Μικρά μυστικά σχετικά με την ανάπτυξη του SNES

11 Αυγ

907470Wikipedia_SNES_PAL

Ο Γερμανικός ιστότοπος Nintendo-Online έκανε κάποιες ερευνες για την ανάπτυξη του SNES. Απο τις έρευνες αυτές, αποκαλύφθηκαν ορισμένα ενδιαφέροντα δεδομένα. Μπορείτε να τα δείτε συνοπτικά παρακάτω:

  • Tο SNES αναπτύχθηκε απο το τμήμα Έρευνας & Ανάπτυξης 2 της Nintendo υπό την ηγεσία του Masayuki Uemura, ο οποίος ήταν υπεύθυνος και για το NES.
  • Tα πλήκτρα του χειριστηρίου αρχικά είχαν τα γράμματα A, B, C και D, ενώ τα shoulder buttons θα ήταν τα E και F.
  • Το 1988, το SNES υποτίθεται οτι θα είχε 8 KB RAM. Αυτή αυξήθηκε σε 32 KB στα μέσα του 1989. Το τελικό μοντέλο διαθέτει 128 KB RAM.
  • Το κύριο προσόν του SNES έναντι του αντίπαλου δέους που αναπαριστούσαν τα TurboGrafx-16 και Sega Mega Drive ήταν ο υψηλός αριθμός των χρωμάτων που μπορούσε να απεικονισει και η λειτουργία Mode 7. Εκεί που χώλαινε η κονσόλα ήταν ο 5A22 επεξεργαστής της ο οποίος, όπως και του NES, βασιζόταν στο τσιπ 6502.
  • Ο λόγος που χρησιμοποιήθηκε ένα τροποποιημένος επεξεργαστής NES ήταν πιθανότατα η σκέψη να είναι το SNES συμβατό με τα παιχνίδια του NES. Αλλά δεδομένου οτι η λειτουργία θα ανέβαζε το κόστος της κονσόλας, η Nintendo εγκατέλειψε τα σχέδια αυτά.
  • Αντ’αυτού, η ανάδρομη συμβατότητα θα καθίστατο εφικτή μέσω του Famicom Adapter, στην ουσία ένα ξηλωμένο NES που θα μπορούσε να τοποθετηθεί στη νέα κονσόλα για να παίζει τα παλιά οκτάμπιτα παιχνίδια. Αν και είχε γίνει δημόσια επίδειξη του αντάπτορα, δεν κυκλοφόρησε ποτέ, καθιστώντας έτσι το SNES ασύμβατο με παιχνίδια του NES.
  • Το SNES είχε ανακοινωθεί για πρώτη φορα στις 9 Σεπτεμβρίου του 1987 απο την τοπική εφημερίδα Kyoto Shimbun. Είχε ανακοινωθεί το όνομα της κονσόλας, η 16μπιτη αρχιτεκτονική και η υπο σχεδιασμό ανάδρομη συμβατότητα. Η κονσόλα υποτίθεται οτι θα τιμολογείτο στα λιγότερα απο 20.000 Yen, αλλά τελικά κόστιζε 25.000 Yen.
  • Στις 21 Νοεμβρίου του 1998, η Nintendo παρουσίασε το Super Famicom στον ιαπωνικό τύπο. Αντί για πλήρη παιχνίδια, η Nintendo έκανε επίδειξη μόνο μερικών τεχνικών demo, αλλά ταυτόχρονα ανακοίνωσε πως τα Super Mario Bros. 4 και The Legend of Zelda 3 ήταν υπο κατασκευή για τη νέα κονσόλα. Και τα δύο ήταν προγραμματισμένα να κυκλοφορήσουν με την κονσόλα.
  • Το Super Famicom υποτίθεται οτι θα κυκλοφορούσε τον Ιούλιο του 1989 αλλά, παρ’όλο που η κονσόλα ήταν σχεδόν τελειωμένη, καθυστέρησε ως τις 21 Νοεμβρίου του 1990.

Πηγή 1 , Πηγή 2

Μικρά μυστικά σχετικά με την ανάπτυξη του SNES

| Νέα | 0 Comments
About The Author
-

Ένας βάρβαρος που βγήκε από τη σπηλιά του στο Βορρά για να γράψει για Νιτέντα. Συμφιλιωμένος πλέον με ξυράφια και ψαλίδια, τριγυρνάει τις νύχτες για αθώα θύματα να προσηλυτίσει στο μαγικό κόσμο των video games. Ο γνωστός MasterV ξαναχτυπά.

Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων