O Chris Pranger, ο οποίος δουλεύει στο Nintendo Treehouse, εμφανίστηκε στο πιο πρόσφατο επεισόδιο της εκπομπής Part-Time Gamer. Ο Pranger Μοιράστηκε μερικά πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία που αφορούν τη θέση και την εργασία του συνολικά στην εταιρία.
Παρακάτω θα βρείτε μια περίληψη των πληροφοριών, ενώ όλη τη συζήτηση μπορείτε να τη διαβάσετε εδώ.
- Η πολιτική της Nintendo σε ό,τι αφορά τα media άλλαξε πρόσφατα, αφήνοντας τους εργαζομένους να είναι πιο ανοιχτοί όταν μιλούν για τη δουλειά τους, χωρίς να δίνουν spoilers.
- Δίνει τη φωνή του στο πρώτο Boss του Star Fox Zero, ενώ παράλληλα δουλεύει για το παιχνίδι,
- Έκανε λόγο για τη NOA, η οποία χρησιμοποιεί τους εργαζομένους σαν φωνές για πλάκα και σαν διάλειμμα, αλλά και για φθηνή δουλειά ταυτόχρονα
- Η Nintendo έχει μια βιβλιοθήκη με παιχνίδια την οποία μπορούν να μελετήσουν οι εργαζόμενοι ώστε να ενημερωθούν στον τομέα του Gaming. Έτσι έπαιξε και ο ίδιος το Bioshock Infinite
- Ο Sakurai μέχρι και πεθαίνει για τα παιχνίδια του. Είναι πολύ ευαίσθητος στο feedback του κοινού
- Το localization ενός παιχνιδιού κοστίζει πολύ και συνήθως είναι η μειοψηφία που θέλει κάτι τέτοιο από πλευράς κοινού. Έτσι, δεν υπάρχει υπόβαθρο για να δικαιολογηθεί το κόστος του localization.
- To Xenoblade είναι ένα τρανό παράδειγμα όσων είπε παραπάνω
- Η Nintendo of Europe έφαγε το κόστος για αυτή τη δουλειά
Πρόσφατα σχόλια