Η έλλειψη δυνατών τίτλων στην κυκλοφορία του Wii U είχε ως αποτέλεσμα τις χαμηλές πωλήσεις

23 Ιούν

reggie_fils_aime-656x437

Σύμφωνα με τα λεγόμενα του Reggie Fils Aime στην συνέντευξή του στο Polygon:

“Αυτή η βιομηχανία στηρίζεται στο περιεχόμενο.Μπορώ να εξηγήσω την τεράστια επιτυχία του Wii στην κυκλοφορία του, είχε δύο πολύ δυνατούς τίτλους, το The Legend of Zelda Twilight Princess και το Wii Sports. Μπορείτε να δείτε το DS επίσης. Το DS ξεκίνησε καλά αλλά πήρε τεράστια ώθηση με την κυκλοφορία του DS Lite, με την κυκλοφορία των Nintendogs, και την κυκλοφορία του New Super Mario Bros. όπου η άνοδος ήταν δραματική. Οπότε τι συνέβη με το Wii U; Μόλις δείξαμε παιχνίδια που έδειχναν τι μπορούσε να κάνει το μηχάνημα, μαντέψτε τι έγινε.Οι πωλήσεις ανέβηκαν.

Είμαστε επικεντρωμένοι ν δείξουμε παιχνίδια που εκμεταλλεύονται την δεύτερη οθόνη του gamepad, δείχνοντας την χρησιμότητα της δεύτερης οθόνης, είναι ουσιαστικής σημασίας και πρέπει να ρίξουμε βάρος σε αυτό. Νομίζω ξεκινήσαμε αρχές του 2013 όταν σχεδιάσαμε τις συγκεκριμένες κυκλοφορίες για να δώσουμε ώθηση στο μηχάνημα. Πρώτα ήταν το Mario Kart 8 μετά το Smash. Νομίζω πως οι γιορτές του 2013 ήταν η αρχή για μια καλύτερη πορεία σε πωλήσεις για εμάς.”

Πηγή

Η έλλειψη δυνατών τίτλων στην κυκλοφορία του Wii U είχε ως αποτέλεσμα τις χαμηλές πωλήσεις

About The Author
- Άγγελος Ζωχιός a.k.a AkiraGr eAthlete στα παιχνίδια Super Smash Bros. Wii U/3DS/Melee, Pokken Tournament, Splatoon και MarioKart. Ιδιοκτήτης και αρχισυντάκτης του Nintendo Next. Με σιδηρά πυγμή παλεύει μαζί με το ηρωικό party του για την σωστή σας ενημέρωση. Δημιουργός του ελληνικού τμήματος των Nintendo eSport στην χώρας μας αναγνωρισμένο από την Nintendo of Europe. Ακολουθείστε με στο twitter, facebook, google+

Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων