Η ιστορία των Pokemon (Part 1)

Δεν πρόκειται απλά για ένα φαινόμενο που ήρθε κάποτε και πέρασε… Τα Pokemon είναι μια σειρά που σε λίγο πλέον φτάνει στο 20ό έτος της ζωής της και συνεχίζει, από το ξεκίνημά της μέχρι και σήμερα, να μαγεύει μικρούς και μεγάλους. Άλλοι, όπως εγώ και ίσως πολλοί από εσάς, μεγαλώσαμε με αυτά από τότε που έκαναν τα πρώτα τους βήματα. Άλλοι ήταν ήδη έφηβοι όταν τα παιχνίδια του GameBoy και το anime με τον Ash Ketchum και το σύντροφό του, τον Pikachu, έφτασαν στα σπίτια μας, ενώ τέλος, κάποιοι νεαροί φίλοι των Pokemon δε γνώρισαν τη σειρά από την αρχή, ωστόσο την αγάπησαν όσο όλοι μας.

Ας δούμε, λοιπόν, πώς άρχισε και πώς ξετυλίγεται μέχρι και σήμερα η ιστορία των αγαπημένων μας πλασμάτων, καθώς και την εξέλιξη της σειράς όλα αυτά τα χρόνια:

Η Αρχή

Η ιστορία των πολυαγαπημένων μας πλασμάτων εκτείνεται σε πάνω από δυο δεκαετίες πίσω, από όταν ξεκίνησε και επισήμως η εργασία για τη δημιουργία του πρώτου παιχνιδιού ως και σήμερα.  Ξεκίνησε πολύ απλά, σαν ένα χόμπι του Satoshi Tajiri, ο οποίος σαν παιδί του άρεσε να πιάνει έντομα και γυρίνους κοντά στο σπίτι του στα προάστια του Τόκυο.  Με το πέρασμα του χρόνου, ο Tajiri αποφάσισε να θέσει σε εφαρμογή την ιδέα του να αιχμαλωτίζει κανείς πλασματάκια όπως έκανε μικρός και  ο ίδιος, με σκοπό να δώσει στα παιδιά τον ίδιο ενθουσιασμό που είχε και αυτός παλαιότερα.

Με τη βοήθεια του Ken Sugimori και άλλων φίλων του, ο Tajiri ίδρυσε την Game Freak και πολύ αργότερα ένα design studio γνωστό ως Creatures.  Όταν είδε με τα μάτια του το Game Boy Game Link Cable, του ήρθε στο μυαλό η εικόνα εντόμων να ταξιδεύουν μέσω του καλωδίου.  Παράλληλα, ήταν βαθιά επηρεασμένος από μια τηλεοπτική εκπομπή, το Ultra Seven, στο οποίο ο πρωταγωνιστής χρησιμοποιούσε γιγάντια τέρατα που περιέχονταν σε μικρές κάψουλες και το βοηθούσαν στις μάχες του. Ο συνδυασμός αυτών των δύο πηγών του έδωσαν μια ιδέα για ένα νέο παιχνίδι με το όνομα ‘Capsule Monsters’.

Μετά από πολλές αποτυχημένες προσπάθειες να εγείρει το ενδιαφέρον της Nintendo με την ιδέα αυτή, ο νέος φίλος του, ο Shigeru Miyamoto, έβαλε την ιδέα στο τραπέζι της εταιρίας και έτσι ξεκίνησε η χρηματοδότηση για την υλοποίησή της, η οποία κράτησε έξι ολόκληρα χρόνια, ώστε να δημιουργηθεί ένα παιχνίδι που θα προκαλούσε παγκόσμια αίσθηση.  Λόγω θεμάτων Trademark, το αρχικό όνομα άλλαξε σε ‘Pocket Monsters’, η συντομογραφία του οποίου είναι Pokemon και επικράτησε ως και σήμερα.

Το αυθεντικό  artwork για τα παιχνίδια σχεδιάστηκε από τον Ken Sugimori, ενώ τη μουσική και τα ηχητικά εφέ συνέθεσε ο Junichi Masuda.  150 Pokemon είχαν ήδη ξεχυθεί στη μάχη, με το Rhydon να είναι το πρώτο Pokemon που δημιουργήθηκε ποτέ, όπως δήλωσε ο Ken Sugimori σε συνεντεύξεις του (και όπως φαίνεται στο παρακάτω σκίτσο σε πρώιμο στάδιο από τα Capsule Monsters), πριν ο Shigeki Morimoto προγραμματίσει το Mew, το 151ο Pokemon, το οποίο η Game Freak κράτησε αρχικά κρυφό από το κοινό.

rhydon

Αυτό το project σχεδόν οδήγησε σε πτώχευση την Game Freak.  Πέντε υπάλληλοι παραιτήθηκαν λόγω της οικονομικής τους κατάστασης, όμως ο Tajiri δεν εγκατέλειψε το όνειρό του και δούλεψε ακόμη και πολλές ώρες δίχως πληρωμή για να το ολοκληρώσει.  Τελικά, το αποτέλεσμα ήταν λίγο αργότερα να ‘κατακτήσει’ την ιαπωνική αγορά με τα πρώτα παιχνίδια:

Generation I

Τα πρώτα παιχνίδια ήταν προγραμματισμένα να κυκλοφορήσουν στις 21 Δεκεμβρίου του 1995, . Αυτό εξηγεί το copyright για το 1995 που εμφανίζεται στο ξεκίνημα των παιχνιδιών, αλλά και σε άλλα Pokemon προϊόντα).

27 Φεβρουαρίου, λοιπόν, του 1996. Όλη η δουλειά ήρθε η ώρα να δοκιμαστεί στην αγορά!  Η Πιο χρονοβόρα δημιουργία Pokemon παιχνιδιού (από το 1990 ως το 1996) ήρθε πλέον στο φως! Οι Pokemon Red & Green έρχονται στο Nintendo Game Boy εκπληρώνοντας το όνειρο του Satoshi Tajiri, καθώς επέτρεπε σε άτομα κάθε ηλικίας να πιάνουν, να εκπαιδεύουν και να ανταλλάσσουν 151 πλασματάκια σε μια περιοχή, το Kanto,  με στόχο μέσα από την περιπέτειά τους και τη γνωριμία τους με αυτά να κατακτήσουν το πρωτάθλημα Pokemon, να νικήσουν την εγκληματική οργάνωση Team Rocket και τον αντίζηλό τους στο παιχνίδι, στην πορεία τους να γίνουν Pokemon Masters.

Αρχικά οι πωλήσεις δεν ήταν οι αναμενόμενες.  Μετά, όμως, από την ανακάλυψη του Mew, του 151ου Pokemon από τους παίχτες, το περιοδικό CoroCoro ανακοίνωσε ότι 20 συμμετέχοντες σε ένα διαγωνισμό θα κέρδιζαν το Pokemon αυτό.  Ο εν λόγω διαγωνισμός είχε 78.000 συμμετέχοντες και οι πωλήσεις ανέβηκαν ραγδαία, κάτι που επέτρεψε τη συνέχεια της σειράς με την Pokemon Blue, η οποία είχε βελτιωμένα γραφικά και ήχο.

Το Mew βέβαια, έχει κάποια ιστορία.  Ενδιαφέρον παρουσιάζει πως το πρώτο Pokemon Trademark που καταγράφηκε δεν είναι οι Red και Green, αλλά αυτό το ροζ πλασματάκι που βλέπετε στην εικόνα παρακάτω.  Η αίτηση trademark για το Mew (με άλλη ορθογραφία, ミュー, αντί για ミュウ),  έγινε στις 9 Μαΐου 1990, ενώ για τις Pocket Monsters Red και Green στις 11 Σεπτεμβρίου 1995. Έτσι, πριν οι Pokemon Red και Green καταχωρηθούν με trademark στις 26 Δεκεμβρίου του 1997, το Mew έγινε το πρώτο Pokemon trademark που καταχωρήθηκε ποτέ, στις 31 Μαρτίου του 1994. ( Το ミュウ απέκτησε trademark στις 6 Αυγούστου του 1999).

Από τεχνική άποψης, σημειώνεται πως το εν λόγω Pokemon προστέθηκε στα εσωτερικά δεδομένα των παιχνιδιών αφότου οι εφαρμογές debugging αφαιρέθηκαν.  Οι προγραμματιστές πήραν ένα τεράστιο ρίσκο, καθώς δεν μπορούσαν να γίνουν περεταίρω έλεγχοι για glitches λόγω της προσθήκης του Mew, πηγαίνοντας ενάντια στα στάνταρ του προγραμματισμού.

mew

Φυσικά, μια τέτοια νέα επιτυχία για μια εντελώς νέα σειρά δεν πέρασε απαρατήρητη.  Έτσι, η Media Factory ξεκίνησε ένα παιχνίδι καρτών με Pokemon, το Pokemon Trading Card Game, με νέους κανόνες, διαφορετικούς από τα παραπάνω παιχνίδια.  102 κάρτες εμπεριέχονταν στο πρώτο σετ που κυκλοφόρησε στις 20 Οκτωβρίου του 1996 και το νέο αυτό παιχνίδι έγινε πολύ δημοφιλές, ώστε νέες κάρτες εκδίδονται ως και σήμερα!

Το franchise αργότερα υποστηρίχθηκε και από manga και anime σειρές, με το δεύτερο να βασίζεται αρχικά στην Blue. Έκτοτε, ως και σήμερα συνεχίζεται με βάση τα νέα παιχνίδια κάθε γενιάς και είναι εξαιρετικά δημοφιλές. Ο κύριος χαρακτήρας ήταν ένας νέος Εκπαιδευτής Pokemon, με το όνομα ‘Satoshi’ (όπως ο Satoshi Tajiri.) αργότερα, ονομάστηκε στα αγγλικά Ash Ketchum. Στο πρώτο επεισόδιο, επίσης, παρουσιάστηκαν κι άλλοι χαρακτήρες, όπως ο Shigeru (από το Shigeru Miyamoto που μετονομάστηκε σε Gary Oak.

ash-and-pikachu

Τον Απρίλη του 1998 το πρώτο κατάστημα Pokemon Center άνοιξε στο Τόκυο, εjειδικευμένο για προϊόντα Pokemon.  Στην πορεία ξεκίνησε να δραστηριοποιείται και η The Pokemon Company, με αποτέλεσμα μέχρι σήμερα να υπάρχουν 6 διαφορετικά καταστήματα σε όλη την Ιαπωνία και ένας υποτομέας στο Nintendo World Store της Νέας Υόρκης.

Λόγω της επιτυχίας και της απήχησης που είχε η σειρά στο ιαπωνικό κοινό, έγινε το βήμα για την παγκόσμια κυκλοφορία της.  Πριν την κυκλοφορία των παιχνιδιών στη Βόρεια Αμερική, υπήρξε η πρόταση για επανασχεδιασμό των Pokemon, καθώς τα χαριτωμένα σχέδια ήταν επίφοβο να μην αρέσουν στο δυτικό κοινό. Η πρόταση όμως απορρίφθηκε και έτσι ακολούθησε η δημοσίευση των Red και Blue, με την κίνηση αυτής της επέκτασης να ακολουθούν και όσα συνόδευαν τα παιχνίδια (Trading Card Game, Anime, Manga).

Τα θεμέλια είχαν μπει για μια διαχρονική σειρά που είχε πολλά να προσφέρει στο κοινό όσο και στην εταιρία και έτσι ξεκίνησαν τα spin off παιχνίδια, με πρώτο το Pokemon Stadium στο Nintendo 64 το 1998. Εκεί για πρώτη φορά ο κόσμος μπορούσε να μονομαχήσει στην τηλεόρασή του, αλλά είχε μόνο 42 από τα 151 Pokemon.

Το anime, από την άλλη πλευρά, κατάφερε να φτάσει τη σειρά σε πολύ υψηλά επίπεδα. Στις 18 Ιουλίου, λοιπόν, του 1998 προβλήθηκε στην Ιαπωνία η πρώτη σχετική ταινία με πρωταγωνιστές τόσο τους κεντρικούς ήρωες του anime, όσο και τα θρυλικά Pokemon Mewtwo και Mew.

Η νέα αυτή επιτυχία οδήγησε στο σχεδιασμό ενός παιχνιδιού όπου ο παίχτης θα μπορούσε να παίξει με τον ίδιο τρόπο όπως στα πρώτα παιχνίδια, με τα γεγονότα βασισμένα σε αυτά του anime αυτή τη φορά.  Ακολούθως, το φθινόπωρο του 1998 στην Ιαπωνία και ένα χρόνο μετά σε Ευρώπη και Βόρεια Αμερική έκανε την εμφάνισή της η Pokemon Yellow, στην οποία το Pikachu συνοδεύει τον ήρωα ακολουθώντας τον όπως ο Pikachu τον Ash στο anime, έξω από την Pokeball, μια ιδέα που θα αξιοποιηθεί καλύτερα σε μια επόμενη γενιά.

rby

Τα spin off συνεχίζονται με το Hey You, Pikachu! το 1998, να αφορμάται από την ανάδειξη του Pikachu μέσω του anime σε μασκότ της σειράς, και Pokemon Snap το 1999 στο Nintendo 64.  Το πρώτο είναι virtual pet παιχνίδι που υποστήριζε το Voice Recognition Unit της κονσόλας, ενώ το δεύτερο μας βάζει στη θέση του Todd, ενός φωτογράφου, ο οποίος βοηθά τον καθηγητή Oak φωτογραφίζοντας τα Pokemon σε ένα νησί που απαρτίζεται από αυτά.

snap

Την ίδια περίοδο στο Game Boy Color ένα παιχνίδι βασισμένο στο Trading Card Game κυκλοφορεί και το ακολουθεί ένα κλασικό φλιπεράκι εμπλουτισμένο με πινελιές από τη σειρά, το Pokemon Pinball. Το δεύτερο χρησιμοποιούσε και αρκετά περιφερειακά, όπως το Rumble feature, ένα περιφερειακό της κονσόλας, το οποίο με τη δόνηση προσέδιδε στον παίχτη την αίσθηση ότι παίζει σε αληθινό φλιπεράκι, το Game Boy Printer για την εκτύπωση των υψηλών σκορ, ενώ ήταν δυνατές οι ανταλλαγές μέσω των υπερύθρων της κονσόλας.

Η ιδέα του Pokemon Stadium δεν περιορίστηκε στα προαναφερθέντα και έτσι το 1999 κυκλοφορεί στην Ιαπωνία ένα sequel, το οποίο θεωρήθηκε το ‘original’ Pokemon Stadium.  Επιτέλους, και τα 151 Pokemon μπορούσαν να μονομαχήσουν στις 3 διαστάσεις, ενώ ο κόσμος μπορούσε με τη βοήθεια του Transfer Pak να αξιοποιήσει και τα Pokemon στις εκδόσεις του Game Boy και Game Boy Color.

Ενδιαφέρον παρουσιάζει η διάνοια του Satoru Iwata σε αυτό το σημείο, καθώς για τη δημιουργία του Pokemon Stadium ήταν ανάγκη να αναλυθεί η λογική της μάχης από τις Pokemon Red και Green και να μεταφερθεί στο Nintendo 64.  Το πρόβλημα, όμως, ήταν πως δεν υπήρχαν αρχεία αναφοράς.  Αυτό δεν πτόησε τον Iwata, ο οποίος διάβασε τον κώδικα μέσω του Game Boy και κατάφερε να το δουλέψει για το Nintendo 64… σε μόλις μία εβδομάδα!!!

stadium

Τελευταίο spin off της γενιάς  αποτέλεσε ένα puzzle παιχνίδι βασισμένο στο anime, το Pokemon Puzzle League του Ν64.  Αρχικά ονομαζόταν Pokemon Attack, ενώ στη συνέχεια μετονομάστηκε και έλαβε το σημερινό του τότλο.  Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι αυτό το Pokemon παιχνίδι σχεδιάστηκε αποκλειστικά για το κοινό της δύσης και δεν κυκλοφόρησε στην Ιαπωνία, ενώ ήρθε στην αγορά πριν από τις Pokemon Gold και Silver (εκτός Ιαπωνίας), οπότε πρακτικά είναι το πρώτο παιχνίδι στο οποίο ένα Pokemon της 2ης γενιάς μπορεί να χρησιμοποιηθεί!

Pokemon Puzzle League (G)

Και κάπου εδώ κλείνει ουσιαστικά η πρώτη γενιά των Pokemon. Παρ’ όλα αυτά, η εμφάνιση του Ho-Oh στο πρώτο επεισόδιο του anime, καθώς επίσης Pokemon τα Togepi, Marill, Snubbull και Donphan αποκαλύφθηκαν σε διάφορα επεισόδια και ταινίες, δείχνοντας πως η σειρά δεν έχει τελειώσει ακόμα.

Generation II

Μια νέα περιπέτεια, λοιπόν, ξεδιπλώνεται το Νοέμβριο 1999 στην Ιαπωνία, με τις εκδόσεις Gold και Silver στο Game Boy Color.  Μία καινούρια περιοχή φιλοξενεί 100 νέα Pokemon, το Johto, αποτελώντας μια ακόμη πρόκληση, η οποία ξεκινά αυτή τη φορά με τον καθηγητή Elm να δίνει στον ήρωα το αρχικό του Pokemon στη New Bark Town.

gold-silver

Το real-time clock που ενσωματώθηκε, καθώς και οι μέρες της εβδομάδας, επιτρέπουν την εναλλαγή μέρας και νύχτας και το πέρας τον ημερών, αλλά και διαφορετικά γεγονότα κάθε μέρα και ώρα. Επιπλέον, προστέθηκε το φύλο στα Pokemon επιτρέποντας την αναπαραγωγή μεταξύ τους και τη γένεση ενός αυγού. Τα shiny Pokemon, δηλαδή δυσεύρετα και διαφορετικά χρωματισμένα Pokemon, κάνουν κι αυτά την εμφάνισή τους, με πιο γνωστό το Red Gyarados, το οποίο συναντούν οι παίχτες όσο προχωρά η ιστορία. Το σύστημα μάχης παραμένει το ίδιο, με τη διαφορά ότι τα Pokemon μπορούν πλέον να κρατούν αντικείμενα και το  special stat της προηγούμενης γενιάς διαχωρίστηκε και αντικαταστάθηκε από τα Special Attack και Special Defence.  Η τελευταία προσθήκη ήταν τα apricorns, από τα οποία ο παίχτης θα μπορούσε να αποκτήσει μοναδικές Poke Balls, αλλά αυτά έμειναν μόνο στο Johto.

Το Kanto, ωστόσο, δεν έχει ξεχασθεί, όπως και τα γεγονότα της προηγούμενης γενιάς, οι επιπτώσεις των οποίων είναι εμφανείς στα δρώμενα των παιχνιδιών και προδίδουν τη χρονική τοποθέτηση των παιχνιδιών.

Αρχικά ήταν σχεδιασμένο από τη Gamefreak να υπάρχει μόνο το Johto μέσα στο παιχνίδι, όμως ο Satoru Iwata σκέφτηκε πως οι παίχτες αξίζουν κάτι παραπάνω.  Έτσι ξαναχτύπησε! Αφιέρωσε, λοιπόν, λίγο από τον ελεύθερο χρόνο του και κυριολεκτικά ξεζούμισε το Kanto χρησιμοποιώντας μια μέθοδο πολύ υψηλής συμπίεσης για να χωρέσει στο παιχνίδι. Δηλαδή, ουσιαστικά χώρεσε ακόμη ένα παιχνίδι μέσα στο νέο παιχνίδι, σα να μη συνέβη τίποτα (που συνέβη, για τα δεδομένα και το χώρο αποθήκευσης της εποχής), με αποτέλεσμα ο παίχτης να μπορεί να ταξιδέψει στο Kanto, το οποίο παρουσιάζει εμφανείς αλλαγές από αυτό μερικά χρόνια πριν, όμως ακόμη υπάρχουν γνώριμα πρόσωπα και πολλά Pokemon από παλιά και στις δύο περιοχές.

gsmap

Το anime ακολούθησε προφανώς τις εξελίξεις και έστειλε τον Ash στο Johto, ενώ έφερε και μερικές νέες ταινίες στο κοινό.  Φυσικά, το παιχνίδι καρτών έφτασε και αυτό στη 2η γενιά, με νέες κάρτες να εμπλουτίζουν την εμπειρία του παιχνιδιού, ενώ και το magna προχώρησε με νέα Chapters στο Johto.

Pokémon_Stadium_2_Coverart

Και εδώ είναι η ώρα των sequels, με το Pokemon Puzzle Challenge σε Ιαπωνία και Βόρειο Αμερική να ακολουθεί το Pokemon Puzzle League το 2000, ενώ λίγο μετά η δεύτερη γενιά ήρθε και αυτή στις τηλεοράσεις με τρισδιάστατα γραφικά μέσω του Pokemon Stadium 2 για το Nintendo 64.

crystal

Όσον αφορά τα main series στα φορητά, η Pokemon Crystal ήρθε το 2001 να παίξει το ρόλο της Pokemon Yellow σα μία τρίτη έκδοση για το Johto, με εξώφυλλο το Suicune, (όπως και το επίκεντρο της πλοκής), Pokemon το οποίο σχεδιάστηκε από το Muneo Saitō, συγγραφέα του manga ‘Pokemon Gold & Silver: The Golden Boys’.  Ο ίδιος σχεδίασε και άλλα Pokemon, όπως και τα Entei και Raikou.

Επίσης, για πρώτη φορά προστέθηκαν σε φορητό παιχνίδι τα Pokemon αποκτούν κίνηση κατά την είσοδό τους στη μάχη.  Τέλος, η γενιά αυτή μπορούσε να αποκτήσει τα Pokemon των προηγούμενων εκδόσεων της πρώτης γενιάς μέσω ενός συστήματος μεταφοράς, των Time Capsules. Η μεταφορά από τη δεύτερη στην πρώτη γενιά ήταν αδύνατη και έτσι τα Pokemon ‘εγκλωβίζονταν’ στις νέες εκδόσεις.

Μπόνους λεπτομέρειες

Ακολουθούν μερικά στοιχεία και παρατηρήσεις όσον αφορά τα μυστήρια αυτά πλάσματα αυτά, αλλά και τα παιχνίδια στα οποία συμμετέχουν.  Πιθανόν να λυθούν πολλές… ‘απορίες’ των φίλων της σειράς, αλλά θα αναλυθούν και διάφορες εμπνεύσεις των δημιουργών, περιλαμβάνοντας μερικά στοιχεία που λίγο πολύ ενδιαφέρουν όλους.

«Mrs. Mime»

mr. mime

Το «Mr. Mime» είναι ένα Pokemon που μπορεί να βρεθεί και σα θηλυκό, παρά το γεγονός ότι το όνομά του δεν αλλάζει.  Οπότε, μπορούμε να βρούμε στα παιχνίδια… «μία Mr. Mime».

To Doduo μπορεί να πετάξει!!!

doduo-fly

Στο Pokemon Stadium, αποκαλύφθηκε πως το Doduo μπορεί τελικά να πετάξει μες την επίθεση «fly».  Όπως δείχνει η εικόνα, μάλλον τρέχει τόσο γρήγορα, που η κίνησή του τού επιτρέπει να… αιωρείται!

pkmn

Αρχικά, υπήρχε η πρόθεση να γίνει το Arcanine ένα θρυλικό Pokemon.  Η ομάδα δημιουργίας του παιχνιδιού το αντικατέστησε με το Moltres πριν κυκλοφορήσει το παιχνίδι, κάνοντας το Pokemon αυτό ένα σαν όλα τα άλλα. Αυτό ίσως να αποδεικνύεται και από το δεύτερο επεισόδιο του Anime, καθώς γεννώνται ερωτηματικά παρατηρώντας την παραπάνω εικόνα, για τη θέση του Arcanine μέσα στην τριπλέτα των μυθικών πλασμάτων.  Η προσθήκη του Entei σαν θρυλικό Pokemon λίγο μετά φαίνεται πως οι δημιουργοί μάλλον ήθελαν τελικά ένα ‘σκυλί της φωτιάς’ για θρυλικό Pokemon.

Ένα διάσημο Pikachu

H Pokemon Yellow έδωσε τη δυνατότητα στους παίχτες να παίξουν με ένα ξεχωριστό στυλ, ακολουθώντας την ιστορία του Anime, καθώς επίσης και ένα ειδικό Pikachu για να ξεκινήσουν την περιπέτειά τους.  Αν το Pikachu αυτό το ανέβαζε κανείς στο Pokemon Stadium, τότε αυτό μοιάζει ακόμη περισσότερο με το Pikachu του Anime, αποκτώντας τη φωνή του Ikue Ohtani, του ανθρώπου που έδωσε φωνή στο Pikachu του Ash, κάνοντάς το να διαφέρει από τα υπόλοιπα του είδους του με διαφορετικά ηχητικά εφέ.

Pokemon – διασημότητες

Τα παραπάνω Pokemon τύπου μαχητή, ονομάζονται Hitmonchan και Hitmonlee και είναι βασισμένα σε αστέρες του Hollywood.  Το Pokemon που ρίχνει γροθιές βασίζεται στον Jackie Chan, ενώ αυτό που κλωτσά δυνατά είναι εμπνευσμένο από τον Bruce Lee.

Splash

splash

Η κίνηση Splash είναι ευρέως γνωστή στους παίχτες σαν… η πιο άρχηστη κίνηση σε όλο το παιχνίδι, η οποία έγινε γνωστή από το Magikarp.  Παρά το αγγλικό όνομά της, που σημαίνει «πλατσούρισμα», η κίνηση αυτή μπορούσε να χρησιμοποιηθεί και από Pokemon όπως τα Hoppip, Spoink και Buneary.  Καθώς η κίνηση, λοιπόν, ήταν τύπου Normal και μπορούσε να χρησιμοποιηθεί και από πλάσματα που δεν ήταν τύπου νερού, αυτό μπέρδεψε τους παίχτες.  Η απάντηση έρχεται από την Ιαπωνία, καθώς η κίνηση αυτή σημαίνει «Hop» στα ιαπωνικά, δηλαδή μικρό άλμα.

Επίλογος πρώτου μέρους

Φυσικά, η περιπέτειά μας δεν τελειώνει εδώ, αλλά μέχρι σήμερα αριθμεί πολλές ακόμη γενιές! Πολλά ταξίδια, πολλά παιχνίδια, νέα Pokemon και πολλά ακόμη ήρθαν από τότε.  Η σειρά εξελίσσεται συνεχώς και προσαρμόζεται με την τεχνολογία και τις κονσόλες της εποχής, ενώ η μαγεία παραμένει ίδια για τους φίλους της, με ένα συνεχώς ανανεωμένο σύστημα μάχης. Μείνετε συντονισμένοι για τη συνέχεια!

cnt

Η ιστορία των Pokemon (Part 1)

About The Author
- O Θεοδόσης – Teo, a.k.a, Rush, από δύο χρονών κράτησε για πρώτη φορά χειριστήριο Nintendo 64. Έκτοτε, τα βαλέ με θεούς και δαίμονες, γιγάντια τέρατα, έγινε φίλος με πολλά περίεργα πλάσματα, εξερεύνησε αγνώστους κόσμους, πλανήτες, θάλασσες και έτσι κατάφερε να συλλέξει το Triforce και να γίνει Pokémon Master, αλλά και πολλά ακόμη, τα οποία δεν μπορεί να μας αποκαλύψει. Αγαπημένα του παιχνίδια αποτελούν κυρίως οι κλασικοί τίτλοι της Nintendo, δηλαδή Zelda, Metroid, Pokémon, Mario και Donkey Kong, ενώ τα strategy και RPG κατέχουν κι αυτά μια περίοπτη θέση στην καρδιά του. Βέβαια, μην περιμένετε μια εύκολη νίκη απέναντί του στο Super Smash bros., καθώς η σκληραγώγηση από τις περιπέτειες του τον έχουν κάνει και καλό μαχητή. Πλέον, καμένος gamer, νιντεντάκιας, αρειανός και μεταλλάς ως σήμερα, συνεχίζει να κάνει όλα τα παραπάνω χαλαρά, με ένα φραπέ στο χέρι σαν γνήσιος Σαλονικιός, άλλα ταυτόχρονα, βρίσκεται εδώ και για την ενημέρωσή σας σε ό,τι αφορά την αγαπημένη του εταιρία.
  • Περιμένουμε και τα επόμενα parts.