Η Monolith Soft για το Xenoblade Chronicles X και την πρόθεση για συνεργασία με άλλες ομάδες της Nintendo

25 Ιούν

xenoblade-35-1

 

Οι συνεντεύξεις της Nintendo πέφτουν η μια μετά την άλλη σα βροχή μετά την Ε3 2015.  Μια από τις πιο πρόσφατες προέρχεται από το Game Informer, το οποίο συνομίλησε με τους Tetsuya Takahashi, έναν εκ των δημιουργών του Xenoblade Chronicles X, και Genki Yokota, ένα πρόσωπο της Nintendo.

Η πλήρης συζήτηση υπήρξε αρκετά μεγάλη, οπότε εδώ θα δείτε μόνο ένα μέρος αυτής.  Ωστόσο, όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να τη διαβάσει εδώ

Τα θέματα προς συζήτηση, μεταξύ άλλων, ήταν ο λόγος της επιλογής του Los Angeles σαν η κύρια πόλη για το Xenoblade Chronicles X, ενώ αρχικά υπήρχαν σκέψεις για τη Νέα Υόρκη, η HD δημιουργία του τίτλου και η ενασχόληση της εταιρίας με τα παιχνίδια που δημιουργεί η ίδια η Nintnedo, αλλά και ότι η πρώτη είναι ανοιχτή στο να βοηθήσει με τη δημιουργία του Zelda WiiU.

Ως προς γιατί το Χ αποτελεί μέρος της σειράς Xenoblade:

Tetsuya Takahashi: Όπως φαίνεται η ιδέα στο να αποτελεί κομμάτι του ‘Xeno’ ήταν πάντα εκεί.  Πρέπει να ξεκαθαρίσω όμως ότι δεν αποτελεί συνέχεια της ιστορίας ενός προηγουμένου παιχνιδιού, αλλά η σκέψη μου είναι πως πρόκειται για μια νέα σειρά που είναι και πάλι ‘Xeno’.

Πιθανόν να υπάρχουν κάποιοι ελάχιστοι συνδετικοί κρίκοι, αλλά θα δείτε λίγα πράγματα να συνδέουν το παιχνίδι με τα προηγούμενα της σειράς.

Όσον αφορά την έμπνευση από τη δουλειά που έχει προηγηθεί:

Takahashi: Έχω την ευκαιρία να παίζω μία στο τόσο μερικά παιχνίδια που δημιουργήθηκαν στη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη. Θα έλεγα ότι όχι ακριβώς με εμπνέουν, αλλά μου δίνουν το έναυσμα να τα μελετήσω. (γέλιο)

Για την επιλογή του Los Angeles σαν την κύρια πόλη του Χ:

Takahashi: (Γέλιο)  Βασικά, ένας σοβαρός παράγοντας υπήρξε το ότι μου αρέσει το Los Angeles. Υπήρχε μια περίοδος κατά τη δημιουργία του παιχνιδιού που σκεφτόμασταν να χρησιμοποιήσουμε τη Νέα Υόρκη σα μοντέλο για αυτή τη μελλοντική πόλη.  Μετά συνειδητοποιήσαμε ότι θα ήταν πολύ δύσκολο και θα είχε μεγάλο κόστος -όσον αφορά τη δημιουργία- στο να φτιάξουμε όλα αυτά τα ψηλά κτήρια.

Για το παιχνίδι με άλλους παίχτες:

Takahashi: Αισθάνομαι πως, παρ’ όλο που μου αρέσουν πολύ για ΜΜΟ, νομίζω ότι είναι ένα τελείως διαφορετικού είδους θηρίο το να δημιουργήσεις ένα από αυτά.  Το να βάλουμε πολλούς παίχτες σε έναν τεράστιο online κόσμο δεν είναι κάτι που σκεφτόμαστε αυτή τη στιγμή,  ωστόσο, πάντα υπάρχει αυτή η σκέψη για μελλοντικά μας έργα, γιατί τελικά δουλεύει πολύ καλά αυτό.

Για τη σχέση της Monolith Soft και της Nintendo, όσο και για τη βοήθεια σε τίτλους της δεύτερης.

Takahashi: Δουλεύουμε και με τους δύο τρόπους. Όποτε δουλεύουμε ένα δικό μας τίτλου, όπως το Xenoblade Chronicles X, έχουμε εβδομαδιαίες συναντήσεις με τη Nintendo κατά τη δημιουργία και συζητούμε για την πρόοδο του παιχνιδιού.  Όταν δεν είμαστε απασχολημένη με κάποια δική μας δουλειά, έχουμε την ευκαιρία να βοηθήσουμε με κάποια πρότζεκτ της Nintendo.  Ένα πρόσφατο παράδειγμα αποτελεί το Splatoon.

Στη δημιουργία με HD

Yokota: Όταν μιλήσαμε αρχικά στη Monolith για την τεχνολογία αυτή, ξοδέψαμε περίπου έξι μήνες συζητώντας το πώς θα μπορούσαμε να καταφέρουμε να φτιάξουμε ένα παιχνίδι που θα είναι σε HD και θα έχει έναν τεράστιο κόσμο αφήνοντας τον παίχτη ελεύθερο σε open world περιβάλλον.  Ξέραμε ότι θα ήταν ένα κολοσσιαίο εγχείρημα, αλλά μέσω της καλής συνεργασίας μαζί τους καταφέραμε να το φτιάξουμε επιτυχώς.

Όσον αφορά κάποιες συμβουλές για την ομάδα του Zelda Wii U

Yokota: Όπως όλα δείχνουν, κατά τη δημιουργία του παιχνιδιού είχαμε πολλές ευκαιρίες να ετοιμάσουμε αναφορές και feedback για αυτού του είδους την τεχνολογία και τα πολλά διαφορετικά προβλήματα που αντιμετωπίσαμε.  Όταν θα μπορέσουμε να τα μοιραστούμε στο εσωτερικό μας, τα ντοκουμέντα αυτά θα μπορέσουν να βοηθήσουν και άλλες ομάδας ώστε αυτές να μπορέσουν να αντλήσουν χρήσιμες πληροφορίες από εκεί και ελπίζω και όλα τα παιδιά που δουλεύουν πάνω στο παιχνίδι να επωφεληθούν επίσης.

Όσον αφορά την υποστήριξη της ομάδα του Zelda Wii U

Takahashi: Εννοώ, πιστεύω ότι είναι δυνατόν, αλλά δεν ακούσαμε κάτι.  Θα ήθελα να πω πως η Monolith Soft είναι πάντα εκεί και θα το θέλαμε να μας βοηθήσουν όποτε θα μας το ζητούσαν και αυτοί.

 

Η Monolith Soft για το Xenoblade Chronicles X και την πρόθεση για συνεργασία με άλλες ομάδες της Nintendo

About The Author
-

O Θεοδόσης – Teo, a.k.a, Rush, από δύο χρονών κράτησε για πρώτη φορά χειριστήριο Nintendo 64. Έκτοτε, τα βαλέ με θεούς και δαίμονες, γιγάντια τέρατα, έγινε φίλος με πολλά περίεργα πλάσματα, εξερεύνησε αγνώστους κόσμους, πλανήτες, θάλασσες και έτσι κατάφερε να συλλέξει το Triforce και να γίνει Pokémon Master, αλλά και πολλά ακόμη, τα οποία δεν μπορεί να μας αποκαλύψει. Αγαπημένα του παιχνίδια αποτελούν κυρίως οι κλασικοί τίτλοι της Nintendo, δηλαδή Zelda, Metroid, Pokémon, Mario και Donkey Kong, ενώ τα strategy και RPG κατέχουν κι αυτά μια περίοπτη θέση στην καρδιά του. Βέβαια, μην περιμένετε μια εύκολη νίκη απέναντί του στο Super Smash bros., καθώς η σκληραγώγηση από τις περιπέτειες του τον έχουν κάνει και καλό μαχητή. Πλέον, καμένος gamer, νιντεντάκιας, αρειανός και μεταλλάς ως σήμερα, συνεχίζει να κάνει όλα τα παραπάνω χαλαρά, με ένα φραπέ στο χέρι σαν γνήσιος Σαλονικιός, άλλα ταυτόχρονα, βρίσκεται εδώ και για την ενημέρωσή σας σε ό,τι αφορά την αγαπημένη του εταιρία.

Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων