Η Nintendo μιλά για σειρές σε ετήσια βάση, για το WiiU Gamepad, το 3DS και άλλα

12 Αυγ

Wii-U-GamePad

Τις τελευταίες μέρες, ο ιστότοπος Examiner δημοσιεύει πολλά πράγματα που έχει πει ο Scott Moffitt, ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος πωλήσεων στη Nintendo Αμερικής. Υπάρχουν κι άλλα αξιοσημείωτα σχόλια του Moffitt τα οποία μπορείτε να διαβάσετε συνοπτικά παρακάτω.

Σχετικά με παιχνίδια απο γνωστές σειρές σε ετήσια βάση…

Τείνουμε να μην το κάνουμε αυτό. Δεν υπάρχει Mario Kart κάθε χρόνο. Αυτό που επιχειρήσαμε με το Wii U είναι να δημιουργήσουμε ένα πλήρες, πολύ διασκεδαστικό παιχνίδι που έχει κάτι για τον καθένα, έχει εκπλήξεις που θα ανακαλύψετε καθώς παίζετε τις πίστες και που θα δώσει επαρκή ποσότητα ποιοτικής ψυχαγωγίας.

Σχετικά με το πώς μπορεί το DLC να διατηρήσει τα παιχνίδια φρέσκα και ενεργά για μεγάλο χρονικό διάστημα…

Για τους φίλους μας που αγαπάνε το Mario Kart, κυκλοφορήσαμε επιπλέον περιεχόμενο με τον καιρό, ωστε να παραμείνει το παιχνίδι φρέσκο και να μπορέσουν οι παίκτες να ζήσουν περισσότερα απ’όσα μπορούσαν όταν αγόρασαν αρχικά το παιχνίδι. Αυτή είναι η προσέγγισή μας, αντί να βγάζουμε παιχνίδι κάθε χρόνο, κυκλοφορούμε περιοδικά νέες πίστες και λειτουργίες που κρατάνε τους παίκτες στο παιχνίδι. Βλέπουμε τεράστια άνοδο σε ώρες gameplay στο Mario Kart κάθε φορά [που κυκλοφορούμε νέο περιεχόμενο].

Για το πώς αυτού του είδους η λειτουργία εξαρτάται απο το εκάστοτε franchise…

Έχουμε διαφορετική προσέγγιση για τα διαφορετικά franchises. Αν δείτε το Pokémon, έχουμε κυκλοφορήσει πολλά σημαντικά παιχνίδια για το 3DS. Θέλουμε να δίνουμε κάτι στους φίλους των Pokémon κάθε χρόνο, αλλά για κάτι σαν το Mario Kart ή το Smash Bros. μπορεί να υπάρχει μόνο μία έκδοση του franchise σε όλο τον κύκλο της κονσόλας.

Για το αν η Nintendo θα κάνει περισσότερες σειρές της ετήσιες…

Όλα είναι ανάλογα με τη σειρά, τους δημιουργούς και τι νέες ιδέες μπορούν να φέρουν στη σειρά για να προχωρήσουν το gameplay μπροστά και να κρατήσουν τη σειρά φρέσκια. Νομίζω πως πάντα πρέπει να καινοτομούμε και πρέπει να φέρνουμε νέες ιδέες και νέες σκέψεις, αλλά πρέπει αυτά να είναι επαρκή για να δικαιολογήσουν το επόμενο παιχνίδι. Μικρές, οριακές αλλαγές μπορεί να μην αξίζουν ένα ολόκληρο νέο παιχνίδι.

Για την επίδειξη των δυνατοτήτων του χειριστηρίου του Wii U…

Αποδείξαμε ξανά και ξανά οτι κάνουμε εξαιρετικά παιχνίδια, όλα έχουν εξαιρετικές βαθμολογίες απο τους χρήστες αλλά και απο τους κριτικούς. Με παιχνίδια σαν τα Star Fox και Mario Maker, συνεχίζουμε να δείχνουμε τις υποσχέσεις του GamePad και, ειλικρινά, στην αρχή δεν κάναμε σοβαρή υλοποίηση των υποσχέσεων του GamePad όπως θα έπρεπε.Τώρα που οι δημιουργοί έχουν γίνει πιο άνετοι με την τεχνολογία, βλέπετε παιχνίδια που πραγματικά αξιοποιούν τη δύναμη του GamePad. Νομίζω πως αυτό θα προσκαλέσει κόσμο να ρίξει μια δεύτερη ματιά στο Wii U.Αυτό είναι το πραγματικό μυστικό μας συστατικό, είναι η μόνη αληθινή καινοτομία στον τρέχοντα κύκλο κονσολών, είναι η μόνη νέα ιδέα ή εμπειρία παιχνιδιού και με το Super Mario Maker σας δείχνει πόσο μαγικό είναι να δημιουργεί κανείς πίστες με το GamePad. Είναι τόσο εύκολο και φυσικό.

Σχετικά με την πιθανότητα τα Star Fox Zero και Super Mario Maker να πουλήσουν κονσόλες Wii U…

Το Star Fox Zero κάνει επίδειξη του πώς το GamePad μπορεί να δώσει μια διαφορετική οπτική γωνία του κόσμου του παιχνιδιού. Πιλοτάρετε το Arwing και ταυτόχρονα στο GamePad έχετε μια άποψη απο το πιλοτήριο. Πιστεύω πως αυτού του είδους οι εμπειρίες μπορούν να εκτοξεύσουν την κονσόλα σε νέα ύψη.

Σχετικά με το οτι τα παιχνίδια βοήθησαν το 3DS να ορθοποδήσει…

Είχαμε μια σειρά απο υψηλής ποιότητας, πολυαγαπημένα, καλοβαθμολογημένα παιχνίδια και το εύρος του περιεχομένου ήταν καταπληκτικό. Έχουμε παιχνίδια για τους φίλους των ιαπωνικών παιχνιδιών ρόλων, κλασικούς τίτλους με το Mario όπως το Mario Kart και το Smash Brothers 3DS, το οποίο πούλησε πάρα πολύ καλά την τελευταία εορταστική περίοδο.

Σχετικά με το οτι η προσφορά διαφόρων μοντέλων 3DS σε διάφορες τιμολογήσεις επέτρεψε στη Nintendo να δημιουργήσει κονσόλες που ήταν προσιτές σε ένα μεγάλο εύρος παικτών…

Δεύτερον, έχουμε ενα εύρος απο υλικό σε διάφορες τιμολογήσεις που επιτρέπουν σε μια ποικιλία παικτών να παίξουν το περιεχόμενο σε μια τιμή που να είναι προσιτή. Η προσβασιμότητα ήταν μεγάλο μέρος της μαγείας.

Σχετικά με το οτι το New 3DS XL έκανε το 3DS να ξεπεράσει τις προσδοκίες…

Είχαμε ελλείψεις σε προϊόν όταν πρωτοκυκλοφορήσε [το New Nintendo 3DS XL]. Πουλούσε 40% παραπάνω απ’όσο είχαμε προβλέψει και αναμέναμε. Το μόνο που έχουμε αποκαλύψει όσον αφορά τους αριθμούς που έκανε το σύστημα είναι οτι πουλήσαμε μισό εκατομμύριο τους δύο πρώτους μήνες.

Σχετικά με το τι πιστεύει πως έχει σημασία να βελτιωθεί στο gaming για να διασφαλιστεί η μακροπρόθεσμη επιτυχία…

Πιστεύω πως το χρωστάμε στους φίλους μας να φέρνουμε ένα μεγάλο εύρος απο εμπειρίες και να μην είμαστε μιμητές ιδεών άλλων. Πιστεύω πως η industry είναι στα καλύτερά της όταν αναλαμβάνει ισοροπημένα ρίσκα και δεν αρκείται στις εύκολες λύσεις. Είμαστε στα καλύτερά μας όταν σπρώχνουμε τα όρια και προκαλούμε ο ένας τον άλλο να σκεφτούμε προκλητικά και να είμαστε τολμηροί.

Πηγή 1, Πηγή 2, Πηγή 3, Πηγή 4 , Πηγή 5

Η Nintendo μιλά για σειρές σε ετήσια βάση, για το WiiU Gamepad, το 3DS και άλλα

| 3DS, Wii U, Νέα, Συνέντευξη | 0 Comments
About The Author
-

Ένας βάρβαρος που βγήκε από τη σπηλιά του στο Βορρά για να γράψει για Νιτέντα. Συμφιλιωμένος πλέον με ξυράφια και ψαλίδια, τριγυρνάει τις νύχτες για αθώα θύματα να προσηλυτίσει στο μαγικό κόσμο των video games. Ο γνωστός MasterV ξαναχτυπά.

Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων