Η Gung Ho μιλάει για την συνεργασία τους με την Nintendo

09 Ιούλ

puzzle-dragons-commercial-656x369

Τον προηγούμενο μήνα μίλησε στο Gamasutra ο πρόεδρος της GungHo Online Entertainment ο Kazuki Morishita στην E3 2015. Μεταφράσαμε μερικά κομμάτι από την συνέντευξη.

GS: Πως ήταν η συνεργασία σας με την Nintendo για την δημιουργία του Puzzle and Dragons: Super Mario Bros. Edition;

KM: Για να πω την αλήθεια δεν ήταν η πρώτη φορά που συνεργαστήκαμε με την Nintendo. Είχαμε δουλέψει και παλιότερα στο Super Smash Bros. Brawl με την συμμετοχή της Game Arts που είναι δικό μας στούντιο.

Έχουμε πολύ καλή σχέση. Συνεργαζόμαστε και δουλεύουμε σε πολλά παιχνίδια μαζί.

Η αρχική ιδέα για το Super Mario Bros. Edition έγινε όταν από μόνοι μας φτιάξαμε μία έκδοση με τον Super Mario. Παίξαμε αρκετά με την ιδέα και το αποτέλεσμα ήταν αρκετά καλό. Έτσι αποφασίσαμε να το δείξουμε στην Nintendo. Ενθουσιάστηκαν με το πόσο καλό είναι και τελικά είπαμε να το κυκλοφορήσουμε.

Στην Ιαπωνία η Gung Ho ήταν η εκδότρια εταιρία του τίτλου στην Αμερική και Ευρώπη ήταν η NoE και η NoA αντίστοιχα, είναι πολύ συνεργάσιμοι και καλοί συνεργάτες.

GS: Πως σας φαίνεται η ιδέα ότι η Nintendo θα δημιουργήσει παιχνίδια για κινητά;

KM: Ίσως αυτή η ερώτηση είναι για την ίδια την Nintendo. Αλλά αυτό είναι μια ευκαιρία για αυτούς, σωστά; Άμα αποφάσισαν πως είναι ευκαιρία για αυτούς να το κάνουν είναι δικαίωμα τους. Μας επηρεάζει εμάς καθόλου αυτό; Κάνουμε ότι κάνουμε και κάνουν αυτό που θέλουν οπότε είναι όλα καλά.

GS: Τι έχετε να πείτε για την κατάσταση των κονσολών στην Ιαπωνία;

KM:Για κάποιον που βλέπει τα πράγματα από την εξωτερική πλευρά του φάσματος φαίνεται πως η αγορά συρρικνώνεται. Αλλά θα κάνω μια μικρή αναλογία πάνω σε αυτό με την διαδικασία ενός άλματος, για να πηδήξεις πρέπει πρώτα να σκύψεις ώστε να πάρεις ώθηση, έτσι μπορεί να πάρουν ώθηση και οι πωλήσεις των κονσολών στο μέλλον.

Είναι πραγματικά δύσκολή αγορά ειδικά για όσους κυκλοφορούν φυσικά αγαθά. Αλλά άμα κοιτάξεις την αγορά των κινητών έχουν περάσει το στάδιο του κόκκινου ωκεανού και είναι στον μαύρο ωκεανό. Απλά ότι κυκλοφορήσεις είναι σαν ένας τεράστιος βράχος που εξαφανίζεται στα βάθη του.

Όσο η αγορά μικραίνει σημαίνει πως όλο και λιγότεροι άνθρωποι μένουν σε αυτήν αλλά ταυτόχρονα μειώνεται και ο ανταγωνισμός οπότε μπορείς να κυκλοφορήσεις ένα παιχνίδι και να κάνει επιτυχία ευκολότερα. Μα τους όρους της Ιαπωνικής αγοράς το Puzzle & Dragons Z and Puzzle & Dragons Mario πήγε περίφημα. Προσωπικά δεν συμφωνώ απόλυτα με την λογική της συρρίκνωσης της Ιαπωνικής αγοράς.

Πηγή

Η Gung Ho μιλάει για την συνεργασία τους με την Nintendo

About The Author
-

Άγγελος Ζωχιός a.k.a AkiraGr eAthlete στα παιχνίδια Super Smash Bros. Wii U/3DS/Melee, Pokken Tournament, Splatoon και MarioKart.

Ιδιοκτήτης και αρχισυντάκτης του Nintendo Next. Με σιδηρά πυγμή παλεύει μαζί με το ηρωικό party του για την σωστή σας ενημέρωση.

Δημιουργός του ελληνικού τμήματος των Nintendo eSport στην χώρας μας αναγνωρισμένο από την Nintendo of Europe.

Ακολουθείστε με στο twitter, facebook, google+

Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων