Nintendo – Το υλικό της είναι πλεονέκτημα για τους δημιουργούς, περί βοηθείας σε αυτόνομους για ιδέες και άλλα

30 Αυγ

nindies-night-5-656x437

Παραθέματα συνεντεύξεων απο το Damon Baker της Nintendo συνεχίζουν να μας κατακλύζουν. Τα τελευταία σχόλιά του είναι και πάλι επικεντρωμένα στους indies. Στη συνέντευξή του με το Game Informer συζήτησε το πώς η μοναδικότητα του υλικού της εταιρίας μπορεί να αποβεί ευεργετική για τους δημιουργούς, το ενδιαφέρον της εταιρίας για νέες ιδέες και άλλα.

Έχουμε επιλέξει αποσπάσματα απο τη συνέντευξη τα οποία μεταφράζονται παρακάτω, ενώ μπορείτε να βρείτε την πλήρη συζήτηση στα Αγγλικά εδώ.

Σχετικά με το πώς μπορεί το υλικό της Nintendo να είναι πλεονέκτημα…

Βλέπετε το υλικό μας, είναι μοναδικό, διαφορετικό και επιτρέπει διαφορετικές εμπειρίες. Επιτρέπει στους δημιουργους να αξιοποούν τα χαρακτηριστικα και τις λειτουργίες του με ένα μοναδικό τρόπο όπου μπορούν να χρησιμοποιούν την οθόνη αφής, τη δεύτερη οθόνη, το 3D και μπορούν να τα χρησιμοποιήσουν όλα αυτά για να υλοποιήσουν το όραμά τους με τρόπους που δε μπορούν σε καμιά άλλη πλατφόρμα. Έχουμε την ίδια νοοτροπία και όσον αφορά τα δικά μας παιχνίδια.

Σχετικά με το πώς η Nintendo βοηθά καμιά φορά τους αυτονομους με ιδέες…

Κάποιες φορές θα είμαστε ενεργοί στην προσέγγισή μας με δημιουργούς και διανομείς για να πούμε «Ρε συ, πολύ ωραία ιδέα. Τι λες να την αξιοποιήσεις στις πλατφόρμες μας; Θα ήταν τέλειο να χρησιμοποιείς μια δεύτερη οθόνη, ή θα ήταν τζαμάτο να εκμεταλλεύεσαι αυτούς τους χαρακτήρες ή τις κινήσεις με μια οθόνη αφής»

Περί αποκλειστικών indie games…

Δε φημιζόμαστε για αποκλειστικότητες [σε indie games] ιδιαίτερα κι αυτό γιατί δεν πετάμε πολλά λεφτά όπου να’ναι. Επίσης δε βλέπουμε μεγάλα πλεονεκτήματα στο να κλείνουν αποκλειστικές συμφωνίες οι διανομείς με πλατφόρμες και κονσόλες. Πρέπει όλοι να κάνουν ό,τι τους συμφέρει απο επιχειρηματικής απόψεως κι εμείς να βοηθήσουμε στο να πετύχιει αυτό και να φροντίσουμε οτι κερδίζουν τα μέγιστα απο τις πλατφόρμες μας.

Στο οτι η Nintendo ενθαρρύνει τους indies να κυκλοφορούν παιχνίδια σε όλες τις πλατφόρμες ταυτόχρονα…

Ενθαρρύνουμε και με το παραπάνω όλους τους συναδέλφους να κυκλοφορούν παιχνίδια σε όλες τις πλατφόρμες ταυτόχρονα. Έχουμε δει δεδομένα που αποδεικνύουν πως οι δημιουργοί είναι αυτοί που θα κερδίσουν απ’αυτό σε σχέση με μια συμφωνία αποκλειστικότητας. Δεν πρόκειται να θυμώσουμε με όσους φέρνουν αποκλειστικό περιεχόμενο σε μας, γιατί θα το αξιοποιήσουμε στο έπακρο και τα φροντίσουμε να κάνουν καλή δουλειά με αυτό. Νομίζω πως έχουμε εστιάσει δυνατά στο περιεχόμενο πολλαπλών πλατφόρμων κι αυτό γιατί έχουμε ένα σημείο διαφοροποίησης με τις επιλογές χειρισμού και το τι μπορούν να δημιουργήσουν οι ομάδες σ’αυτό το μοναδικό περιβάλλον.

Στο πώς τα indie games που εμπνέονται απο το παρελθόν της Nintendo μπορούν να χρησιμεύσουν ως πλεονέκτημα…

Οι θαυμαστές μας είναι οικείοι με το περιεχόμενο της Nintendo, είναι οικείοι με μερικά απο αυτά τα retro games, οπότε όταν βλέπουν ένα παιχνίδι που είναι εμπνευσμένο απο αυτά ή που τα πάει στο επόμενο επίπεδο νιώθουν οτι είναι έμπιστο ή κάτι γνώριμο. Νομίζω πως αυτό μπορεί να αποδειχθεί ως πλεονέκτημα για τους δημιουργούς αλλά και για τη Nintendo γενικότερα, αλλά στο τέλος, πάντα καταλήγουμε στην εμπειρία του gameplay.

Πηγή 1, Πηγή 2

Nintendo – Το υλικό της είναι πλεονέκτημα για τους δημιουργούς, περί βοηθείας σε αυτόνομους για ιδέες και άλλα

About The Author
-

Ένας βάρβαρος που βγήκε από τη σπηλιά του στο Βορρά για να γράψει για Νιτέντα. Συμφιλιωμένος πλέον με ξυράφια και ψαλίδια, τριγυρνάει τις νύχτες για αθώα θύματα να προσηλυτίσει στο μαγικό κόσμο των video games. Ο γνωστός MasterV ξαναχτυπά.

Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων