Η Microsoft “αγνόησε εντελώς τη Nintendo” με τη κυκλοφορία του Xbox 360 εξαιτίας των κακών επιδόσεων του GameCube

06 Ιούλ

miyamoto-wii-656x423

 

Το τελευταίο επεισόδιο του IGN’s Podcast Unlocked περιλαμβάνει μία συνέντευξη με το πρώην διευθυντικό στέλεχος της Microsoft, Peter Moore και τον υπεύθυνο διευθυντή του Xbox,Phil Spencer. Σε ένα σημείο της συνέντευξης, εστίασαν στη χρονική περίοδο της αρχικής κυκλοφορίας του Xbox 360.Ο Moore τόνισε ότι η Microsoft “αγνόησε εντελώς τη Nintendo” όταν κυκλοφόρησε τη κονσόλα της εξαιτίας των άσχημων οικονομικών επιδόσεων του GameCube.

Παρακάτω θα δείτε μία σύνοψη όλων όσων ειπώθηκαν:

“ Θυμάμαι επίσης την E3, όταν, ας είναι καλά ο Kaz Hirai και ο Jack Tretton που ανακοίνωσαν τη τιμή των $599. Θυμάμαι ότι βρισκόμασταν πίσω από τη σκηνή την ώρα της ανακοίνωσης με τεράστια χαμόγελα στα πρόσωπα μας. Γνωρίζαμε ότι είχαμε τη δυνατότητα να ξεπεράσουμε τον ανταγωνισμό, να πρωτοπορήσουμε και να έχουμε έτοιμα τα παιχνίδια μας γρήγορα ώστε να πάρουμε το προβάδισμα. Και πάντοτε έλεγα ότι ο πρώτος που θα φθάσει τα 10 εκατομμύρια θα είναι και ο νικητής.” – Moore

“Ήταν μία από τις σπουδαιότερες στιγμές της καριέρας μου. Ήταν επιβεβλημένο να δημιουργηθεί μια ικανή ομάδα γιατί βρισκόμασταν στα αρχικά στάδια ανάπτυξης του εγχειρήματος μας. Σταματήσαμε τη διάθεση του αρχικού Xbox στην αγορά. Ήμασταν πολύ καλά προετοιμασμένοι και γνωρίζαμε τι ήταν απαραίτητο να κάνουμε για να πετύχουμε. Είχαμε ένα meeting (συνάντηση ) διάρκειας τριών ημερών στο Sheraton μέσα στο Bellevue όπου σχεδιάσαμε προσεκτικά όλες τις κινήσεις μας και τις στρατηγικές αποφάσεις που θα έπρεπε να ληφθούν. Ουσιαστικά δηλαδή ανέλαβα το ρόλο του Ken Kutaragi. Οι αποφάσεις μας προέρχονταν μέσα από μία εντελώς ευχάριστη και δημοκρατική διαδικασία ανταλλαγής απόψεων μεταξύ μας, ήταν πολύ διασκεδαστικό. Και το μοναδικό πράγμα το οποίο ξεχάσαμε ,δεν ξέρω αν το θυμάσαι αυτό Phill [Spencer], ήταν ότι είχαμε αγνοήσει πλέον εντελώς τη Nintendo επειδή η παρουσία του GameCube στην αγορά ήταν καταστροφική.” – Moore

“…και μετά την πατήσαμε άγρια εμείς από τη Nintendo” – Spencer

“Ναι, με το Wii. Αλλά εμείς κάναμε εξομοίωση του σεναρίου για τρεις μέρες,τι σκοπεύετε να κάνετε, ποιος θα αναλάβει την εμφάνιση της κυκλοφορίας των τίτλων, ποιος είναι ο προϋπολογισμός του μάρκετινγκ, ποια θα είναι η τοποθέτηση σε αυτά? Και ήταν μια συναρπαστική εμπειρία την οποία ποτέ δεν πρόκειται να ξεχάσω,και έχουν περάσει δέκα χρόνια από τότε. Και εγώ,ουσιαστικά, έπαιζα τον Ken, και η δουλειά μου ήταν να καταστρέψω το λανσάρισμα του Xbox 360.” – Moore

Φυσικά, τη συγκεκριμένη περίοδο δεν μπορούμε να προεξοφλήσουμε κάτι! Παρόλο που το GameCube ήταν μακριά από τις πιο επιτυχημένες κονσόλες της Nintendo, όλοι ξέρουμε τι συνέβη με το Wii.

Η Microsoft “αγνόησε εντελώς τη Nintendo” με τη κυκλοφορία του Xbox 360 εξαιτίας των κακών επιδόσεων του GameCube

About The Author
-

Ονομάζομαι Ολυμπία Ευστρατιάδου, γνωστή και ως TheOlympia94 ή fanny.
Μεγάλωσα με τη συντροφιά της Nintendo από μικρό παιδί,συγκεκριμένα,τεσσάρων ετών ξεκίνησα να παίζω! Ναι ναι ναι είμαι της γενιάς του Pocket Pikachu, συνεχίζοντας με Gameboy color,Gameboy advance, Gameboy advance sp,Nintendo ds,Nintendo dsi, Nintendo game cube, Nintendo wii, Nintendo 64 και Nintendo 3ds XL ! Παρόλα αυτά προσπαθώ πάντα να παρευρίσκομαι στα Gaming Events που διοργανώνονται ανεξάρτητα από το αν αφορούν βιντεοπαιχνίδια με τα οποία ασχολούμαι ή όχι! Αγαπώ πολύ τα βιντεοπαιχνίδια, αποτελούσαν πάντα ένα σημαντικό κομμάτι της ζωής μου και παρόλο που είμαι γένους θηλυκού, μπορώ να πω ότι ήμουν και παραμένω καλός αντίπαλος! Έχω επίσης εξίσου μεγάλη αγάπη για τα ταξίδια και τις πολεμικές τέχνες! Το νου σας, γιατί οι γυναίκες όταν παίζουν πάντα ξέρουν πώς να γίνουν επικίνδυνες!

Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων