Nintendo – ειλικρίνεια για την έγκριση περιεχομένου, η μεγάλη επιτυχία του Humble Nindie Bundle και EU, σπουδαιότητα του indie importance και άλλα

28 Ιούν

humble-nindie-bundle-656x320

Η Polygon δημοσίευσε μία νέα συνέντευξη με τον Damon Baker, τον άνθρωπο υπεύθυνο για το indie τομέα της Nintendo. Ο Baker είπε για το πως η Nintendo είναι πιο ανοιχτή στο να αποδέχεται υλικό αυτές τις μέρες, το Humble Nindie Bundle, το πόσο σημαντικά είναι τα indies, και πολλά ακόμα.

Διαβάστε παρακάτω μερικά κομμάτια από την συνέντευξη. Μπορείτε να βρείτε όλη την συνέντευξη εδώ (Στα Αγγλικά) 

Για το πως σημειώθηκε μία μεγάλη αλλαγή σχετικά με το περιεχόμενο που επιτρέπει η Nintendo, με την αποδοχή του The Binding of Isaac: Rebirth…

“Υπάρχει το πριν το Binding και υπάρχει το μετά το Binding. Πριν, θέλω να πω ότι υπήρχε ακόμα ένα μικρό μπέρδεμα για το πως διαχειριζόμαστε κάποιο από το αμφισβητήσιμο ή αμφιλεγόμενο περιεχόμενο. Και αυτό ήταν πριν από εμένα, όταν είχαμε ακόμα θέματα με αυτό. Αυτό που μπορώ να πω τώρα είναι ότι αλλάξαμε τα κριτήρια μας για το τι ζητάμε και κοιτάμε περισσότερο το ESRB ή τα ratings systems για να αποφασίσουμε αν κάτι είναι κατάλληλο ή όχι, αντί να το αποφασίζει αυτό η Nintendo.»

“Έτσι το βγάλαμε αυτό το κομμάτι και βασιζόμαστε πραγματικά στο ESRB για να πάρουμε την απόφαση αν κάτι είναι κατάλληλο σε κάποιες ηλικίες ή όχι, και τους εμπιστευόμαστε σε αυτό. Έτσι αν το ESRB το δεχτεί, το βάζουμε στο σύστημα μας. ”

Για το πως επιτρέπετε το κάθε βαθμολογημένο παιχνίδι που δεν έχει τον βαθμό «Μόνο Για Ενήλικους»  και δεν είναι ένα advergame (Παιχνίδι που βγήκε για να διαφημίσει ένα προϊόν)…

“Για τα περισσότερα, αν είναι μόνο για Ενήλικες, τότε έχουμε μία ηλικιακή πύλη και επιλογές για τους γονείς και βασιζόμαστε σε αυτά για να είμαστε σίγουροι ότι το υλικό είναι κατάλληλο για αυτούς που το παίζουν στις κονσόλες μας. ”

Για το Humble Nindie Bundle…

“Για να είμαι ειλικρινείς, είχαμε συζητήσεις με την Humble για χρόνια. Πέρσι, αρχίσαμε σοβαρά να εξερευνούμε αν αυτό είναι κάτι που μπορεί να γίνει και αν ήταν η σωστή στιγμή για να κάνουμε κάτι τέτοιο στο WiiU ή στο Nintendo 3DS”

– Οι δύο εταιρίες δούλεψαν στενά και κατάφεραν να βρούνε ένα κοινό σημείο όπου η Humble Bundle μπορούσε να δουλέψει με τα συστήματα της Nintendo και η Nintendo μπορούσε να δουλέψει με του Humble Bundle.

Για το πως το Humble Nindie Bundle ήταν μία μεγάλη επιτυχία…

“Ήταν μία προβολή δύο βδομάδων με ενθαρρυντικά αποτελέσματα, και την ελαστικότητα του Humble, και το γεγονός ότι μπορέσαμε να το κάνουμε και να υπερβούμε τα $120,000 για φιλανθρωπίες, και οι developers τα πήγαν εκπληκτικά,” είπε. “Αλλά μαζί με όλα αυτά, μπορούσαμε να δούμε τις πωλήσεις μέσα από το eShop, επειδή προμοτάρει το ίδιο υλικό. Ήταν 13 τίτλοι. Το διαφημίσαμε στο eShop στην κανονική του τιμή και πραγματικά είδαμε ότι αυξήθηκαν οι πωλήσεις, σε κανονικές τιμές, για το ίδιο υλικό.”

Για το πως η Nintendo «υπολογίζει τους αριθμούς» από το Humble Nindie Bundle…

“Είχαμε πολλές συζητήσεις με την Ευρώπη, επειδή σίγουρα ενδιαφέρονται να λάβουν μέρος. Δεν έχουμε κάτι να ανακοινώσουμε αυτήν την στιγμή αλλά πιστεύω ότι όλοι μάθανε κάτι από αυτήν την εμπειρία, και είναι ευχαριστημένοι με τα αποτελέσματα. Και νομίζω ότι υπάρχουν ευκαιρίες για να συνεργαστούμε ξανά. Το θετικό πράγμα, πιστεύω, είναι ότι η Humble δεν είναι retailer για την Nintendo. Και έτσι δημιουργείτε και άλλος δρόμος που θα μπορούσε στο μέλλον να διαφημιστούμε μέσω του Humble Store, και να εισάγουμε και first-party υλικό. Υπάρχουν αρκετές ευκαιρίες που μπορούμε να αναπτύξουμε, τώρα που δημιουργήσαμε αυτήν την συνεργασία.”

Για το να έχουν first-party υλικό σε ένα Humble Nindie Bundle…

“Αν αρχίσουμε να βάζουμε first-party υλικό, τότε είναι μία μεγαλύτερη συζήτηση με την NCL [Nintendo Co. Ltd.] και με τα κεντρικά γραφεία και με άλλους τομείς που διαχειρίζονται το marketing και την υποστήριξη όλου αυτού του υλικού. Προσωπικά, μπορώ να ελέγξω μόνο το υλικό για το οποίο είμαστε υπεύθυνοι και έτσι το είδαμε σαν μία μεγάλη ευκαιρία, και πατάει στα θεμέλια της Humble σαν οργανισμό. Ξεκίνησαν με την υποστήριξη indie υλικού και ήταν πριν λίγα χρόνια που ξεκίνησαν να υποστηρίζουν publishers, και τώρα αρχίζουν να κινούνται σε κονσόλες και handheld. Νομίζω ότι θέλαμε να σιγουρέψουμε ότι αυτή ήταν κάτι το οποίο ήταν πραγματικό κομμάτι της Humble και βασιζόταν στις ρίζες τους, και ήταν κάτι που ταίριαζε πραγματικά.”

Για το πως το Humble Nindie Bundle δεν ήταν διαθέσιμο στην Ευρώπη…

“Το γεγονός ήταν ότι κάποιο από αυτό το υλικό δεν είχε κυκλοφορήσει ακόμα στην Ευρώπη. Έτσι, με το να το κυκλοφορήσουμε παγκοσμίως θα ήταν πολύ δύσκολο, γιατί ή δεν είχε ακόμα κυκλοφορήσει, ή είχε κυκλοφορήσει πρόσφατα και θα ήταν επιβλαβές για τους developers το να έχουν μία τόσο μεγάλη έκπτωση τόσο νωρίς. Έτσι, είχαμε να πάρουμε την βαριά απόφαση να το κάνουμε μόνο για μία περιοχή, μόνο για την Αμερική. Και η Humble ήταν πολύ ευγενική να υποστηρίξει την απόφαση μας, και στο κοινό και στο blog της, επειδή είδαν πια ήταν η προσφορά, και ήταν αυτό το σπουδαίο υλικό και developers, που αυτό ήταν σημαντικό να διαφημίσουν.”

Για το πως άτομα στα κεντρικά γραφεία της Ιαπωνίας της Nintendo ήταν πολύ ευχαριστημένοι με τα αποτελέσματα του Humble Nindie Bundle…

“Υπάρχει ήδη μεγάλη αναπληροφόρηση. Ειδικά με το γεγονός ότι δεν κατέστρεψε τις πωλήσεις, και ότι όλα ήταν για καλό σκοπό.  Νομίζω ότι ήταν μία πολύ καλή «εξάσκηση» για ένα πολύ καλό σημείο που μπορούμε να στηριχθούμε, ότι το indie υλικό φέρνει πωλήσεις και δημοσιότητα. Έτσι, νομίζω ότι υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον για το τι συμβαίνει εδώ.”

– Ο Baker είπε ότι το Nindies@Home ήταν μία αναγνωριστική τακτική και είπε ότι εξέπληξε τους πάντες με κάτι «αρκετά cool”
– Baker: Το development του Indie είναι “υπερβολικά σημαντικό” και για την Nintendo και για την αξία του Wii U.

“Και αυτό δεν είναι απλή προκατάληψη εξαιτίας του τομέα μου. Εννοώ ότι — Η Nintendo κάνει εξαιρετική δουλειά με τα first-party IP, και με τις κυκλοφορίες των AAA τίτλων. Αλλά επίσης  — υπάρχουν μεγάλα κενά μεταξύ αυτών των κυκλοφοριών. Και είναι αρκετά σημαντικό για την κίνηση της πλατφόρμας μας ότι οι fans και οι καταναλωτές συνεχίζουν να έχουν νέες εμπειρίες, νέο υλικό που μπορούν να δοκιμάσουν πριν συνεχίσουν ανάμεσα στις υπόλοιπες  κυκλοφορίες μας. Έτσι, αυτό που κάνει ο τομέας μου είναι να ψάχνει το πως μπορούμε να ανεβάσουμε την  δημοτικότητα στις κυκλοφορίες των first-party τίτλων, προκειμένου να επιδείξουμε ή να ενημερώσουμε τον κόσμο για τους third-party τίτους.”

Για το πως η Nintendo περικύκλωσε το Splatoon με παιχνίδια indie στο eShop για να βοηθήσει να προμοτάρει αυτούς τους τίτλους…

“Αυτοί οι fans θα συνεχίσουν να βλέπουν πράγματα τα οποία δεν ήξεραν καν ότι υπήρχαν. Και προσπαθούμε πραγματικά να ισορροπήσουμε αυτήν την δημοσιότητα και σιγουρεύουμε ότι όλα έχουν όσο merchandising γίνεται, και ότι συνεχίζουμε να έχουμε αυτήν την συζήτηση ώστε να έχουμε τρομερές εμπειρίες που μάλλον η Nintendo δεν τα έχει τόσο

“Η Nintendo δεν έχει κάτι σαν το Don’t Starve, και είναι μία πραγματική μοναδική εμπειρία και νομίζω ότι είναι εκπληκτικό ότι μπορούμε να έχουμε την ευκαιρία να διαφημίσουμε αυτά τα πράγματα.”

Nintendo – ειλικρίνεια για την έγκριση περιεχομένου, η μεγάλη επιτυχία του Humble Nindie Bundle και EU, σπουδαιότητα του indie importance και άλλα

| Νέα | 0 Comments
About The Author
-

Άγγελος Ζωχιός a.k.a AkiraGr eAthlete στα παιχνίδια Super Smash Bros. Wii U/3DS/Melee, Pokken Tournament, Splatoon και MarioKart.

Ιδιοκτήτης και αρχισυντάκτης του Nintendo Next. Με σιδηρά πυγμή παλεύει μαζί με το ηρωικό party του για την σωστή σας ενημέρωση.

Δημιουργός του ελληνικού τμήματος των Nintendo eSport στην χώρας μας αναγνωρισμένο από την Nintendo of Europe.

Ακολουθείστε με στο twitter, facebook, google+

Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων