Ο Harada και ο Ishihara μιλάει για το Pokken Tournament

10 Ιούλ

pokken-656x369

Ο Ishihara και ο Harada ανέφεραν πολλά στην τελευταία παρουσίαση του Pokken αλλά το πιο σημαντικό είναι η κυκλοφορία του στην δύση.

Για το κοινό που στοχεύει το Pokken

Ishihara: “Αν σκεφτείτε τα άτομα που πρώτο έπαιξαν τα Pokemon Red και Green είναι τώρα στα τριάντα τους και όσοι ήταν στο νήπιο είναι τώρα στο πανεπιστήμιο πέρα από τα παιδιά που είναι ο βασικό πυρήνας. Στην τελική θέλουμε να αποδείξουμε ότι αυτό το παιχνίδι είναι ένας καινούργιος τίτλος Pokemon που μπορούν να ασχοληθούν και οι ενήλικες.”

Πόσο δύσκολο είναι να φτιάξουν ένα παιχνίδι Pokemon που πλέον τα ελέγχεις άμεσα;

Harada: “Οι παίχτες θέλουν να κινούνται ελεύθερα και να κάνουν τις κινήσεις όπως αυτοί θέλουν αλλά η ομαλότητα όλων αυτών των χαρακτηριστικών παίζει σημαντικό ρόλο. Αυτό είναι το πιο σημαντικό στοιχείο. Για να είμαι ειλικρινής τα τελευταία 20 χρόνια που δημιουργούσαμε τα SoulCalibur και Tekken προσπαθούσαμε να συνδυάσουμε πολλές κινήσεις ταυτόχρονα με ένα εντυπωσιακό τελικό αποτέλεσμα αλλά η ουσία ήταν να παρουσιάζονταν ομαλά στους παίχτες . Αυτή η δουλειά με έφερε εδώ που είμαι σήμερα δηλαδή δίνονταν πάντα τον καλύτερο εαυτό μου.”

Πόσο δύσκολος είναι ο ανταγωνισμός στο χώρο των arcades;

Harada: “Οι παίχτες μπορεί να σταματήσουν να παίζουν μετά από μια προσπάθεια αν δουν πως το παιχνίδι είναι βαρετό. Βλέποντας ανθρώπους να παρατάνε το παιχνίδι μετά από 100 γιεν και να σχολιάζουν το αποτέλεσμα πίσω από το πλήθος είναι μια σκληρή δοκιμασία. Υπήρχαν άπειρα παιχνίδια που δεν έβγαλαν τα λεφτά τους πίσω επειδή κάποιος είπε πως αυτό το παιχνίδι δεν ήταν διασκεδαστικό ή απλά είναι βαρετό! Είναι στην ουσία όλα η τίποτα αν κάποιος δεν θέλει να παίξει ανεξάρτητα από τα πόσα χρήματα ξοδεύτηκαν για την παραγωγή του τίτλου ή το σύστημα που δημιουργήθηκε για να παίζει το συγκεκριμένο παιχνίδι. Αυτή η αγορά δεν συγχωρεί το παραμικρό λάθος”

Πως σας ήρθε η ιδέα για το χειριστήριο στο Arcade;

Harada: “Σκεπτόμενοι πως οι περισσότεροι παίχτες Pokemon δεν έχουν ξανά παίξει σε μηχανήματα arcade θεωρήσαμε το σενάριο των Joystick εκτός σχεδιασμού από την καμπίνα, επίσης βάλαμε το απλό χειριστήριο σαν βάση με τέσσερα κουμπιά και τις δύο σκανδάλες R και L ήταν ιδανικά για κάποιον που έχει συνηθίσει σε αυτό το μοτίβο που παίζει σπίτι του, οπότε θα ήταν φιλικό ακόμα και σε αυτούς.”

Θα κυκλοφορήσει το παιχνίδι στην δύση;

Ishihara «Η πιθανότητα υπάρχει. Βασικά είναι ένα arcade παιχνίδι που συνδυάζει την έντονη μάχη σώμα με σώμα με Pokemon αλλά και με καινούργιους μηχανισμούς που σπρώχνουν το είδος μπροστά. Θέλουμε να δείξουμε σε όλο τον κόσμο πολλά διαφορετικά  Pokemon που μπορούν να χειριστούν.”

Πηγή

Ο Harada και ο Ishihara μιλάει για το Pokken Tournament

| Νέα | 0 Comments
About The Author
-

Άγγελος Ζωχιός a.k.a AkiraGr eAthlete στα παιχνίδια Super Smash Bros. Wii U/3DS/Melee, Pokken Tournament, Splatoon και MarioKart.

Ιδιοκτήτης και αρχισυντάκτης του Nintendo Next. Με σιδηρά πυγμή παλεύει μαζί με το ηρωικό party του για την σωστή σας ενημέρωση.

Δημιουργός του ελληνικού τμήματος των Nintendo eSport στην χώρας μας αναγνωρισμένο από την Nintendo of Europe.

Ακολουθείστε με στο twitter, facebook, google+

Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων