Μια ματιά στο shader του Bloodstained που κέρδισε την ψήφο του κόσμου

02 Μαρ

bloodstained-6-656x361

Toν Ιανουάριο, η ομάδα του Bloodstained ζήτησε από τους θαυμαστές της τη γνώμη τους για τους shaders. Υπήρχαν τέσσερις διαφορετικές επιλογές για τα παρασκήνια και τους χαρακτήρες και χτες ανακοινώθηκε ο shader που κέρδισε τις περισσότερες ψήφους.

Ο συνδυασμός “Background 3 / Character 3” κατέληξε νικητής. Το ενδιαφέρον ήταν πως έλαβε παραπάνω από τις μισές ψήφους και δυο φορές παραπάνω από την επόμενη πιο δημοφιλή επιλογή.

Ο κεντρικός σχεδιαστής Koji Igarashi μοιράστηκε το εξής στο Kickstarter:

Όπως αποφάσισε η δημοσκόπηση για τους shader, αποφασίσαμε να χρησιμοποιήσουμε τα Character Shader 3 / Background Shader 3. Εφόσον ο νέος character shader είχε τόσο καλή αποδοχή, κάναμε επίσης ένα βίντεο με το 3D μοντέλο της Miriam, για να δείτε τις πιο πρόσφατες αλλαγές που κάναμε.

Σκεφτήκαμε πως οι cosplayers ειδικά θα ήθελαν να δουν το πίσω μέρος του σχεδίου της. Η κάμερα είναι το μόνο που κινείται στο πρώτο μισό του βίντεο, ενώ στο δεύτερο μισό, επιδεικνύουμε το shader effect κινώντας την πηγή του φωτός. Απολαύστε το!

Ορίστε και το εν λόγω βίντεο:

Πηγή 1Πηγή 2

Μια ματιά στο shader του Bloodstained που κέρδισε την ψήφο του κόσμου

About The Author
-

Ένας βάρβαρος που βγήκε από τη σπηλιά του στο Βορρά για να γράψει για Νιτέντα. Συμφιλιωμένος πλέον με ξυράφια και ψαλίδια, τριγυρνάει τις νύχτες για αθώα θύματα να προσηλυτίσει στο μαγικό κόσμο των video games. Ο γνωστός MasterV ξαναχτυπά.

Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων