Το 2017 είναι η πρώτη χρονιά που η Activision δεν κυκλοφόρησε ένα παιχνίδι Skylanders. Ακόμα και το LEGO Dimensions δεν είχε τον ίδιο όγκο περιεχομένου όπως κάποτε. Φαίνεται πως, γενικά, τα toys-to-life αρχίζουν να εκλίπουν.
Ο Eric Hirschberg, Δ.Σ. της Activision μιλά για Skylanders και toys-to-life
Ποτέ δε σκέφτηκα πως η αγορά αυτή πέθανε, απλά πως παραγέμισε. Υπήρχε ανισοροπία μεταξύ προσφοράς και ζήτησης.
[…]
Μια νέα αγορά δημιουργήθηκε με το Skylanders. Ήταν ένας τρόπος να γίνουν τα παιχνίδια γνωστά στα παιδιά του 21ου αιώνα. Τα παιδιά είναι καταναλωτές ηλεκτρονικής ψυχαγωγίας από το DNA τους. Έτσι, δε μας φάνηκε περίεργη η πλημμύρα στο είδος. Παρόλα αυτά, δημιουργήθηκε ένα δυσκολότερο μακροοικονομικό περιβάλλον. Το Skylanders ακόμα το στηρίζουμε. Υποστηρίξαμε το Imaginators με expansion packs, όπως ποτέ άλλοτε. Έχουμε μια υπέροχη σειρά Skylanders στο Netflix. Έχουμε ένα mobile game στα σκαριά, για το οποίο είμαστε ενθουσιασμένοι. Και θα δούμε ποιός είναι ο σωστός τρόπος να επενδύσουμε πάνω του.
Αυτό που γνωρίζω είναι πως ο κόσμος αγαπά τους χαρακτήρες και τον κόσμο. Δεν έχει κάποιο πρόβλημα η σειρά. Απλά έγινε λίγο διαφορετική ως επιχειρηματική πρόταση λόγω του μεγάλου ανταγωνισμού. Θα δούμε πως θα καταλήξει.
Σύνδεση μεταξύ δυσκολιών του Skylanders και του τέλους του Wii
Ναι. Καμία από τις σύγχρονες κονσόλες δεν προσέλκυσε τις οικογένειες, την αγορά αυτή όπως το Wii. Ούτε καν το Wii U. Το ψωμί του Skylanders είναι τα παιδιά και οι πιο χαλαροί παίκτες. Οπότε η απουσία ενός τέτοιου «φρουρίου» στο οικοσύστημα του υλισμικού ήταν μια επιπλέον δυσκολία. Αλλά κοιτάξτε, θέλουμε να πάμε εκεί που είναι οι παίκτες. Τα παιδιά ακόμα παίζουν παιχνίδια, απλά παίζουν σε διαφορετικές πλατφόρμες. Μεγάλο μέρος τους έχει μεταναστεύσει στο mobile gaming. Θα βρούμε το δρόμο μας.