Ο Yoot Saito είναι από τους πιο εκκεντρικούς δημιουργούς στο χώρο της βιομηχανίας των video games. Γνωρίζατε όμως πως είχε στα σκαριά ένα τίτλο με τον Super Mario για το DS;
O Yoot Saito και το Mario Motors
Ο δημιουργός πίσω από τίτλους όπως οι: SimTower, Seaman και Odama μίλησε στη διάρκεια της έκθεσης Reboot Develop 2018. Κατά τη διάρκεια της ομιλίας του έκανε την εξής αποκάλυψη:
Πολλά χρόνια πριν, ο Saito είχε αναμιχθεί με ένα παιχνίδι για το Nintendo DS με κωδικό όνομα Mario Motors. Είχε μάλιστα αρκετά στενές σχέσεις με τον συγχωρεμένο τον Iwata, αλλά και το Miyamoto. Στις αρχές της δεκαετίας του 2000, οι τρεις τους «έπιναν τσάι και συζητούσαν χαλαρά» για ιδέες παιχνιδιών.
Ο Saito είπε το εξής για μία από αυτές τις συναντήσεις:
Κατά τη διάρκεια μιας από τις συναντήσεις, ο κ. Iwata με ρώτησε: «κ. Saito, με τι ασχολείστε τελευταία;» Κατάλαβα αμέσως πού το πήγαινε, οπότε απάντησα «με τη γλυπτική». Ο κ. Miyamoto είπε απλά «ε;»
Τους εξήγησα αυτή την τρελή ιδέα και με άκουσαν πολύ προσεκτικά σε απόλυτη σιωπή. Στο τέλος μου είπαν: «Αυτό ακούγεται ενδιαφέρον, ας το δοκιμάσουμε».
Του Saito λοιπόν του άρεσε η ιδέα της γλυπτικής από κομμάτια μέταλλο. Επειδή ήθελε πολύ να κάνει ένα τέτοιο παιχνίδι, οδηγήθηκε στο Mario Motors, ένα παιχνίδι όπου «δημιουργούσατε μηχανές».
Σύμφωνα με το Saito, στο Mario Motors θα μεταποιούσατε ένα κομμάτι μέταλλο για να κάνετε ένα κύλινδρο. Από εκεί θα καθορίζονταν οι δυνατότητες της κάθε μηχανής σας. Αρχικά στα σχέδια ήταν να μάθουν οι παίκτες το πώς λειτουργεί η επιτάχυνση φυσώντας στο μικρόφωνο του DS. Τελικά όμως αυτή η ιδέα δεν προχώρησε «γιατί τα παιδάκια θα λαχάνιαζαν».
Δεν ανέφερε συγκεκριμένα γιατί το παιχνίδι τελικά δεν εμφανίστηκε ποτέ, λέγοντας απλά:
Δε μπορώ να σας πω το γιατί, αλλά μαντέψτε
Όσο για τις συναντήσεις του με τους Iwata και Miyamoto, πρόσθεσε:
Καταλαβαίνω πόσο πολύ σέβονταν ο ένας τον άλλο. Πώς έγιναν οι δύο τροχοί που έσπρωξαν τις επιχειρήσεις της Nintendo μπροστά. Μου έδωσαν σημασία γιατί πάντα είχαν τη δίψα για κάτι νέο.