: «Παρόλο που η αύρα ή το χάρισμα δεν έχουν υλική μορφή, έχουν δύναμη. Δε θα μπορούσαμε να το βάλουμε ως σύστημα στο παιχνίδι;» Μετά συμφώνησε η ομάδα. Όσο για τη δύναμη των επικλήσεων που ανέφερε ο Ando-san, οι παραστάσεις γεννήθηκαν από τις αντίστοιχες του Noh που είναι γεμάτες με υπερφυσικά στοιχεία, οπότε ταίριαξαν μια χαρά στο παιχνίδι μας.

Yamagami: Αν και τώρα το συζητώ φυσιολογικά, τότε δεν ήμουν ΟΚ με την ιδέα. «Τι θα πει δηλαδή show business!» σκεφτόμουν…

(Γέλια)

Yamagami: Είχα άγχος για το αν θα ήταν εκτός τόπου. Στο τέλος κατάλαβα πως ο παίκτης και οι χαρακτήρες προχωρούν προς την επιτυχία μαζί στη ροή της ιστορίας. Όταν δυναμώνει ο παίκτης, συμβαίνουν γεγονότα όπως κάποιο ντεμπούτο στον κόσμο των show business. Όταν κατάλαβα πως γίνεται να παρουσιάσουμε τη θέση του παίκτη με τόσο απλό και κατανοητό τρόπο, σκέφτηκα «Ίσως τελικά ο κόσμος των show business είναι εντάξει».

ND: Γιατί εμφανίζονται χαρακτήρες μόνο από τα “Fire Emblem: Shadow Dragon and the Blade of Light”  και “Fire Emblem: Awakening”;

Ando: Υποθέτω πως πολλοί σκέφτονται το πρώτο παιχνίδι, το Shadow Dragon and the Blade of Light όταν ακούνε “Fire Emblem”. Κι ύστερα, το Awakening ήταν το τελευταίο της σειράς όταν ξεκινήσαμε την ανάπτυξη, οπότε πιστεύω πως όσοι ξεκίνησαν να παίζουν τη σειρά πρόσφατα, μάλλον θα έχουν στενή σχέση με το Awakening, οπότε επιλέξαμε το πρώτο και το τελευταίο παιχνίδι.

ND: Αν εξαιρέσουμε την Tiki, πώς επιλέξατε τα Mirage; Ειδικά τους Draug και Virion.

Hirata: Αρχίσαμε να σκεφτόμαστε ποιές κλάσεις θα ήταν καλές για το Gameplay και αποφασίσαμε να προσθέσουμε έναν Τοξότη κι έναν Ιππότη. Συμπερασματικά, οι χαρακτήρες επελεγησαν με βάση τη συμβατότητα με τους αφέντες τους.

ND: Άρα τελειώσατε με τους αφέντες πρώτα;

Hirata: Όχι, τους κάναμε ταυτόχρονα.

Ando: Βέβαια, το οτι είναι καλό να έχουμε μια ηρωίδα που είναι Pegasus Knight είχε προαποφασιστεί.

ND: Σκεφτήκατε την ισοροπία μεταξύ χαρακτήρων από το Shadow Dragon και το Awakening;

Hirata: Μπα, δεν το πολυσκεφτήκαμε αυτό.

Ando: Αποφασίσαμε τις κλάσεις και μετά συζητήσαμε ποιοί χαρακτήρες από αυτούς άφησαν δυνατές εντυπώσεις. Αυτά συγκρίθηκαν με τα χαρακτηριστικά των masters για να επιλέξουμε ενδιαφέροντα ζευγάρια.

ND: Οι Master έχουν ένα kanji στο όνομά τους που σχετίζεται με την κλάση τους[*]. Πότε αποφασίσατε τα ονόματα;

Hirata: Τα ονόματα τα αποφασίσαμε κάπου στα μισά. Ι συγγραφέας πρότεινε «Θα ήθελα να βάλω μια λέξη για την κλάση στο όνομα», οπότε το ενώσαμε.

[*Για παράδειγμα, το Tsubasa σημαίνει «φτερά», και η ίδια είναι Pegasus Knight]

ND: Ποιός τίτλος Fire Emblem σας αρέσει;

Hirata: Όλοι, αλλά ο αγαπημένος μου είναι το Fire Emblem Genealogy of the Holy War. Το έχω πει πολλές φορές (κοιτά τον Yamagami-san), αλλά πρέπει να κάνετε remake!

Yamagami: Εμ, αυτό είναι περίπλοκο!

Πηγή

Οι δημιουργοί του Genei Ibun Roku #FE μας μιλούν για τις επιλογές που έκαναν πάνω στο παιχνίδι

About The Author
-

Ένας βάρβαρος που βγήκε από τη σπηλιά του στο Βορρά για να γράψει για Νιτέντα. Συμφιλιωμένος πλέον με ξυράφια και ψαλίδια, τριγυρνάει τις νύχτες για αθώα θύματα να προσηλυτίσει στο μαγικό κόσμο των video games. Ο γνωστός MasterV ξαναχτυπά.

Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων