Μια πρώτη ματιά στο Devil’s Third

15 Ιούλ

devils-third4-656x344

Επιτέλους μετά από μεγάλη αναμονή από μέρους μου μπορώ να μιλήσω ελεύθερα για το Devil’s Third. Το πόνημα ενός μεγάλου δημιουργού και της καινούργιας ομάδας που έχει δημιουργήσει μετά την έξοδο του από την Team Ninja της KoeiTecmo.

Να ενημερώσω πως σε αυτό το άρθρο θα γράψω απλώς τις πρώτες εντυπώσεις για τον τίτλο αφού έχω ήδη ολοκληρώσει το μονό παιχνίδι και περιμένω με ανυπομονησία να ανοίξουν οι πύλες του διαδικτυακού παιχνιδιού ώστε να απολαύσω το παιχνίδι στην πλήρη μορφή του.

Ας μιλήσουμε όμως για την εκστρατεία του παιχνιδιού για την ώρα αναλύοντας τις θέσεις μου για το τίτλο.

SEuxvVI

Σενάριο

Το παιχνίδι ξεκινάει σεναριακά σε ένα υποθετικό παρόν όπου μετά την ανατροπή του σοσιαλισμού στην Σοβιετική Ένωση, μια ομάδα υπέρ στρατιωτών έχουν αυτομολήσει από την νέα Ρωσία σχεδιάζοντας την εκδίκηση τους ενάντια στον δυτικό κόσμο που ευθύνεται για τις ανατροπές στην χώρα τους. Το όνομα αυτής την οργάνωσης ονομάζεται “Σχολή Δημοκρατίας” και αρχίζει την επίθεση της σε διάφορα σημεία του κόσμου προκαλώντας σοβαρές ζημίες ανά τον κόσμο.

Ο κεντρικός χαρακτήρας με την κωδική ονομασία Ivan από τον γνωστό τσάρο της ιστορίας άνηκε σε αυτή την ομάδα. Οι υπόλοιποι σύντροφοί του αποτελούνταν από την κορυφή των ειδικών δυνάμεων του Σοβιετικού Στρατού όπως τους Big Mouse, Jane Doe, C4, Ludmilla, Grudla Saha,  καθοδηγούμενοι από μια σκιώδη φιγούρα που οργάνωσε και εκπαίδευσε την συγκεκριμένη ομάδα με τις αρχαίες τέχνες πολεμικών τεχνών που ξεπερνούν αυτές των κοινών θνητών, με σκοπό την εξυπηρέτηση των στόχων της Σοβιετικής Κυβέρνησης. Βεβαία μετά από πολλές αποστολές η ομάδα ξέχασε τον αρχικό σκοπό όπου ήταν η επαναφορά της πρώην Σοβιετικής Ένωσης και μεταλλάχθηκε σε ένα φονικό όπλο με κανένα ηθικό φραγμό. Σκότωνε και τρομοκρατούσε ασύστολα εχθρούς ή γυναικόπαιδα στο όνομα της “δικαιοσύνης” και του αυτοσκοπού της λεγόμενης “επανάστασης”. Στην τελευταία αποστολή που είχαν αναλάβει την εκκαθάριση “αντιφρονούντων” σε μια κωμόπολη στην Λατινική Αμερική, ο Big Mouse  και η ομάδα του χρησιμοποίησε χημικά όπλα για να εξολοθρεύσει μια ολόκληρη πόλη συμπεριλαμβανομένου τον άμαχο πληθυσμό, για τον Ivan λοιπόν ήταν η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι. Ξέσπασε μία εσωτερική διαμάχη με αποτέλεσμα να χαρακτηριστεί προδότης του σκοπού και να εκτελεστεί επί τόπου.

tumblr_nrhxrzhwVs1tvi61po1_1280

Τελικά κατάφερε να ξεφύγει με την παρέμβαση των δυνάμεων των Ηνωμένων Εθνών όπου έτρεψε σε φυγή την πρώην πλέον ομάδα του Ivan και κατάφεραν να το συλλάβουν. Ο Ivan φυλακίζεται στο Γκουντάναμο με κάθειρξη 850 χρόνια για εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας. Στην πραγματικότητα όμως ήλθε σε συμφωνία και εργάζεται για την Αμερικανική κυβέρνηση ως σύνδεσμος για την σύλληψη και καταστροφή της πρώην ομάδας του όπου συνεχίσουν τις επιχειρήσεις τους ανά τον κόσμο.

Η “Σχολή Δημοκρατίας” δεν είχε πει την τελευταία της λέξη. Το απόλυτο σχέδιο μπήκε σε εφαρμογή πετυχαίνοντας  το υπέρτατο τέχνασμα ώστε να αντιστρέψει το στρατηγικό πλεονέκτημα των αντιπάλων τους που ήταν η τεχνολογική υπεροχή. Η καταστροφή όλων των δορυφόρων που ήταν σε τροχιά στον πλανήτη δημιουργώντας το λεγόμενο “φαινόμενο του Kessler” . Καταστρέφοντας λοιπόν το δίκτυο επικοινωνίας και οπλικών συστημάτων που βασίζεται ο στρατός των συμμάχων του δυτικού κόσμου, έχοντας τον λόγο πλέον τακτικές μάχης που βασίζονται στον 2ο Παγκόσμιο πόλεμο.

tumblr_nrhxntDs2s1tvi61po1_1280

Εδώ ξεκινάει λοιπόν ο ρόλος του Ivan στο παιχνίδι, καλείται από την Αμερικανική κυβέρνηση να εξολοθρεύσει την παλιά του ομάδα και να φέρει στο φως τον υπεύθυνο αυτής της κατάστασης.

Δεν θα αναφερθώ σε περισσότερες λεπτομέρειες στο σενάριο μιας και η πλοκή είναι αρκετά ενδιαφέρουσα, θυμίζοντας παλιές ταινίες δράσης που γυρίζονταν την δεκαετία του 80′. Αρκετοί φίλοι και οπαδοί ταινιών με πρωταγωνιστές όπως ο Silvester Stalone, Arlond Schwarzenegger και Zan Claude Van Damme θα νιώσουν σαν το σπίτι τους και θα το απολαύσουν με την ψυχή τους όπως έκανα και εγώ. Μην περιμένετε σοβαρές ερμηνείες από τους χαρακτήρες απλά εξυπηρετούν τον σκοπό τους για αυτό που θέλει να παρουσιάσει ο δημιουργός.

Οι μηχανισμοί του παιχνιδιού

Εδώ βρίσκεται το μεγάλο ατού του τίτλου. Παίζοντας τον τίτλο μεγάλη εντύπωση μου προξένησε το “πάντρεμα” δύο μηχανισμών από δύο διαφορετικά είδη παιχνιδιών δράσης, όπως είναι τα παιχνίδια βολών και παιχνίδια μάχης σώμα με σώμα. Καθώς προχωράς το παιχνίδι αντιμετωπίζεις καταστάσεις όπου ένα πυροβόλο όπλο δεν σε βοηθάει να αντιμετωπίσεις έναν εχθρό σε κοντινή απόσταση οπότε αναγκαστικά έρχεσαι σε εμπλοκή σε μάχη σώμα με σώμα. Οι μηχανισμοί είναι αρκετά απλοί σε αυτό το κομμάτι και ο Ivan χειρίζεται με ευκολία όπλα όπως σιδερένιους δόκους, Ιαπωνικά σπαθιά και ότι άλλο είδος κοφτερού αντικειμένου πέσει στα χέρια του. Με απλά λόγια κάνει τους αντιπάλους του κιμά απολαμβάνοντας το θέαμα της υπερβολικής βίας που ασκεί στους κακόμοιρους στρατιώτες που θα βρεθούν στο δρόμο του.

Ο Tomonobu Itagaki δημιουργός των Ninja Gaiden ξέρει πως να αποδίδει την βία από αιχμηρά όπλα και κοφτερές λεπίδες, ταυτόχρονα προσφέροντας διασκέδαση κάνοντάς σε να χαμογελάς χαιρέκακα κάθε φορά που τιμωρείς τους αντιπάλους σου.  Είναι απόλαυση κάθε μια κίνηση εξόντωσης των εχθρών σου να καταλήγει σε ένα λουτρό αίματος και κομμένων μελών από το σώμα τους.

tumblr_nrhxlsHxw71tvi61po1_1280

Κάποιοι μπορεί να παραπονεθούν πως η συνεχής επανάληψη αυτών των σκηνών να καταντάει βαρετή προσωπικά δεν πειράχτηκα, αντιθέτως, το απολάμβανα όλο και περισσότερο όσο μάθαινα τις κινήσεις με το κάθε όπλο αποτελειώνοντας τους αντιπάλους μου όσο αποτελεσματικότερα μπορούσα.

tumblr_nrhzdw7OWg1tvi61po1_1280

Στο δεύτερο κομμάτι που αφορά τα όπλα βολών υπάρχει μια μεγάλη ποικιλία από όπλα τα οποία χρησιμοποιούνται και συμπεριφέρονται διαφορετικά στην χρήση τους. Αυτόματα, πιστόλια, ρουκετοβόλα έχουν το ανάλογο βάρος και χρησιμότητα στην μάχη. Ο Ivan είναι σχετικά γρήγορος χαρακτήρας αλλά κάθε φορά που κουβαλάς ένα μεγάλο όπλο αλλάζει η συμπεριφορά του στην μάχη. Παράδειγμα όταν στην κατοχή του έχει ένα ρουκετοβόλο οι αποφυγές και τα άλματα του είναι μικρότερης εμβέλειας αφήνοντάς τον περισσότερο εκτεθειμένο στα εχθρικά πυρά. Το αντίθετο γίνεται όταν έχεις στην κατοχή σου ελαφριά όπλα, οπότε υπάρχει κάτι για όλους τους παίχτες ώστε να βρουν το στυλ που τους ταιριάζει μέσα στην μάχη.

tumblr_nrhy4waqHz1tvi61po1_1280

Το εντυπωσιακό στοιχείο είναι η εναλλαγή πρώτου και τρίτου προσώπου στις μάχες βολών. Το παιχνίδι είναι κλασική περίπτωση απόκρυψης και βολών αλλά η διαφορά με τα άλλα παιχνίδια είναι η γρήγορη εναλλαγή μεταξύ τρίτου και πρώτου προσώπου μέσα στην μάχη. Γίνεται τόσο άμεσα με το πάτημα ενός κουμπιού και χρησιμεύει με τέτοιο τρόπο ώστε να είσαι έτοιμος ανά πάσα στιγμή να χειριστείς όποιο όπλο χρησιμεύει στην εκάστοτε περίπτωση.

Για όσους θέλουν να εμβαθύνουν, όπως κάνω προσωπικά σε κάθε παιχνίδι που ασχολούμαι, η μάχη μπορεί να γίνει εναλλασσόμενη χρησιμοποιώντας όπλα βολών και όπλα μάχης σώμα με σώμα ανάλογα την περίπτωση ώστε να ξεπαστρέψεις τους αντιπάλους σου με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

tumblr_nrhyg9S20t1tvi61po1_1280

Ο σκελετός των μηχανισμών είναι, κατά την άποψή μου, η εξέλιξη και η σωστή κατεύθυνση που πρέπει να ακολουθήσει το είδος των συγκεκριμένων παιχνιδιών.

Δυστυχώς μέχρι στιγμής δεν έχουμε την δυνατότητα να αναλύσουμε το διαδικτυακό παιχνίδι πολλών παιχτών όπου πιστεύω ο συγκεκριμένος χειρισμός θα δώσει άλλη γεύση στον τίτλο λόγω της αυξημένης νοημοσύνης που θα έχουν οι αντίπαλοι σε σχέση με τους μερικές φορές χαζεμένους εχθρούς του υπολογιστή.

Η πρόκληση ήταν μέτρια στο απλό επίπεδο δυσκολίας αν και θα επανέλθουμε στην κριτική που ετοιμάζουμε για το παιχνίδι όταν θα λήξει το εμπάργκο πιο αναλυτικά.

O τεχνικός τομέας

Δυστυχώς είναι το πιο αδύναμο κομμάτι του τίτλου. Το παιχνίδι είναι φτιαγμένο στην Unreal Engine 3 με όσα προβλήματα φέρνει μαζί της από το παρελθόν. Κακή ποιότητα υφών, το συνεχόμενο pop up και το κακό framerate συνοδεύουν τα επίπεδα του παιχνιδιού. Δεν εμφανίζονται πολύ συχνά, αλλά κάνουν αισθητά την παρουσία τους και χαλούν την εμπειρία σε όσους δίνουν σημασία στον τεχνικό τομέα.

tumblr_nrhz87XMZb1tvi61po1_1280

Η παρουσίαση του τίτλου δείχνει να είναι φτηνή αντιπροσωπεύοντας ένα τίτλο που πρωτοκυκλοφόρησε για κονσόλα προηγούμενη γενιάς, λογικό μιας και το παιχνίδι δεν φτιάχτηκε με τα τεχνολογικά δεδομένα του Wii U, αλλά ήταν στην ουσία ένα “νεκρό” παιχνίδι που φτιαχνόταν για το Playstation 3 και Xbox 360 από την χρεοκοπημένη πια THQ.

Το παιχνίδι πέρασε 40 κύματα, συμπληγάδες με ότι αυτό συνεπάγεται στην παραγωγή του μέχρι να βρεθεί η Nintendo και να σώσει τον τίτλο από την ακύρωση του. Φαίνεται πως η Valhalla έκανε ό,τι καλύτερο μπορούσε με το προσωπικό και τα χρήματα που διέθετε.

Προσωπικά δεν το βρήκα να με ενοχλεί τόσο αναλογιζόμενος τα παραπάνω και το μόνο παράπονο που έχω είναι το framerate που θα μπορούσε να είναι πολύ καλύτερο για τα δεδομένα ότι τα γραφικά δεν είναι τίποτα το ιδιαίτερο. Βεβαίως όλα τα παραπάνω μπορεί να βελτιωθούν μέχρι την κυκλοφορία του τίτλου μιας και πρόκειται για κωδικό που έχουμε στα χέρια μας ένα μήνα πριν την κυκλοφορία του τίτλου.

Πλέον είναι συνηθισμένα τα patch της πρώτης μέρας μιας και η Nintendo σαν εκδότρια εταιρία δεν το συνηθίζει να κυκλοφορεί παιχνίδια που δεν είναι άριστης ποιότητας, το Devil’s Third μπορεί να δεχτεί ένα επιπλέον γυάλισμα στον τεχνικό τομέα πριν την κυκλοφορία του στα ράφια των καταστημάτων.

Σχετικά συμπεράσματα

Το μόνο παιχνίδι προσωπικά το διασκέδασα πάρα πολύ, μου άρεσε υπερβολικά η δομή των μηχανισμών και πιστεύω πως η Valhalla και η Nintendo, αν έδιναν περισσότερο χρόνο στο studio να φτιάξει κάποια τεχνικά θέματα, θα ήμουν απόλυτα ικανοποιημένος. Περιμένω να παίξω το διαδικτυακό κομμάτι του τίτλου ώστε να έχω πλήρη εικόνα από τις γενικές επιλογές του παιχνιδιού και θα αναλύσω περισσότερα από τις επιλογές που έχει ο τίτλος για την αντοχή του στο χρόνο όπως score attack, leaderboards στην τελική παρουσίαση του παιχνιδιού που θα γίνει στις 26 Αυγούστου.

tumblr_nrhz34d2xL1tvi61po1_1280

Μέχρι τότε σας ενημερώνω πως το Devil’s Third είναι ένα πολύ διασκεδαστικό παιχνίδι που αξίζει την προσοχή σας.

Devil’s Third in game Photos

Μια πρώτη ματιά στο Devil’s Third

About The Author
-

Άγγελος Ζωχιός a.k.a AkiraGr eAthlete στα παιχνίδια Super Smash Bros. Wii U/3DS/Melee, Pokken Tournament, Splatoon και MarioKart.

Ιδιοκτήτης και αρχισυντάκτης του Nintendo Next. Με σιδηρά πυγμή παλεύει μαζί με το ηρωικό party του για την σωστή σας ενημέρωση.

Δημιουργός του ελληνικού τμήματος των Nintendo eSport στην χώρας μας αναγνωρισμένο από την Nintendo of Europe.

Ακολουθείστε με στο twitter, facebook, google+

  • DimoSonic

    Φοβερό review !
    Το εκτιμησα πολύ ,όσο για το παιχνιδι θα τσιμπηθεί !

    Μου αρέσουν πάντως αυτοί που λένε “Γραφικά PS2 ” ,από ποτέ μας νοιαζουν τα γραφικά (καλά μην είναι και σαν του PSX) ,και μακάρι να χε τέτοια γραφικά το PS2 !

Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων