Πολλά παιχνίδια που κυκλοφορούν για το Switch αξιοποιούν τη Unity Engine, μια μηχανή που χρησιμοποιείται κατά κόρον από indies.
Υπάρχουν όμως προβλήματα…
Unity Engine στο Switch: Παρόν και μέλλον
Ένα πρόσφατο παράδειγμα προβλημάτων είναι η καθυστέρηση της κυκλοφορίας του Battle Chasers: Nightwar για το Switch. Ένας λόγος για την κατάσταση αυτή, σύμφωνα με την ομάδα ανάπτυξης, είναι η ίδια η Unity. Κάτι παρόμοιο φαίνεται πως συμβαίνει και με άλλο ένα παιχνίδι. Ο λόγος για το Yooka-Laylee, το οποίο επίσης δεν έχει εμφανιστεί στο Switch για τον ίδιο ακριβώς λόγο. Συγκεκριμένα, η Playtonic περιμένει την Unity v5.6 για να ξεπεραστούν «τεχνικά εμπόδια».
Από τη μεριά της, η Unity κοιτάζει το ποτήρι μισογεμάτο, υπενθυμίζοντας πως το 30% των παιχνδιων για το Switch έχουν κατασκευαστεί με την εν λόγω μηχανή. Επίσης, συνεργάζονται με τη Nintendo για τη βελτιστοποίησή της για το Switch.
Ας δούμε τι είπε ο Hiroki Omae, τοπικός διευθυντής της εταιρείας στην Ιαπωνία:
Η Unity παρέχει υποστήριξη στους developers για το Nintendo Switch από την πρώτη ημέρα. Και είμαστε περήφανοι που ανακοινώνουμε πως το 30% των παιχνιδιών που κυκλοφορούν στο Switch μέχρι τώρα, τρέχουν στη Unity.
Συνεχίζουμε να συνεργαζόμαστε στενά με τη Nintendo για τη βελτιστοποίηση της Unity στο Switch και είμαστε χαρούμενοι που βλέπουμε τους developers να κάνουν επιτυχίες στο σύστημα.