Η ομάδα του Genei Ibun Roku #FE μιλά για τα σχέδια των Mirage

08 Σεπ

View post on imgur.com

Στα τέλη του Αυγούστου, ο ιστότοπος του Genei Ibun Roku #FE ενημερώθηκε με δύο νέα blog απο την ομάδα. Ο καλλιτεχνικός διευθυντής Fumitaka Yano και ο Hideo Minaba απο τη CyDesignation συζήτησαν τα σχέδια των Mirage. Κατά τη διάρκεια της μάχης, οι κύριοι χαρακτήρες ενώνονται με τα Mirage, τα οποία έχουν την εμφάνιση χαρακτήρων της σειράς Fire Emblem.

Έχουμε στα χέρια μας πλήρως μεταφρασμένα τα 2 κείμενα απο το blog και μπορείτε να τα διαβάσετε παρακάτω.

Για το Minaba-san και τα Mirage – Yano

Oρίστε η ευχετήρια καλοκαιρινή κάρτα μου.

Είναι η πρώτη μου γνωριμία μαζί σας. Είμαι ο Fumitaka Yano, και εργάζομαι ως καλλιτεχνικός διαυθυντής στην Atlus.Αυτή τη φορά θα συζητήσω πράγματα σχετικά με την τέχνη.

Οι Nintendo και Atlus αναπτύσσουν το #FE μαζί. Επίσης, δε γίνονται όλα εσωτερικά, καθώς πολλοί άνθρωποι συνεργάζονται για το όλο εγχείρημα.

Απο την πλευρά της τέχνης, συμμετέχουν εξέχοντες άνθρωποι, όπως ο toi8-san στο σχεδιασμό χαρακτήρων και ο Minaba-san ως επικεφαλής της CyDesignation για τα σχέδια των Mirage.

Αφού ο toi8-san μίλησε ήδη για προσχέδια χαρακτήρων σε ένα προηγούμενο blog, θα ήθελα αυτή τη φορά να συστήσω το Minaba-san, που είναι υπεύθυνος για το σχεδιασμό των Mirage που λειτουργούν ως φίλοι των κεντρικών χαρακτήρων.

Δέχτηκα εντολή απο το διευθυντή Hirata ενώ δημιουργούσα τον κόσμο του #FE, «θέλω να κάνω μια ιστορία όπου ο παίκτης ζει στη σύγχρονη Ιαπωνία και κατά τύχη συναντά ανθρώπους με τελείως διαφορετικές αρχές» και έσκασα για να βρω κάποιον που να μπορεί να εκφράσει ένα τέτοιο κόσμο.Και στη μέση όλων αυτών, έγινε μια κουβέντα για το πώς ο Minaba-san της CyDesignation είναι γνωστός για το συνδυασμό φαντασίας και επιστήμης και για το πόσο θα ταίριαζε αυτό με το σχεδιασμό των Mirage.

Ο Minaba-san είναι πολύ γνωστός απο συγκεκριμένα επικά RPGs και είναι πολυάσχολος άνθρωπος απο πάνω, οπότε ήμουν αγχωμένος για το αν θα δεχόταν να μου μιλήσει. Όταν όμως επισκεφθηκα το γραφείο του με μια περίληψη του σχεδίου για το #FE στα χέρια μου, ενδιαφέρθηκε και δέχτηκε με χαρά να συνεργαστεί.

Τώρα θα σας πω για ένα εντυπωσιακό επεισόδιο συνάντησης με το Minaba-san.Νομίζω ήταν Δεκέμβριος του 2013 όταν πρωτοσυναντηθήκαμε με το Minaba-san στην Atlus.

Κι εκεί που εξηγούσαμε πράγματα σχετικά με τον κόσμο του παιχνιδιού, τους πρωταγωνιστές και τα Mirage, ο Minaba-san, που ως τότε ήταν σιωπηλός, ξαφνικά έβγαλε ένα πινέλο και έφτιαξε ένα χαρακτήρα στη στιγμή! Ήταν εκείνος ο ωραίος Chrom. Με τέτοια ταχύτητα, ήταν σα μαγικό, εντυπωσίασε τους πάντες που ήταν εκεί. Όχι – ήθελε να τους δείξει όλους!

Αν και ξανασχεδιάστηκαν τα αρχεία εικόνας για τη δημιουργία των μοντέλων 3D αργότερα, εκείνη η αρχική σιλουέτα και που ζωγραφίστηκε στη συνεδρίαση ήταν κάτι που παρέμεινε απράλλακτο καθ’όλη τη διάρκεια της πρώιμης εκείνης φάσης.

Υπάρχουν ακόμα Mirage τα οποία δεν τα έχουν δει όλοι και όλα τους έχουν υπέροχο σχεδιασμό, οπότε περιμένετε να τα δείτε.

Φυσικά εμείς στην Atlus δεν χάνουμε απο τους συνεργάτες μας όσον αφορά τη σκληρή δουλειά καθημερινά. Για να δείξουμε οπτικά πως οι χαρακτήρες είναι ενεργά μέλη της show business, γεννήσαμε ένα σχέδιο ωστε να παράγουμε πολλές διαφορετικές πίστες και πανέμορφα κοστούμια. Αν είστε φίλος της Αtlus, μπορεί να αναγνωρίσετε μερικές γνώριμες στολές…(χαχα, περιμένετε να τις δείτε κι αυτές).

Το παιχνίδι τώρα μπαίνει στο στάδιο του debugging και όλοι οι δημιουργοί τα δίνουν όλα στην πρόκληση αυτή κάθε μέρα. Ελπίζω να σας αρέσει.

Επίσης, πολλοί άλλοι μας βοήθησαν, όπως οι Tomomi Ozaki και Hokekyo Tashiro και θα ήθελα να το αναλύσω λεπτομερώς αλλά η σειρά μου τελειώνει και θα ήθελα να γυρίσω στις επάλξεις.

Σας ευχαριστώ που διαβάσατε μέχρι τέλους.

View post on imgur.com

Σχετικά με το σχεδιασμό των Mirage – Minaba

Γειά σας.

Είμαι ο [Hideo] Minaba απο τη CyDesignation, και ήμουν υπεύθυνος για το σχεδιασμό των Mirages.

Ήθελα να γράψω ένα άρθρο που έχει να κάνει με το σχεδιασμό των Mirage, αλλά αναρωτήθηκα για το τι θα γράψω και σκέφτηκα να μιλήσω για την «ταυτότητα».

Όπως ξέρετε, το Genei Ibun Roku #FE έχει σχεδιαστεί ως συνεργασία μεταξύ του Fire Emblem και της Atlus. Αυτό το σχέδιο ακολουθώ και με τα Mirage.

…Αλλά αυτό είναι δύσκολο!

Κατ’αρχάς είμαι τύπος του «λίγο απ’όλα», οπότε πιστέυω πως κάτι τέτοιο, που είναι σα να περνάς κλωστή μέσα απο τη βελόνα, είναι το δυνατό μου σημείο. Αλλά τα παλαιότερα παιχνίδια Fire Emblem που σέβομαι και αγαπώ είχαν σχέδια χαρακτήρων που είναι απλά αδύνατον να αναπαράγω! Να το πω στα ίσια, έχουν μοναδικό σχεδιασμό.

Και είναι υπέροχο το πώς η καθεμιά απο τις σειρές τείνει να αναπραριστά τη δική της εποχή. Επιπλέον, η Atlus δουλεύει και τα Shin Megami Tensei αλλά και τα Persona! (προφανώς!) … Θυμάμαι οτι άρχισα να σχεδιάζω σκεπτόμενος πως ήταν αδύνατον να το πετύχω.Ενώ ο Mirage Chrom ονομάζεται Chrom και το σχέδιο αναπαριστά τη διαδοχή της γραμμής των αρχόντων, έχει οξύτητα και σκοτάδι που είναι χαρακτηριστικά των παιχνιδιών της Atlus. Και δε μπορούμε να τον αφήσουμε να κλέψει την παράσταση απο τον πρωταγωνιστή, αλλά απο την άλλη, ούτε μπορείς να μειώσεις και πολύ την παρουσία του.Το ίδιο ισχύει και για την Caeda. Ήδη το αν θα της πήγαινε καλύτερα μια κόκκινη ή μια γαλάζια φορεσιά ήταν πηγή για μπελάδες. (Στη διάρκεια μιας παράστασης φοράει κόκκινα, αλλά συνήθως στο Fire Emblem οι σύμμαχοι είναι μπλε ενώ οι εχθροί φοράνε κόκκινα στο χάρτη)

Εκείνες τις ώρες θυμήθηκα τα λόγια του Takada-san απο την Atlus.

«Για να στοιβάξουμε δύο πολιτισμούς τον έναν απάνω στον άλλον, κάναμε πολλές συζητήσεις στην αρχή, περάσαμε απο δοκιμή και πλάνη ξανά και ξανά, αλλά στο τέλος είναι κάτι που έχει την ταυτότητα του δημιουργού.»

Παρακαλώ να απολαύσετε τους καρπούς της προσπάθειάς μου να βρω μια τέτοια ταυτότητα.

View post on imgur.com

Πηγή 1, Πηγή 2, Πηγή 3

 

Η ομάδα του Genei Ibun Roku #FE μιλά για τα σχέδια των Mirage

About The Author
-

Ένας βάρβαρος που βγήκε από τη σπηλιά του στο Βορρά για να γράψει για Νιτέντα. Συμφιλιωμένος πλέον με ξυράφια και ψαλίδια, τριγυρνάει τις νύχτες για αθώα θύματα να προσηλυτίσει στο μαγικό κόσμο των video games. Ο γνωστός MasterV ξαναχτυπά.

Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων