Το ιστορικό του crossover – προπάτορα του Tokyo Mirage Sessions

24 Αυγ
Το ιστορικό του crossover – προπάτορα του Tokyo Mirage Sessions

Το Tokyo Mirage Sessions #FE είχε έναν ενδιαφέροντα κύκλο ανάπτυξης. Σε κάποια φάση μάλιστα, το παιχνίδι ήταν σχεδιασμένο για το 3DS. Η ομάδα σκέφτηκε πολλά και διαφορετικά πιθανά genres πριν καταλήξει τελικά στο Tokyo Mirage Sessions #FE για το Wii U. Ένα μοναδικό RPG δανείζεται στοιχεία από τα Fire Emblem και Shin Megami Tensei.

Ο διευθυντής της Nintendo, Hitoshi Yamagami αποκάλυψε στο Nintendo Dream πως η Kaori Ando είχε κάνει μια πρόταση για Pokemon και Fire Emblem. Ωστόσο, μια παρόμοια ιδέα τριγυρνούσε εκείνο τον καιρό, η οποία κατέληξε στο Pokemon Conquest, η πρόταση εγκαταλείφθηκε.

Ορίστε τι είπαν επί του θέματος, χάρη στο kantopia:

Πείτε μας πώς καταλήξατε στο σχεδιασμό τουTokyo Mirage Sessions #FE.

Yamagami (Nintendo Producer): 5 χρόνια πριν, η δις. Ando πρότεινε ένα σχέδιο [για crossover], λεγοντας «Ξέρετε, πιστεύω πως τα FE και Pokemon είναι πολύ συμβατά!» Αν και συμφωνούσα μαζί της, έτυχε η ομάδα Pokemon να είχε ήδη καταθέσει μια πρόταση, η οποία κατέληξε στο Pokemon Conquest την ίδια περίοδο [οπότε δε μπορέσαμε να συνεχίσουμε].

Ando (Nintendo Director): Μάλιστα, Εγώ ήμουν επικεφαλής εκείνου του παιχνιδιού.

Yamagami (Nintendo Producer): Καθώς το σχέδιο ήταν μυστικό, τέθηκε επικεφαλής εκείνου του παιχνιδιού αρχικά. (Γέλια) Στη συνέχεια, της πήρε λιγότερο από μια εβδομάδα μας είπε: «Ορίστε το επόμενο σχέδιο». Το νέο σχέδιο ήταν μια συνεργασία με την Atlus. Εκείνο τον καιρό κυκλοφορούσαν παιχνίδια όπως τα Xenoblade και Pandora’s Tower και, επειδή με ενδιέφεραν τα παιχνίδια της Atlus, σκέφτηκα «Μπορεί και να δουλέψει!» Στην αρχή κάναμε ανεπίσημα σχέδια με την ομάδα μας, αλλά…

Takata (Atlus Producer): Εκείνο τον καιρό, η οργάνωση η ίδια είχε αλλαγές και ήταν αδύνατον να συνεργαστούμε με την Atlus σε επίπεδο second party και σχεδόν το εγακταλείψαμε. Μετά από περίπου 2 χρόνια, μας είπε ο Hiraoka (μέλος του Δ.Σ. της Atlus), «Ας προσπαθήσουμε να συνεργαστούμε και να κάνουμε level up κάνοντας ένα RPG μαζί». Στη συνέχεια, επιχειρήσαμε να επικοινωνήσουμε με τη Nintendo επανειλλημένως, ρωτώντας «Θέλετε να φέρουμε εκείνο το RPG μαζί;»

Yamagami (Nintendo Producer): Αμέσως απαντήσαμε «Ας το κάνουμε!» Εν συνεχεία, ξεκινήσαμε τα σχέδια για το παιχνίδι, ενώ ακόμη είχαμε μονάχα μια γενική ιδέα για το πώς θα είναι στο τέλος. Κι έτσι, δημοσιεύσαμε μια εικόνα που έδειχνε πως το «Shin Megami Tensei συναντά το Fire Emblem» στο κοινό.

Πηγή 1, Πηγή 2

Το ιστορικό του crossover – προπάτορα του Tokyo Mirage Sessions

About The Author
- Ένας βάρβαρος που βγήκε από τη σπηλιά του στο Βορρά για να γράψει για Νιτέντα. Συμφιλιωμένος πλέον με ξυράφια και ψαλίδια, τριγυρνάει τις νύχτες για αθώα θύματα να προσηλυτίσει στο μαγικό κόσμο των video games. Ο γνωστός MasterV ξαναχτυπά.

Kατηγορίες

Nintendo Next Newsletter

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο newsletter του Nintendo Next για τα τελευταία νέα και τουρνούα στα παιχνίδια της Nintendo.

Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων