Monolithsoft και Nintendo συνέντευξη για την ένωση των δύο εις σάρκα μία

25 Ιούν

monolith_soft

Κατά την διάρκεια της E3 έγινε μια συνέντευξή από το GameSpot με τους παραγωγούς της Nintendo και της Monolithsoft:

Hitoshi Yamagami – Producer, Nintendo
Genki Yakota – Director, Nintendo
Tetsuya Takahashi – Executive Director, Monolith Soft
Koh Kojima – Director, Monolith Soft
Shingo Kawabata – Producer, Monolith Soft

Στην συνέντευξη μίλησαν για την συνεργασία τους με την Nintendo, την κατάσταση στην Ιαπωνική αγορά και τον όρο JRPG(Ιαπωνικό παιχνίδι ρόλων). 

Πώς είναι οι σχέσεις μεταξύ Nintendo και Monolithsoft; 

Yamagami: Στην Nintendo πάντα σκεφτόμαστε πως θα φτάσουμε σε νέα κοινά και να διευρύνουμε τον κόσμο στο οποίο απευθυνόμαστε. Ένα πράγμα που θα μας βοηθήσεις να πλησιάσουμε τον λεγόμενο σκληροπυρηνικό παίχτη είναι να συνεργαστούμε με άλλες εταιρίες. Πάντα ψάχνουμε τους δημιουργούς που μπορούν να σχεδιάσουν παιχνίδια με μοναδικό σκοπό την ικανοποίηση του συγκεκριμένου κοινού. Το μόνο που χρειαζόμαστε είναι να βρούμε ένα συνεργάτη που είναι διαθέσιμος να συνεργαστεί μαζί μας, και αφού ψάξαμε, αρχίσαμε τις συζητήσεις με την Monolithsoft και όλα έγιναν φυσιολογικά.

Τι ακριβώς κάνει την Monolithsoft πολύ καλό συνεργάτη για την Nintendo.

Yamagami: Αυτό που μας εντυπωσίασε περισσότερο είναι η ποιότητα των παιχνιδιών ρόλων που κατασκευάζουν.

Νομίζεται πως σχεδιάζουν τα παιχνίδια τους με γνώμονα το παγκόσμιο κοινό και όχι μόνο την Ιαπωνική αγορά;

Yamagami: Ναι,συμφωνούμε πως τα καλά παιχνίδια είναι παγκοσμίως γνωστά, και όποτε σχεδιάζουμε παιχνίδια δεν έχουμε στο νου μας να προσδιοριστούμε ως Ιαπωνικά παιχνίδια.” Μερικές φορές μιλάμε για αυτό, αλλά ο στόχος είναι να φτιάξουμε πολύ καλά παιχνίδια ρόλων.

Yakota: Βεβαίως έχουμε το Ιαπωνικό κοινό υπόψιν. Θέλουμε να φτιάξουμε μια εμπειρία που είναι ευχάριστη για αυτούς αλλά δεν έχουμε σκοπό να εξαιρέσουμε κανέναν από αυτήν την ευχαρίστηση από κάποιον μη Ιάπωνα που θα παίξει το παιχνίδι μας.

Yamagami: Κοιτάμε πάντα να πάρουμε τα καλύτερα στοιχεία των Ιαπωνικών παιχνιδιών και να τα εντάξουμε στο σχεδιασμό ώστε να μπορούν να παιχτούν από τον καθένα σε όλο τον κόσμο.

Γιατί υπάρχει αυτή η διαφοροποίηση μεταξύ Ιαπωνικού και Δυτικού στυλ παιχνιδιού ρόλων;

Yamagami: Προσωπικά νοιώθω πως φτιάχνουμε παιχνίδια ρόλων δεν βλέπω καμιά διαφορά.

Kawabata: Βεβαίως υπάρχει διαφορά αλλά δεν θα ήθελα να χρησιμοποιείται ο όρος αρνητικά, σε καμία περίπτωση δεν θα μου άρεσε κάποιος να μιλάει για ένα παιχνίδι και να χρησιμοποιεί αυτό τον όρο ως αρνητικό.

Takahashi: Προσωπικά δεν θεωρώ πως ο όρος είναι αρνητικός, πιστεύω πως στο σημερινό σημείο θεωρείτε είδος παιχνιδιού, με τον ίδιο τρόπο που περιγράφεις το είδος μια ταινίας είτε είναι δράσης ή τρόμου. Συνήθως το κόσμος το χρησιμοποιεί για να κατηγοριοποιήσει πως πλησιάζει ένα παιχνίδι κάποιο θέμα. Είμαι πολύ χαρούμενος με το πως χρησιμοποιείται ο όρος.

Γιατί στα Ιαπωνικών παιχνιδιών ρόλων υπάρχει αυτή η διαφοροποίηση πέρα από τα υπόλοιπα παιχνίδια στην παγκόσμια βιομηχανία; 

Takahashi: Μπορεί να μην το γνωρίζεται αυτό αλλά στην Ιαπωνική αγορά όποτε κάποιος χρησιμοποιεί αυτό τον όρο το θεωρείτε σαν αρνητικό. Οπότε αν ο υπόλοιπος κόσμος δεν συμμερίζεται αρνητικά αυτό τον όρο δεν με ενοχλεί καθόλου.

Yakota: Βέβαια μπορεί κάποιος να το συγκρίνει αρνητικά όπως γίνονταν κάποτε με άνιμε και τα manga επειδή μοιράζονται παρουσιαστικά στοιχεία.

Takahashi: Μου αρέσει να το σκέφτομαι όπως το αντιλαμβάνονται οι φίλοι μας στην Αμερική που χρησιμοποιούν τον όρο comic αλλά χρησιμοποιούν και τον όρο manga. Οι δύο λέξεις χρησιμοποιούνται για να δείξουν τον προορισμό του κάθε είδους, ή το στυλ, νομίζω πως είναι η ίδια περίπτωση. Είναι το ίδιο στην Ιαπωνία, χρησιμοποιούμε το manga αλλά λέμε επίσης Αμερικάνικο comic. Το ίδιο νοιώθουμε πως ισχύει και με τον όρο JRPG.

Θα μπορούσε ένα δυτικό στούντιο να κάνει ένα Ιαπωνικό παιχνίδι ρόλων;

Yamagami/Takahashi/Yakota:  Όχι δεν θα μας πείραζε καθόλου, ίσα ίσα είμαστε περίεργοι να δούμε τι θα σκεφτόντουσαν να κατασκευάσουν με το συγκεκριμένο στυλ.

Πώς είναι η κατάσταση στην Ιαπωνική αγορά αυτή την στιγμή;

Takahashi: Αυτή είναι η προσωπική μου άποψη αλλά ανησυχώ για την κατάσταση της βιομηχανίας σήμερα. Κάνοντας μια βόλτα στην Ε3 βλέπω καταπληκτικά παιχνίδια από την Nintendo και από άλλους δημιουργούς, και είναι παιχνίδια που πραγματικά αγαπώ, αλλά ανησυχώ για την στροφή που έχει γίνει στις έξυπνες συσκευές, και αναρωτιέμαι πως θα μας επηρεάσει αυτό στο δημιουργικό κομμάτι άμα η βιομηχανία κάνει εκεί την στροφή της. Βέβαια άμα κοιτάς το εμπορικό κομμάτι η αγορά πάει μια χαρά μπορεί να βγάλεις πολλά χρήματα εκεί.

Yamagami:Θα ήθελα να πω πως η Nintendo τα πάει μια χαρά. Η κατάσταση μας είναι υγιής και τα παιχνίδια μας πουλάνε καλά στην Ιαπωνία, και στον υπόλοιπο κόσμο, οπότε δεν το βλέπουμε σαν πρόβλημα. παρατηρούμε πως ορισμένοι δημιουργοί πηγαίνουν προς αυτή την κατεύθυνση, και βλέπουμε μεγάλη πίεση προς αυτή την πλευρά από την βιομηχανία, και οι κόσμος έχει ανάμεικτα συναισθήματα για αυτό, όμως αφού οι έξυπνες συσκευές είναι ικανές να τρέξουν παιχνίδια οπότε, για εμάς, είναι μέρος της αγοράς.

Πηγή

Monolithsoft και Nintendo συνέντευξη για την ένωση των δύο εις σάρκα μία

About The Author
-

Άγγελος Ζωχιός a.k.a AkiraGr eAthlete στα παιχνίδια Super Smash Bros. Wii U/3DS/Melee, Pokken Tournament, Splatoon και MarioKart.

Ιδιοκτήτης και αρχισυντάκτης του Nintendo Next. Με σιδηρά πυγμή παλεύει μαζί με το ηρωικό party του για την σωστή σας ενημέρωση.

Δημιουργός του ελληνικού τμήματος των Nintendo eSport στην χώρας μας αναγνωρισμένο από την Nintendo of Europe.

Ακολουθείστε με στο twitter, facebook, google+

Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων