Kι άλλες λεπτομέρειες για το Monster Hunter X

11 Ιούλ

monster_hunter_x_logo

Μας ήρθαν ακόμα περισσότερες λεπτομέρεις για το Monster Hunter X απο το Famitsu. Δείτε τις παρακάτω, χάρη στις μεταφράσεις του Siliconera.

Ένα απο τα κύρια σημεία που εστιάσαμε ήταν το να έχουμε ένα σύστημα που να φέρνει δυνατότητες χρήσης των ίδιων όπλων με διαφορετικούς τρόπους παιξίματος.

Τα σχέδια για το Monster Hunter X ξεκίνησαν περίπου τον καιρό της παραγωγής του Monster Hunter 4 Ultimate. Η Capcom ήθελε να φέρει μια περισσότερο «γιορτινή» αίσθηση που απουσιαζει απο το Monster Hunter 4 Ultimate, οπότε αποφάσισαν να φέρουν πίσω τα χωριά των προηγούμενων παιχνιδιών, αντί του συνηθισμένου μοτίβου «ένα χωριό ανά παιχνίδι».Το «Hunting Style» είναι ένα σύστημα σχεδιασμένο να φέρνει περισσότερες δυνατότητες σε κάθε όπλο.

Η Capcom αρχικά σκέφτηκε να προσθέσει ένα καινούριο τύπο όπλων. Αν κι αυτό θα έδινε στο Monster Hunter X ένα ισχυρό χαρτί, θα χρειαζόταν πολλή δουλειά και θα απαιτούσε να εστιάσουμε περισσότερα στα νέα όπλα. Αντ’αυτού, η ομάδα αποφάσισε να επικεντρωθεί στη «σύνδεση του παίκτη με το όπλο» σαν ιδέα.

Τα Hunting Styles έρχονται σε τέσσερις μορφές. Ένα είναι το βασικό στυλ του παρελθόντος. Το δεύτερο επιτρέπει να θέσετε περισσότερες «Hunting Arts» απ’οτι συνήθως, μαζί με πιο επιδεικτικές και επιθετικές κινήσεις. Το τρίτο ειδικεύεται σε εναέριες μάχες, και επιτρέπει να πηδήξετε πάνω απο τέρατα για να εκτελέσετε ειδικές επιθέσεις κλπ. Τέλος, το τέταρτο στυλ έχει ως θεματολογία την «αντιστροφή της αντιξοότητας σε ευκαιρία».Οι Hunting Arts προήλθαν απο την ιδέα να δοθούν στον κάθε παίκτη περισσότερα μοναδικά χαρακτηριστικά. Υπάρχουν πολλές Arts, κι αυτές ποικίλλουν ανάλογα με τη χρήση τους. Κάποιες δουλεύουν καλύτερα με συγκεκριμένα Hunting Styles, οπότε οι παίκτες θα μπορούν να κάνουν τους συνδυασμούς της αρεσκείας τους.Οι Hunting Arts ποικίλουν απο ειδικές επιθέσεις που προκαλούν μεγάλη ζημιά σε εχθρούς, μέχρι την ίαση συμπαικτών και ενίσχυση της ομάδας σας.
Η Capcom έχει προετοιμάσει πολυάριθμες Hunting Arts για κάθε όπλο, υπάρχουν όμως και οι βασικές, που μπορούν να χρησιμοποιηθούν με κάθε όπλο, με τη δυνατότητα να επιλέξετε ανάμεσα απο όλο αυτό το εύρος.Τα τέσσερα κεντρικά τέρατα δε θα εμφανιστούν απλά εν καιρώ όσο προχωράτε στο παιχνίδι με το ένα να είναι δυνατότερο απο το προηγούμενο, αλλά αντιθέτως, όλα έχουν την ίδια rank. Ανάμεσα στους δημιουργούς, έχουν την ονομασία «Elite Four».Το Dinobaldo είναι αυτό που έδειξαν αυτή τη φορά και ιδέα προέκυψε απο τη σκέψη «ρε σεις, δεν φτιάχνουμε ενα Rathalos τύπου εδαφους;» Αν και το Dinobaldo χρησιμοποιεί επιθέσεις φωτιάς, δεν πετάει και επικεντρώνεται περισσότερο σε επιθέσεις εδάφους. Έχει την εικόνα ενός τέρατος που θα ζούσε πίσω στον «κόσμο των δεινοσαύρων». Με τα χαρακτηριστικά της ουράς και των επιθέσεών του, δίνει μια αίσθηση ιππότη και ξιφομάχου και είναι το πιο ορθόδοξο τέρας απο τα τέσσερα κεντρικά. It has the image of a monster that would’ve lived back in the “world of dinosaurs.” With its tail and attack characteristics, it has a bit of a knight and swordsman’s feeling to it, and is the more orthodox monster of the four main monsters.

Πηγή 1, Πηγή 2

Kι άλλες λεπτομέρειες για το Monster Hunter X

| 3DS, Νέα | 0 Comments
About The Author
-

Ένας βάρβαρος που βγήκε από τη σπηλιά του στο Βορρά για να γράψει για Νιτέντα. Συμφιλιωμένος πλέον με ξυράφια και ψαλίδια, τριγυρνάει τις νύχτες για αθώα θύματα να προσηλυτίσει στο μαγικό κόσμο των video games. Ο γνωστός MasterV ξαναχτυπά.

Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων