Οι δημιουργοι του Skylanders Superchargers αναφέρουν πόσο σημαντική είναι η συνεργασία με την Nintendo

08 Αυγ

skylanders-supercharges-gallery-logo

Κατά την διάρκεια της Gamescon αυτή την εβδομάδα το NintendOn μίλησε με τον συνιδρυτή της Vicarious Visions, Guha Bala. Υπήρχαν πολλά θέματα συζήτησης για την συνεργασία τους με την Nintendo όπως και την απόφαση γιατί χρησιμοποιούν ακόμα τα περιφερειακά “πύλες” αντί για το NFC στο Nintendo Gamepad.

Εδώ θα μεταφράσουμε μερικά αποσπάσματα, ολόκληρη η συνέντευξή μπορεί να διαβαστεί εδώ.

Πως θα ήρθε η ιδέα να βάλετε χαρακτήρες της Nintendo στο καινούργιο Skylanders;

Guha Bala: Για εμάς ήταν θέμα χρόνου μιας και έχουμε μια διαχρονική σχέση με την Nintendo.

Πρέπει να γνωρίζεται πως η μεγάλη επιτυχία του SKylanders οφείλεται στις κονσόλες της Nintendo εξ αρχής.

 

Εκεί είναι που βρίσκεται η πλειοψηφία των πελατών μας. Κονσόλες όπως το Wii και το 3DS ακόμα και με το λανσάρισμα του Wii U είμαστε οι πρώτοι που κυκλοφορήσαμε τα παιχνίδια μας εκεί. Όταν η Nintendo ανακοίνωσε την δημιουργία των amiibo σκεφτήκαμε πως θα ήταν δημιουργικό να κάνουμε κάτι μαζί. Έτσι ήρθε αυτή η συνεργασία.

Όταν η Nintendo σκέφτηκε την ιδέα, ήταν νομίζω στα μέσα του 2014, σκεφτήκαμε να κάνουμε κάτι δημιουργικό όπως να βάλουμε αυτές τις φιγούρες σ’ένα τρισδιάστατο περιβάλλον. Έτσι ήρθε η συγκεκριμένη συνεργασία που θα ήταν επωφελής και για τις δύο πλευρές για τους χρήστες των Skylanders αλλά και των Amiibo”.

Με αυτή την λογική πήραμε τον Donkey Kong ώστε να το μεταφέρουμε σε ένα τρισδιάστατο περιβάλλον όπου ήταν μια πρόκληση μιας και ο συγκεκριμένος χαρακτήρας έχει να εμφανιστεί σε ένα τέτοιο παιχνίδι από την εποχή του Donkey Kong 64, και τώρα μπορείς να το δεις μόνο σε παιχνίδια δύο διαστάσεων.

Επίσης το να σχεδιάσουμε καινούργιες κινήσεις για αυτό ήταν κάτι μοναδικό. Το ίδιο μπορούμε να πούμε ότι έγινε και με τον Bowser όπου ποτέ δεν έχει εμφανιστεί σε τέτοιο παιχνίδι πόσο μάλλον να παίζει το ρόλο ενός ήρωα. Η Nintendo μας έδωσε την ευκαιρία να δημιουργήσουμε κάτι μοναδικό με το δικό της περιεχόμενο.

Έτσι με αυτό τον τρόπο μπορέσαμε να σχεδιάσουμε τους χαρακτήρες με τον μοναδικό τρόπο των Skylanders, και η Nintendo μαζί με την Activision να σχεδιάσουν τους χαρακτήρες με τέτοιο τρόπο ώστε να μπορούν να χρησιμοποιηθούν και σαν χαρακτήρες Skylanders αλλά και σαν Amiibo.”

Ήταν πρόκληση να σχεδιάσετε τους χαρακτήρες σαν Skylanders;

GB: Πιστεύω πως η διαδικασία κύλησε ομαλά και φυσικά μεταξύ των δικών μας σχεδιαστών και της Nintendo.

Δουλέψαμε με τους αρχικούς δημιουργούς των χαρακτήρων του Donkey Kong και του Bowser. Το ουσιαστικό στοιχείο τη συγκεκριμένης συνεργασίας είναι πως όταν προσπαθούσαμε να δώσουμε μια πρόταση για το σχεδιασμό αλά Skylanders για τον Bowser και τον Donkey Kong οι δημιουργοί της Nintendo είχαν τις δικές τους μοναδικές ιδέες για τον επανασχεδιασμό των χαρακτήρων όπου μας διευκόλυναν το να πούμε πως αυτός ο σχεδιασμός ταιριάζει με τους Skylanders. Μπορούμε να πούμε με σιγουριά πως ήταν πολύ ωραία η συνεργασία μας πάνω σε αυτό το κομμάτι.

Πιστεύετε πως τα Amiibo και οι Skylanders αναφέρονται στο ίδιο κομμάτι της αγοράς;

GB: Ξέρετε πως οι Skylanders αναφέρονται σε ένα μεγάλο κομμάτι του κοινού της Nintendo όπως και τα amiibo αναφέρονται κυρίως σε οπαδούς της Nintendo. Και οι δύο σειρές αναφέρονται σε συλλέκτες μια και αυτή είναι η λογική των συγκεκριμένων φιγούρων.

Εννοώντας πως η μοναδική αισθητική των φιγούρων των Skylanders είναι διαφορετική από αυτή των amiibo και χρησιμοποιούνται με τελείως διαφορετικό τρόπο από όλες τις άλλες στην αγορά. Άλλοι προτιμούν τα amiibo αλλά σίγουρα υπάρχει ένα κοινό που αγοράζει και τα δύο όποτε υπάρχει ένα κοινό συμφέρον.

Το Skylanders είναι σχεδιασμένο να παίζει με αυτά τα παιχνίδια και να δείξει την πορεία αυτών των χαρακτήρων στο παιχνίδι, τα amiibo από την άλλη πλευρά είναι περισσότερο σαν διακοσμητικά περιφερειακά.

Γιατί χρησιμοποιείται ακόμα την “πύλη¨σαν περιφερειακό και όχι την επιλογή του NFC στο χειριστήριο Gamepad;

GB:Η “Πύλη” λειτουργεί διαφορετικά τεχνολογικά από άλλες κατασκευές παρόμοιας φύσης. Επίσης είναι μέρος της εμπειρίας, είναι εκείνη η στιγμή που βάζεις τα παιχνίδια σου και τα οχήματα στην πύλη μαζί με τους φίλους σου και βλέπεις τα πάντα να παίρνουν ζωή.

Η “πύλη” είναι μέρος την μαγείας. Είναι σαν να λες πως μπορείς να παίξεις το Guitar Hero χωρίς κιθάρα. Είναι μέρος του παιχνιδιού το να λες πως είσαι ο άρχοντας της πύλης και να έχεις το συγκεκριμένο περιφερειακό ώστε να φέρνεις τις φιγούρες σου στο μαγικό κόσμο των Skylanders μέσω μιας μαγικής πύλης.

Θυμάμαι όταν έπαιξα το παιχνίδι για πρώτη φορά με την κόρη μου, η εμπειρία που είχε όταν είδε για πρώτη φορά να ζωντανεύει η φιγούρα μέσω της πύλης στην οθόνη για αυτή ήταν κάτι μαγικό στην ηλικία τον 6 ετών, τώρα είναι εννέα. Αυτό είναι μέρος του παιχνιδιού και δεν θέλουμε να χαθεί.

Πηγή

Οι δημιουργοι του Skylanders Superchargers αναφέρουν πόσο σημαντική είναι η συνεργασία με την Nintendo

About The Author
-

Άγγελος Ζωχιός a.k.a AkiraGr eAthlete στα παιχνίδια Super Smash Bros. Wii U/3DS/Melee, Pokken Tournament, Splatoon και MarioKart.

Ιδιοκτήτης και αρχισυντάκτης του Nintendo Next. Με σιδηρά πυγμή παλεύει μαζί με το ηρωικό party του για την σωστή σας ενημέρωση.

Δημιουργός του ελληνικού τμήματος των Nintendo eSport στην χώρας μας αναγνωρισμένο από την Nintendo of Europe.

Ακολουθείστε με στο twitter, facebook, google+

Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων