More  
   

Η Slightly Mad Studios έβγαλε δελτίο τύπου που διευκρινίζει την κατάσταση με την έκδοση του Wii U. Σε αυτή αναφέρει τα παρακάτω:

Project CARS/Weapons of Mass Development opened funding initially as a Free to Play PC only Racing game. This is when the bulk of the funding arrived. Funding was closed late 2013.

By vote of the members, it changed to a boxed product PC/Xbox 360/PS3 and ‘maybe Wii U’ game. It was always ‘maybe’ as we had no knowledge of the system.

It was again changed, by vote of the members, to a PC/Xbox One/PS4 next gen game with still ‘maybe Wii U’ and Steam OS. The funding, as I said above, was closed long before this.

We still haven’t given up on Wii U 100% but if we can’t make it work we will move to the next Nintendo machine.

Αυτή είναι αυτούσια η δήλωση του Studio. Για όσους δεν γνωρίζουν την Αγγλική μεταφράζουμε παρακάτω.

Το Project CARS δημιουργήθηκε από την ανοιχτή κοινότητα του PC ως παιχνίδι χωρίς χρέωση για όσους λατρεύουν τα παιχνίδια αγώνων ταχύτητας. Από εκεί προήλθε το μεγαλύτερο μέρος της χρηματοδότησης . Η χρηματοδότηση έκλεισε αργά το 2013.

Από την ψηφοφορία των οπαδών, άλλαξε σε φυσικό αντίτυπο για τις πλατφόρμες PC/Xbox 360/PS3 και ίσως σε Wii U. Ήταν πάντα σε θεωρητικό επίπεδο η μεταφορά του τίτλου στην κονσόλα λόγω άγνωστης τεχνολογίας.

Άλλαξε ξανά, με τους ψήφους των οπαδών σε PC/Xbox One/PS4 επόμενης γενιάς παιχνίδι που και πάλι αναφέραμε σε θεωρητικό επίπεδο την έκδοση του Wii U και του Steam OS. Αναφέρουμε ξανά πως η χρηματοδότηση είχε κλείσει πολύ πιο πριν.

Δεν έχουμε παρατήσει το Wii U 100% άλλα άμα δεν μπορούμε να το κάνουμε να λειτουργήσει θα πάμε στο επόμενο Nintendo μηχάνημα.

Για να τελειώνουμε μια και καλή με τα ψέμματα του κάθε πονηρού θέτουμε ημερομηνίες και στοιχεία από την παραγωγή του τίτλου στο Wii U.

Το παρακάτω βίντεο είναι από την έκθεση της Nintendo iDEAME που εμφανίζεται ο Andy Tudor τον Μάιο του 2013 να προωθεί την έκδοση του Project CARS για το Wii U ως βασική πλατφόρμα κυκλοφορίας και όχι σαν τη θεωρητική υποτιθέμενη έκδοση που μπορεί κάποια στιγμή να έκαναν.

Επειδή δεν μας αρέσει να μας δουλεύουν οι κουστουμάτοι των δημοσίων σχέσεων τουλάχιστον ας το ψάξουν πριν βγάζουν τέτοια δελτία τύπου.

Επίσης το Μάιο ήταν ανοιχτές ακόμα οι πύλες της χρηματοδότησης για το τίτλο με το Wii U να είναι σε περίοπτη θέση μετά το PC.

Ορίστε η “θεωρητική έκδοση” που ξαφνικά είχε και σημειώσεις από την εξέλιξη της παραγωγής με αναφορές πάνω στην μηχανή γραφικών και πως έτρεχε στο Wii U.

Όσο για το πόσο ήθελε η πλειοψηφία των οπαδών εκδόσεις για τις “επόμενης γενιάς” κονσόλες έχουμε εδώ τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας που τρέχει ακόμα.

Wii U: 28.24%

Steam OS: 23.74%

Windows: 23.23%

Ps4: 18.32%

Xbox One: 6.46%

Εγώ με τα μαθηματικά που ξέρω βλέπω ότι το Wii U συγκεντρώνει μόνο του της υψηλότερη ζήτηση από το ίδιο τον ιστότοπο της Slightly Mad. Αλλά να το βάλουμε και συνδυαστικά με τις κονσόλες “επόμενης γενιάς” πάλι έχουμε Wii U 28.24% να είναι μεγαλύτερο ποσοστό από του Ps4 και Xbox One μαζί 24,78%…

Ένα έχω να πω σε όσους Nintendo fans έχουν δώσει λεφτά για το τίτλο είναι να τα διεκδικήσουν πίσω και αν δεν τους τα δώσουν να κάνουν μήνυση για απάτη. Διότι με αυτά που λένε οι τύποι μόνο απατεώνες τα κάνουν.

Ορίστε και το “θεωρητικό” κουτάκι για τον τίτλο που είχε βγάλει για το δελτίο τύπου ανακοίνωσης της κυκλοφορίας για το Wii U.

Ευχαριστούμε πολύ την Slighlty Mad για την υποστήριξη αλλά και εμείς “θεωρητικά” δεν πρόκειται να αγοράσουμε τον τίτλο ούτε στο “θεωρητικό” επόμενο μηχάνημα της Nintendo που “θεωρητικά” θα βγάλετε όταν κυκλοφορήσει…

Πηγή

 

 

Η Slightly Mad Studios μας δουλεύει κανονικά

About The Author
- Άγγελος Ζωχιός a.k.a AkiraGr Ιδιοκτήτης και αρχισυντάκτης του Nintendo Next. Με σιδηρά πυγμή παλεύει μαζί με το ηρωικό party του για την σωστή σας ενημέρωση. Δημιουργός του ελληνικού τμήματος των Nintendo eSport στην χώρας μας. Ακολουθείστε με στο twitter, facebook, google+

Kατηγορίες

Nintendo Next Newsletter

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο newsletter του Nintendo Next για τα τελευταία νέα και τουρνούα στα παιχνίδια της Nintendo.

Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων